Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en kelpaa alhaisen tason naisille vaikka olen itse keskitasoa oleva mies?

Vierailija
21.01.2026 |

Olen mies joka on keskitasoa. Olen siis 183cm, normaali näköinen, korkeakoulutettu(amk) ja tienaan 3800e/kk bruttona. Miksi en kelpaa edes niille pyöreille tai rumille naisille vaikka ne naiset on alhaista tasoa ja minä olen keskitasoa? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tapailla vain ulkomaalaisia naisia, koska suomalaisissa on niin heikko taso. Niiden kanssa sairastu itsekin ja minäkuvasi sumentuu. Ulkomaalaiset naiset kohtelevat sinua kuin ihmistä, kunhan olet vain vanhan liiton herrasmies. He myös elättävät itsensä, eivätkä halua sinun rahojasi.

Vierailija
22/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko persu, alkoholisti, kalju tai mt-potilas? Oletko säästänyt rahaa häämatkaa ja vauvan monitoimirattaita varten? 

miksi kukaan haluaisi mielisairaan rasistiakan kanssa naimisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti jo asenne väärä. Jos ylentää itsensä ja alentaa naiset, niin mitä luulet saavasi??

Vierailija
24/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tapailla vain ulkomaalaisia naisia, koska suomalaisissa on niin heikko taso. Niiden kanssa sairastu itsekin ja minäkuvasi sumentuu. Ulkomaalaiset naiset kohtelevat sinua kuin ihmistä, kunhan olet vain vanhan liiton herrasmies. He myös elättävät itsensä, eivätkä halua sinun rahojasi.

Vanhan liiton herrasmies nimenomaan elättää naisen, varsinkin pohjoismaiden ulkopuolella.

Vierailija
25/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitään keskitasoa, Et lähellekään. Keskitason miehet ovat naimisissa tai heillä on naisystävät, sinulla on joko luonteessa, ulkonäössä tai molemmissa jotain niin perustavanlaatuisesti pielessä että et kelpaa kenellekään. Vähääkään asiallinen mies kelpaa jollekin, se että sinä et kelpaa kenellekään, on varma merkki että olet tasoltasi luokattoman huono, täysin kelvoton. 

Vierailija
26/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin miehen kanssa, joka halveksuu minua kuten ap naisia, joita pitää rumina.

Vierailija
27/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan haluaisi seurustella kanssasi koska pitäisit minua alhaisen tason naisena. Haluan miehen joka haluaa olla juuri minun kanssani. Kerrot aloituksessa aika suoraan millaisia asioita arvostat ja mitä et.  Veikkaan että suurin osa naisista ei halua samoja asioita eikä naiset arvosta tuollaista tasoajattelua.

Näinpä se markkinointi toimii: muumimamma-kroppainen sinkkunainen on rohkea, itsetietoinen ja moderni kun vaatii (vaatimuslista suodattaa tavikset pois) deitistä komeaa lääkärilentäjää, mutta Ap ei saa hakea edes samoilla ulkoisilla mittasuhteilla olevaa sinkkunaista. 

Sitten samat naiset lähtee heti joukkuelaji-urheilijan mukaan tai nahkatakkisen jänniksen?

Vierailija
28/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdemarkkinoilla jokainen saa tasoisensa kumppanin.

Vierailija
29/29 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näinpä se markkinointi toimii: muumimamma-kroppainen sinkkunainen on rohkea, itsetietoinen ja moderni kun vaatii (vaatimuslista suodattaa tavikset pois) deitistä komeaa lääkärilentäjää, mutta Ap ei saa hakea edes samoilla ulkoisilla mittasuhteilla olevaa sinkkunaista. 

Sitten samat naiset lähtee heti joukkuelaji-urheilijan mukaan tai nahkatakkisen jänniksen?"

Ootteko te botteja vai muuten vain jälkeenjääneitä näiden jankutustenne kanssa?

Saatte hakea tasan mitä haluatte. Harmi vain teille, ettei teissä ole mitään, mitä yksikään nainen haluaisi.