Suositelkaa muuttofirmaa ulkomaille muuttoon!
Hei,
olemme muuttamassa ulkomaille rapakon toiselle puolelle. Onko kellaan suositella mitaan muuttofirmaa muuta kuin Viktor Ek? Sita kaytimme ennen aikaisemmin, mutta se tuli sen aikaisen tyonantajan opastuksella ja kustannuksella. Onko kenellakaan suositella jotain toista? Olen pyytanyt jo tarjouksen Viktor Ekilta mutta kun itse maksetaan talla kertaa tama muutto, niin olisi kiva tietaa etta saa parasta hinta/laatu suhdetta :-)
Kiitos.
Kommentit (4)
Me käytettiin Beweshippiä ja kaikki sujui hienosti, pakkasivat Suomen päässä tavaratkin. Meilläkin oli tarjous Ekiltä, Beweship oli jonkun verran halvempi vaihtoehto.
Mutta en tiedä muuttavatko rapakon taakse. Meillä oli vain Pohjanlahden ylitys...
Viktor Ekin tarjous oli muuten huomattavasi kalliimpi kuin minkään muun firman. Grundellilla oli hyvä ja nopea palvelu ja hinta kilpailukykyisin. Kaksi miestä ajoivat kuorman perille ja kantoivat laatikot sisään. Tosin tavarat oli vähän epäloogisesti pakattu laatikoihin ja siivouskaappini sisältö on vieläkin jossain oudossa paikassa. Telkkari, play station ja kaapelit oli hyvin paketoitu ja merkitty, mutta siivoustarvikkeet eivät vissiin pakkausmiesten mielestä olleet niin tärkeitä =)
Käytimme Beweshippiä. Muutto oli rapakon taakse ja kaikki sujui todella hyvin. Tarjouksia oli kolmesta tai neljästä firmasta, joista Viktor Ek hurjan kallis.
Tästä ei varmaankaan ole apua, mutta me käytämme Viktor Ek:ä Kanadaan muutossamme. Heillä oli selkeästi parhain diili ja hyvä palvelu. Olemme jo laittaneet konttimme menemään, mutta itse lennämme perässä vasta syyskuussa. Kontti on siis matkalla, saapuu Torontoon 3 viikon päästä. Sitten tiedämme miten tavarat selvisivät.