Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaaha se on taas yks työttömyyspäivä takana taas pian.

Vierailija
21.01.2026 |

Ei niitä olekkaan kuin joku 3000. Tässä tää mennyt vuodet työttömänä. Yleensä samat rutiini päivisin. Heräilen 9-10 välissä. Sitten syön jotain ja sitten poljen kuntopyörää 40 minuuttia. Sitten käyn kaupassa ja sen jälkeen olen netissä 5-6 tuntia ja sitten taas poljen kuntopyörää. Loppuillan netissä ja nukkumaan 23-24 aikaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee työttömillä.

Vierailija
2/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että vielä joutuu olee 3000 päivää työttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mullakin takana yksi työttömän päivä. Koiran kanssa pari lenkkiä, ruoaksi tein lohkoperunoita, porkkanapihvejä, salaattia ja täytettyä lihamureketta plus porkkanakakun jälkkäriksi. Kaikki muut ainekset oli tulleet joko ruokajonosta tai ostettu tarjouksesta viimeksi kun oli rahaa, paitsi jauheliha. Pesin pyykkiä ja tiskasin. Mun mies tuli kylään, poltettiin pilveä, pantiin ja katsottiin leffa. Ihan hyvä päivä.

Vierailija
4/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorokausirytmini pidän samana kuin työssä ollessani. Hereillä ennen kello seitsemää, jos on virallista asiaa, se hoidetaan ennen kello kahdeksaa. Paitsi tietysti jos niihin pääsee asioimaan vasta myöhemmin. 

Eihän tämä työttömyys mitään ihanaa ole. Keskinkertaisella palkallakin lähtisin töihin. Olen muuten lähtenytkin. 11,50 €/tunti.  Paras palkkani oli näin kymmenien vuosien jälkeen monella tavalla indeksikorotettuna jotain 15,68€/tunti. 

Vierailija
5/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

jne.

Vierailija
6/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä 20 vuotta ja vielä elossa. 

Vierailija
7/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli mutta kiinnostaisi kuulla trollin selittelyä aiheesta 🙄 Eli kun työttömyyttä on kestänyt noinkin kauan, ts. lähemmäs 10v niin eikö kertaakaan ole edes etäisesti käynyt mielessä että voisi opiskella tutkinnon jolla saisi töitä. Tai onhan noita suorittavan tason hommia joihin otetaan kuka tahansa apina. Miten si s on mahdollista pysyä lähes vuosikymmen työttömänä. 

Vierailija
8/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut pakkotöihin työsiirtolaan.

Vierailija
9/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin menee työttömillä.

Ei hassummin. Daa dirlan dirlan daa...

Vierailija
10/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä nimi jota esität !

Vierailija
11/11 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn uimahallilla ja juoksemassa. Netissä menee suurinosa ajasta.