Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tämä talvi. Taas kylmenee ja sataa lunta.

Vierailija
23.01.2026 |

Olen valmis kevääseen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat sitten taas kun ilmat lämpenee ja sinulla on kuuma.

Vierailija
2/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalin ihmisen kuulukaan pitää pimeästä ja kylmästä vuodenajasta. Ihminen tarvitsee valoa ja lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti valittajan elämä pyörii ongelmien ympärillä. Raskas persoonallisuus. 

Vierailija
4/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tämän talven kaunein päivä. Rakastan talvea.

Vierailija
5/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan talvea.

Vierailija
6/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen ja toivon että ensi kesästä tulee pisin ja lämpimin koskaan. Vihaan kylmyyttä ja pimeyttä.

Vierailija
7/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan se on, että pääsee harrastamaan talvilajeja.

Vierailija
8/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aikanaan. Turhaakin turhempi valitus tää.

Vierailija
9/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mukavaa kun on täällä etelässäkin lunta ja pikkupakkasia. ei ole pimeää, lumi valaisee. eikä märkää.

Vierailija
10/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalin ihmisen kuulukaan pitää pimeästä ja kylmästä vuodenajasta. Ihminen tarvitsee valoa ja lämpöä.

Entä epänormaalin?

Vierailija
11/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielisairas nauttii pimeästä ja kylmästä vuodenajasta jolloin luontokin on kuollut ympäriltä. Kesä on ihmiselle ainoa luonnollinen vuodenaika.

Vierailija
12/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa säästä rutisevat kitisijät.

Vierailija
13/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kiitollisia neljästä erilaisesta vuodenajasta. Minulle ainakin olisi kärsimys asua ilmastossa, jossa olisi aina täsmälleen samanlainen sää.

Vierailija
14/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mielisairas nauttii pimeästä ja kylmästä vuodenajasta jolloin luontokin on kuollut ympäriltä. Kesä on ihmiselle ainoa luonnollinen vuodenaika.

Vaikka talven rakastaja olenkin niin ymmärrän kyllä heitäkin, jotka tykkää kesästä. En kuitenkaan hauku heitä mielisairaiksi.

Vierailija
15/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kiroilin itse aamulla. Ja ensi viikolla kylmenee entisestään. Vaikka ihoa rasvaa, niin ei auta. Sattuu joka paikkaan kun iho menee rikki.

Vierailija
16/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun alkuun kestää tämä kylmä ilma, sitten vähän lämpenee, mutta alkaa satamaan lunta. Ja sitä näyttää tulevan todella paljon. Helmikuussakin on vielä yksi useamman päivän pakkasjakso, ei -40 mutta -25 tms, eli ei talvi niin vain päästä otteestaan.

Vierailija
17/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella on sää sellanen kun kuuluukin Suomssa eli kylmä ja sataa lunta - täydellistä! Tämä on ollut ihan uskomattoman hienoa ja vielä on helmikuukin jäljellä, ihanaa! Toki kevät ja kesäkin on mukavia omalla tavallaan ja vuorollaan.

Vierailija
18/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin erilaisia me ollaan. Minua ahdisti se pimeys ja kura, kun ei ollut kunnon talvea marras-joulukuulla. Nyt vihdoin on, ja onneksi se jatkuu! Valkoinen talvi ja pakkanen ovat ihania asioita 😊

Kevätkuukaudet alkavat vasta maaliskuulla.

Vierailija
19/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti valittajan elämä pyörii ongelmien ympärillä. Raskas persoonallisuus. 

Näillä on ihan muut asiat huonosti kuin vallitseva säätila, eivät vain osaa tehdä niille oikeille ongelmilleen mitään. Sitten haetaan huomiota ja sympatiaa vaikka säästä valittamalla koska ei tiedetä mitä muutakaan voisi elämänsä parantamiseksi tehdä.

20/28 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ens viikolla on jo helmikuu 😎

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi