Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounaspaikan asiakaspalvelija "Mitä sä oikein oot vailla?"

Vierailija
22.01.2026 |

Näin tervihditään asiakasta täällä maakunnassa. Taidan seuraavan lounaan syödä aakkosbaarissa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaat rehellisesti että pillua.

"No pillua vailla olen, mutta lounaalle tulin tänne."

Vierailija
22/51 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pilluhan se aina on mielessä, mutta hypätään nää kisat nyt ensin"

-Nykäsen Masa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap vielä se maakunnan nimi.

Vierailija
24/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisi vastannut " lottovoittoa ja komeaa isomunaista miestä.mutta aloitetaan sillä ruualla vaikka".

Vierailija
25/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle vaatekaupan myyjä: " Mikä mättää?"

Vierailija
26/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme kerran äitini kanssa kahvilaan,äiti ehti sanoa vain "päivää" kun myyjä alkoi papattaa henkeä vetämättä "vainkorttimaksueiolegluteenitontapullaavessamaksaajoseiosta"

Katsottiin äidin kanssa äimänä toisiamme ja totesin että " jos mennään johonkin muualle". Myyjä jäi  tollotamaan perään.  Ja se kahvila oli muuten täysi  tyhjä,en ihmettele miksi..

Vierailija
27/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin voi riippua äänenpainosta/sävystä ja jopa yleistilanteesta. Että onko edes töykeää.

Onneksi olen niin tunnesokea, että mulle voisi puhua vaikka noin ilman että loukkaannun. Kerron vain mitä olen vailla silmiin katsoen.

Ongelmaksi asia muuttuu jos heillä ei ole sitä, tai pahempaa, on, mutta eivät vaivaudu järjestämään sitä. 

Silloin sanon heipat. 

Vierailija
28/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuiko Turussa? Siellä ollaan aika suoria, vaikkei sinänsä tarkoiteta mitään pahaa.

Siellä olisi kysytty 

Et sä mittää lounast ottais? 

ihana😍🥰

Vierailija
29/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lerppakulli löysi tännekin.

Vierailija
30/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menimme kerran äitini kanssa kahvilaan,äiti ehti sanoa vain "päivää" kun myyjä alkoi papattaa henkeä vetämättä "vainkorttimaksueiolegluteenitontapullaavessamaksaajoseiosta"

Katsottiin äidin kanssa äimänä toisiamme ja totesin että " jos mennään johonkin muualle". Myyjä jäi  tollotamaan perään.  Ja se kahvila oli muuten täysi  tyhjä,en ihmettele miksi..

Asiakaspalveluunkin päätyy jonkin verran sosiaalisesti pihalla olevia ihmisiä, joilla ei ole taitoa kohdata ihmisiä eikä toimivaa pelisilmää. Jos pohjalla on vielä sosiaalisten tilanteiden jännittämistä tai vastaavaa, niin lopputuloksena voi olla tuollaisia puskista tulevia avautumisia, töksäyttelyjä, jäätymisiä ym. Tuossa tilanteessa myyjä ilmeisesti ajatteli, että latelee kaikki asiat heti selväksi, jottette vain ehdi suuttua hänelle mistään.

Ihannetilanne tietenkin olisi, että ihmisläheisille aloille hakeutuisivat vain ne, jotka ihmisten kanssa toimeen tulevat. Aspatyötä vähätellään usein ja sitä pidetään sisäänheittoalana, jolle kuka tahansa pystymetsästä repäisty kykenee. Sama aliarvostus näkyy toisaalta kaikkien ihmissuhdealojen ollessa kyseessä. 

Vierailija
31/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Rommia,röökiä ja rajua seksiä "

Sitähän sää kysyit. 

Vierailija
32/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi aika kohteliasta verrattuna anniskelubaarin baarimikkoon joka huutaa tiskin toisesta päästä, naama nutturalla, Sulle?

Vierailija
33/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aloittajalle "anteeki, oletteko jotain vailla", kun hän siinä oudon näköisesti pyöri 10 minuuttia.

Vierailija
34/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieläkö jollain on varaa käydä lounailla?

Kyllä minulla ainakin. Käyn joka arkipäivä lounaalla ravintolassa.

Vierailija
35/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sellaista se on että eri seuduilla on erilaiset murteet ja ilmaisut. Ajattelepa kun tuosta vielä rohkaistut ja ensimmäistä kertaa elämässäsi kokeilet vaikka Tukholman ristelyä niin nehän ei kuule siellä puhu edes Suomea ollenkaan, usko tai älä! Siinä sitä sitten ollaan huulipyöreänä  taas!

Vierailija
36/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään lounaspaikan asiakaspalvelija väitti lounaslipukettani väärennetyksi, mutta antoi kuitenkin lopulta lautasen ja ruokailuvälineet pitkään mietittyään. Olin ensimmäistä kertaa ko. paikassa. 

😂 Mitä helvettiä...

Vierailija
37/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sellaista se on että eri seuduilla on erilaiset murteet ja ilmaisut. Ajattelepa kun tuosta vielä rohkaistut ja ensimmäistä kertaa elämässäsi kokeilet vaikka Tukholman ristelyä niin nehän ei kuule siellä puhu edes Suomea ollenkaan, usko tai älä! Siinä sitä sitten ollaan huulipyöreänä  taas!

Alkaa olla nuo stadinkin lounaspaikat monet sellaisia etät Suomeksi ei palvelua saa, ei kohteliasta sen paremmin kuin epäkohteliastakaan.

Siitä toki olen samaa mieltä että AP on joko trolli tai tyhmä.  

Vierailija
38/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mitähän sitä voisi olla lounaspaikassa vailla, olisiko teillä vaikka jotain syötäväksi kelpaavaa...

Mikä on ensimmäinen kysymys ravintolassa Suomessa, kun asiakkaat astuvat sisään? Syömään tulossa? 

-Ehei, tulin lainaamaan kirjoja! 

Vierailija
39/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin mieleni pahoitin :D

Vierailija
40/51 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni seurana kun hän hoiti läheisensä  hautajaisiin liittyviä asioita. 

Päätimme pitää tauon ja mennä päiväkaljalle lähimpään baariin.  Miespuolinen baarimikko huikkasi tiskin toisessa päästä " Ei myyä jos ei tule hymyä!" Kaveri loikkasi saman tien ylös ja paineli ulos. Menin perään ja karjaisin  törpölle baarimikolle "Kiitti! Siltä kuoli just omainen!"

Perästäni kuului " En mää tienny!"

Toivottavasti osasi edes hävetä