Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhteessa hiljaisia kausia

Vierailija
22.01.2026 |

Onko niistä selvitty ja onko peitto alkanut heilua uudelleen? 

Miehellä jotain ongelmia halujen kanssa, ja seksiä ehkä kerran/2kk. Hiljenee vain koko ajan, enkä itsekään enää halua. Syy on ihan se, että tunnen itseni huonoksi.

Olen myös alkanut epäillä pettämistä, vaikka mitään muuta syytä siihen ei ole, mutta en ole tottunut tällaiseen. Asiasta on puhuttu ja mies ymmärtää, ja puhuu kuinka pitäisi tehdä asialle jotain, ja kohta on taas mennyt se kaksi kuukautta, jolloin minä otan asian puheeksi. Nyt mietin asiaa vain yksin kun ei tälle mitään tapahdu. Ehkä mies ei oikeasti halua juuri minua ja tuntuu pahalta. 

Ymmärtääkö mies, että tämä on eron alkua?voiko tästä nousta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan siitä nousta! Asia kunnolla pöydälle ja sovitte milloin on seksiä ja siitä ei sitten lipsuta! Puhuminen on ainoa konsti joka auttaa, vaikka s kliseeltä tuntuukin! Ja aina voi kääntyä lääkärin puoleen, jos paikat ei toimi!

Vierailija
2/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet monta kertaa, että yritetään tehdä asialle jotain, mutta aina huomaan ettei mies tunnu olleen kiinnostunut koskemaan minua ja minä taas en uskalla koskea häntä ja painostaa. Olen aina se, joka ottaa asian puheeksi eikä muutosta kuitenkaan tapahdu. Tuntuu ihan hemmetin pahalta tällainen. 

Muuten kyllä halaillaan ja tehdään asioita yhdessä, mutta mitään seksiin viittaavaakaan ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet kauan yhdessä. Voisiko olla taas homomiehelle kulissisuhde. Ei naiset kiinnosta oikeasti.  Tekevät kyllä kaikkea muuta ja ovat olevinaan yhdessä, mutta pillu ei kiinnosta pätkääkään, eikä uskalla tulla kaapista ulos.  Näitä riittää. 

Vierailija
4/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuotta suunnilleen yhdessä. Voiko homomies esittää alussa niin hyvin, että seksi sujuu silloin? Olen kuvitellut, ettei onnistu naisen kanssa mut ilmeisesti olen väärässä. Ei jotenkin yllättäisi, jos paljastuisi homoksi 😔 

Vierailija
5/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksan vuotta suunnilleen yhdessä. Voiko homomies esittää alussa niin hyvin, että seksi sujuu silloin? Olen kuvitellut, ettei onnistu naisen kanssa mut ilmeisesti olen väärässä. Ei jotenkin yllättäisi, jos paljastuisi homoksi 😔 

Vaimon lapsuuden ystävälle kävi samoin. Selvisi vasta, kun piti alkaa lasta tekemään. Selityksiä piisasi ja kun piti saada mieskin tutkimuksiin niin lähti litomaan. Olivat vain vedättäneet 10v, joten naiselta meni lastentekoaika ohi, joten mies pilasi naisen loppuelämänkin. Olisin sanonut miehelle pari valittua sanaa, muttei ole näkynyt.  Minusta sikamaista pelkuruutta. 

Vierailija
6/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites, kysynkö vaan suoraan ja vaadin tunnustusta? Olen nimittäin jo puoli vitsillä tuota kysynyt ja sitten jopa tosissaan, mutta mies ottaa nuo kysymykset vitsillä ja ne naurattaa häntä. Ei siis ota mitenkään pahalla eikä loukkaannu, koska muuten meidän on helppo puhua asioista, paitsi tästä. Tämä on se mörkö. Luulen, että olen hänen mielestään ällöttävä tai että hän ei vain koe mitään vetoa minuun, sitä päivää odotellessa että löytää jonkun joka räjäyttää pöksyt. Aluksi meilläkin oli sellaista, mutta alkoi vähentyä jo vuodessa.

Vierailija
7/7 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis pikkuhiljaa vähentynyt ja vähentynyt, ensin vain viikonloppuisin, sitten joka toinen viikonloppu, kohta vain kerran kuukaudessa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä