Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, näin saat naisen

Vierailija
22.01.2026 |

Alkaa kyllästyttää tää jankkaaminen. Miehet ei vaan halua tajuta, miten sen naisen saisi.

Tää ketju kertoo sen. Miehet, älkää vaivautuko, nyt me naiset kerromme tässä, miten sytyttää kiinnostus ja ylläpitää se!

Mä aloitan:

- hanki oma elämä, älä elä naisen kautta

- älä takerru (kommentoi / tykkää joka postausta, viestittele aamulla, päivällä, illalla ja yöllä. Anna happea!)

- tiedä, mitä haluat ja pysy siinä

- kanna vastuu elämästäsi, äläkä syytä muita vastoinkäymisistäsi

- Sano mitä ajattelet, älä sitä mitä oletat naisen haluavan sun sanovan

- tee päätöksiä, älä aina vaadi naisen päättävän missä treffit ja mitä tehdään

- uskalla näyttää tunteesi ja opettele sanoittamaan ne.

- kiteytettynä: ole aikuinen, älä huomiota kerjäävä pikkupoika

Naiset, jatkakaa listaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä on naisten valintakriteereissä paradoksaalista.

Jos mies ottaa naisen huomioon tiedustelenalla, mihin nainen haluaisi mennä esimerkiksi treffeillä, naisen johtopäätös on että mies on mielistelevä, ei osaa johtaa, ei pysty tekemään päätöksiä.

Deittailussa menestyy mies, joka ei kysele naiselta mihin mennään vaan päättää itse. Sitten parisuhteessa nainen ihmettelee ja valittaa, kun mies ei huomioi hänen mielipiteitään ja tunteitaan. No ei kai se huomioi, kun valintaprosessi on rakennettu siten, että se karsii pois naisen mielipiteet huomioivat miehet.

Niin. Kun voisi olla sellainen normaali ihminen, joka kysyy joskus toisenkin mielipidettä, mutta pystyy myös tekemään itse päätöksiä. Miesten on vaan aina mentävä ääripäästä toiseen eikä heillä ole kykyä käyttäytyä naisten kanssa tavallisesti, vaan aina kaikki on jotain ihme laskelmointia.

Vierailija
22/22 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä on naisten valintakriteereissä paradoksaalista.

Jos mies ottaa naisen huomioon tiedustelenalla, mihin nainen haluaisi mennä esimerkiksi treffeillä, naisen johtopäätös on että mies on mielistelevä, ei osaa johtaa, ei pysty tekemään päätöksiä.

Deittailussa menestyy mies, joka ei kysele naiselta mihin mennään vaan päättää itse. Sitten parisuhteessa nainen ihmettelee ja valittaa, kun mies ei huomioi hänen mielipiteitään ja tunteitaan. No ei kai se huomioi, kun valintaprosessi on rakennettu siten, että se karsii pois naisen mielipiteet huomioivat miehet.

Niin. Kun voisi olla sellainen normaali ihminen, joka kysyy joskus toisenkin mielipidettä, mutta pystyy myös tekemään itse päätöksiä. Miesten on vaan aina mentävä ääripäästä toiseen eikä heillä ole kykyä käyttäytyä naisten kanssa tavallisesti, vaan aina kaikki on jotain ihme las

Kyllä se laskelmointi tapahtuu jossain ihan muualla kuin miehen puolella. Miehet ovat yleensä aika suoria ja rehellisiä kommunikoijia ainakin Suomessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän