Mistä asiasta olet muuttanut mieltäsi kun vertaa nuoruuteen?
Itse varmaan useastakin, mutta tulee mieleen esim.se, kun nuorena uskoin ettei ihminen voi muuttua. Väittelin kovasti silloisen mieskaverin kanssa asiasta, hän uskoi että kyllä, ihminen voi muuttua ja minä jankutin ettei voi...
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena en vielä ollut rasisti. Sinisilmäinen typerys.
Itsestäni on tullut roturealisti.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ajattelin, että vanhemmiten itsetunto paranee eikä ole enää niin epävarma itsestään. Oma äitini oli (ja on edelleen) sosiaalinen ja touhukas, ja ajattelin että minusta tulee isona samanlainen.
Paskan marjat, vielä näin 45-vuotiaanakin häpeän usein itseäni. Olen epäsosiaalinen ja kaikki uudet tilanteet jännittää edelleen. Ikä ei ole yhtään helpottanut tilannetta, oikeastaan pahenee vaan.
Miksi häpeät itseäsi? Sosiaalisten tilanteiden pelko ainakin helpottaa ajan myötä kun ei välttele niitä tilanteita liikaa.
Ei enää kiinnosta peniksen pituus, vaan elimen suonikkuus ja kivikova erektio.
En oikeastaan mistään, tosin ennen siedin ulkomaalaisia Suomessa, nyt toivoisin kaikkien painuvan takas kotimaihinsa.
Nuorena ajattelin että työnteko on tärkeää. En enää.
Nuorena en tajunnut, että "koti, uskonto ja isänmaa" ovat vain savuverho, jonka taakse niillä ratsastavat pyrkyrit kätkevät todelliset arvonsa ja toimintansa.
En varmaan mistään ole muuttanut mieltä, mutta olen tullut suvaitsevsaisemmaksi asioita kohtaan. Jokin ymmärrys kasvanut. Toki on asioita, joihin suhtaudun paljon kriittisemmin kuin nuorena.
Jaaa-a, aika monestakin.
Uskon nykyisin mm. yliluonnolliseen, ja tyyliin enkeleiden olevan mahdollisia olla olemassa.
Ajattelen nykyisin, että Suomeen ei pidä ottaa pakolaisia.
Tää on aika tuore, mutta USA valtiona ahdistaa minua, aiemman suht neutraalin suhtautumisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaaa-a, aika monestakin.
Uskon nykyisin mm. yliluonnolliseen, ja tyyliin enkeleiden olevan mahdollisia olla olemassa.
Tää on aika tuore, mutta USA valtiona ahdistaa minua, aiemman suht neutraalin suhtautumisen sijaan.
Ai niin joo, inhosin työelämää ajatuksenakin ja käsitteenä. Nykyisin nautin työstäni ja pidän sitä paljon helpompana kuin opiskelu oli. Teen onnekkaasti tosin vain osa-aikaa (omasta halustani).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaa-a, aika monestakin.
Ai niin joo, inhosin työelämää ajatuksenakin ja käsitteenä. Nykyisin nautin työstäni ja pidän sitä paljon helpompana kuin opiskelu oli. Teen onnekkaasti tosin vain osa-aikaa (omasta halustani).
Vielä yksi muutos: aiemmin ajattelin seksin valitsevia saastaisina ja noloina h___na, nykyisin ymmärrän senkin, että joku sitä haluaa.
Ei olisi kannattanut pantata seksiä avioliittoon asti. Typerää.