Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuisi, jos kaikki naiset kertoisivat takautuvasti häirinnästä?

Vierailija
22.01.2026 |

Eduskunnassakin oli tapahtunut: missäpä ei?

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä väittäisin, että suurimmalle osalle miehistä ei tuota ongelmia jutella naisen kanssa saamatta ahdistelusyytöstä, he ovat jatkaneet elämäänsä ihan normaalisti. Ja on vaan hyvä, että nuo loput ei enää uskalla lähestyä naisia."

Ei juttelu olekaan vaikeaa. Minulla ainakin menee pskat housuun heti kun yritän ehdottaa vaikka treffejä. Jokainen nainen automaattisesti tulkitsee sen ihan miten sattuu. Monella se ensimmäinen reaktio on todella aggresssiivinen. Monella muulla taas alkaa samantien pelleily. Alkavat esittämään vaikeasti saavutettavaa. Kuvittelevat olevansa fiksuja.

Vierailija
102/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei väitetä. Vain sukunimihullu väittää noin.

Jokainen nainen tuntee kunnollisia miehiä ja tietää, ettei kaikki miehet ahdistele.

Lopeta siis paskan puhuminen, kiitos"

En puhu paskaa. En koe siihen tarvetta. Enkä tunne jokaista kirjoittajaa. Mutta jatka vaan. Illan jatkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aikuinen mies esitellyt pippeliään kun olin vasta alle 10-vuotias. Siitä lähtien on jatkuvasti ollut ikäviä kokemuksia miehistä. Jos kaikki naiset ilmoittaisivat kaikki häirintäkokemuksensa, se olisi valtava maanvyöry.

p.s. onneksi on ollut myös myönteisiä kokemuksia miehistä

Vierailija
104/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiäkin häiritty paljon naisten toimesta mutta emme vaan mieti sitä koko loppuelämää

Kyllä minä mietin. Joka kerta kun joku kiinnostava nainen tulee kohdalle. Uskallanko lähestyä vai saanko taas kilokaupalla jonkun muun kuraa niskaani. Pääsenkö taas nöyryytetyksi. Ehkä tällä kertaa en kestä sitä. Ehkä tällä kertaa en pääse sen yli ja se koituu kohtalokseni.

Eli jos nainen nauraa sinulle, sinä poika uhriudut ja uhkaat itsemurhalla :D

Miehet ovat elämässä lukuisia kertoja pilkanneet ja nauraneet minulle. Ei ole estänyt minua elämästä elämääni.

Vierailija
105/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä väittäisin, että suurimmalle osalle miehistä ei tuota ongelmia jutella naisen kanssa saamatta ahdistelusyytöstä, he ovat jatkaneet elämäänsä ihan normaalisti. Ja on vaan hyvä, että nuo loput ei enää uskalla lähestyä naisia."

Ei juttelu olekaan vaikeaa. Minulla ainakin menee pskat housuun heti kun yritän ehdottaa vaikka treffejä. Jokainen nainen automaattisesti tulkitsee sen ihan miten sattuu. Monella se ensimmäinen reaktio on todella aggresssiivinen. Monella muulla taas alkaa samantien pelleily. Alkavat esittämään vaikeasti saavutettavaa. Kuvittelevat olevansa fiksuja.

Nainen ei ole kyllä millään lailla vaikeasti saavutettava, jos ei halua sinua. Joku taso sentään :D

Vierailija
106/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiäkin häiritty paljon naisten toimesta mutta emme vaan mieti sitä koko loppuelämää

Just tätä mietin. Itse syyllistyin pepun taputteluun nuorena ja myös sain taputteluja mitä en kyllä noteerannut pahalla.  Nykyään olisin suurrikollinen.

Mitä sanot alakuloiselle tyttärellesi, kun selviää, että hän on jatkuvasti peloissaan kodin ulkopuolella, koska pelkää ahdistelijaansa, samanluokkalaista poikaa? Nuorihan se tyttäresi pepuntaputtelija on kuten sinäkin aikoinasi.

Vierailija
107/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi jos kaikki miehet kertoisivat kotiväkivallasta takautuvasti?

Vierailija
108/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta miksi ette kerro tai eroa? Ei väkivaltaa tarvitse sietää.

Vierailija
109/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tapahtuisi. Tiedöt itsekin kumpaa sukupuolta kohtaan ollaan tilastojen mukaan väkivaltaisia perheissä. Turhaan provoilet vakavalla aiheella. Häpeäisit edes vähän.

Vierailija
110/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttas että suurin osa naisten omia vääriä tulkintoja vaan.

Vierailija
111/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annapa esimerkki väärästä esimerkistä, niin me väännämme sulle rautalangasta, mikä meni pieleen.

Vierailija
112/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva, että kaikkien ahdistelijoiden nimet ja naamat julkaistaisiin somessa tai lehdissä.

Vierailija
113/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annapa esimerkki väärästä esimerkistä, niin me väännämme sulle rautalangasta, mikä meni pieleen.

Kukaan ei pyydä lihavaa naista tanssilattialle..  se on häirintää miesten taholta siis.

Vierailija
114/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi jos kaikki miehet eivät enää puhuisi naisille?

Vierailija
115/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi jos kaikki miehet eivät enää puhuisi naisille?

Sä varmaan kuvittelet että naiset kärsisi tuosta.. No ei kärsisi.

Mutta tuota ei tule tapahtumaan, koska suurin osa miehistä on kivoja ja normaaleja, eivätkä kaltaisiasi naisvihamielisiä uleja.

Vierailija
116/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän tapahtuisi. Tiedöt itsekin kumpaa sukupuolta kohtaan ollaan tilastojen mukaan väkivaltaisia perheissä. Turhaan provoilet vakavalla aiheella. Häpeäisit edes vähän.

Kyllä. Tilastojen mukaan miehiä pahoinpidellään enemmän, mutta niistä ilmoitetaan vähemmän. Todella ääripään väkivallassa miehet ovat hieman yliedustettuja.

Vierailija
117/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi paljon kerrottavaa. Ihan yläasteelta alkaen. 

Vierailija
118/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyte kunnianluokkauksesta.

Vierailija
119/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä haastateltaisiin iltapäiväheltiin, Yleen ja HS:ään?

Vierailija
120/162 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tilastojen mukaan miehiä pahoinpidellään enemmän, mutta niistä ilmoitetaan vähemmän. Todella ääripään väkivallassa miehet ovat hieman yliedustettuja.

Mites niitä tilastoja on tehty, jos ei ole asiasta mitenkään ilmoitettu?