Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet muuttanut mieltäsi kun vertaa nuoruuteen?

Vierailija
22.01.2026 |

Itse varmaan useastakin, mutta tulee mieleen esim.se, kun nuorena uskoin ettei ihminen voi muuttua. Väittelin kovasti silloisen mieskaverin kanssa asiasta, hän uskoi että kyllä, ihminen voi muuttua ja minä jankutin ettei voi...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kannattanut pantata seksiä avioliittoon asti. Typerää.

Vierailija
22/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena en vielä ollut rasisti. Sinisilmäinen typerys.

Itsestäni on tullut roturealisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ajattelin, että vanhemmiten itsetunto paranee eikä ole enää niin epävarma itsestään. Oma äitini oli (ja on edelleen) sosiaalinen ja touhukas, ja ajattelin että minusta tulee isona samanlainen.

Paskan marjat, vielä näin 45-vuotiaanakin häpeän usein itseäni. Olen epäsosiaalinen ja kaikki uudet tilanteet jännittää edelleen. Ikä ei ole yhtään helpottanut tilannetta, oikeastaan pahenee vaan. 

Miksi häpeät itseäsi? Sosiaalisten tilanteiden pelko ainakin helpottaa ajan myötä kun ei välttele niitä tilanteita liikaa.

Vierailija
24/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää kiinnosta peniksen pituus, vaan elimen suonikkuus ja kivikova erektio.

Vierailija
25/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mistään, tosin ennen siedin ulkomaalaisia Suomessa, nyt toivoisin kaikkien painuvan takas kotimaihinsa.

Vierailija
26/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ajattelin että työnteko on tärkeää. En enää.

Vierailija
27/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en tajunnut, että "koti, uskonto ja isänmaa" ovat vain savuverho, jonka taakse niillä ratsastavat pyrkyrit kätkevät todelliset arvonsa ja toimintansa.

Vierailija
28/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mistään ole muuttanut mieltä, mutta olen tullut suvaitsevsaisemmaksi asioita kohtaan. Jokin ymmärrys kasvanut. Toki on asioita, joihin suhtaudun paljon kriittisemmin kuin nuorena. 

Vierailija
29/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa-a, aika monestakin. 

Uskon nykyisin mm. yliluonnolliseen, ja tyyliin enkeleiden olevan mahdollisia olla olemassa.

Ajattelen nykyisin, että Suomeen ei pidä ottaa pakolaisia.

Tää on aika tuore, mutta USA valtiona ahdistaa minua, aiemman suht neutraalin suhtautumisen sijaan. 

Vierailija
30/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaa-a, aika monestakin. 

Uskon nykyisin mm. yliluonnolliseen, ja tyyliin enkeleiden olevan mahdollisia olla olemassa.

Tää on aika tuore, mutta USA valtiona ahdistaa minua, aiemman suht neutraalin suhtautumisen sijaan. 

Ai niin joo, inhosin työelämää ajatuksenakin ja käsitteenä. Nykyisin nautin työstäni ja pidän sitä paljon helpompana kuin opiskelu oli. Teen onnekkaasti tosin vain osa-aikaa (omasta halustani). 

Vierailija
31/31 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaa-a, aika monestakin. 

Ai niin joo, inhosin työelämää ajatuksenakin ja käsitteenä. Nykyisin nautin työstäni ja pidän sitä paljon helpompana kuin opiskelu oli. Teen onnekkaasti tosin vain osa-aikaa (omasta halustani). 

Vielä yksi muutos: aiemmin ajattelin seksin valitsevia saastaisina ja noloina h___na, nykyisin ymmärrän senkin, että joku sitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi