Missä miehesi on nyt?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on seurakunnan kuoroharjoituksissa. Onneksi kuoron naiset ovat kaikki naimisissa.
naimisissa olevilta saa helpoiten ja uskovaiset ovat yllättävän pervoja.
Tuskinpa vain. Näiden naisten miehet ovat komeampia kuin minun mieheni.
ihan kuin se olisi joskus pettämistä estänyt
Siellä on muutama aviomies mukana ja on siis sekakuoro. Ei mies ole siellä yksin naisten kanssa.
Työhuoneessa tekemässä musiikkia. Rakastan. Itse katson Mestareiden liigaa olohuoneessa.
Meni naapurin Annen luo. Siellä on kuulemma pesukoneessa jotain laitettavaa. Sanoi että "voi mennä myöhään joten ei kannata odotella, mene nukkumaan vaan". Ja joo, rakastan.
En tiedä. En ole vielä tavannut häntä.
Just lähti yötöihin joten matkalla työpaikalle, rakastan.
Ensimmäinen haudassa ja toinen uusissa naimisissa. En ole rakastunut.
Vieressäni sohvalla. Katsoo suomalaista komediaa, jota inhoan. Mutta tykkään miehestä, joten istun tässä ja selailen nettiä.
Tossa se on sohvan toisessa päässä, katsoo suoraa striimiä Minnesotasta. Ja kyllä, rakastan.
Tässä vieressä sohvalla telkkaria katsomassa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä vieressä sohvalla telkkaria katsomassa.
Niin ja RAKASTAN <3
Asensi itselleen kaappeja seinään. Kysyin, että voinko laittaa keittiökoneita sinne kaappiin. Räjähti ja paukutti ovia. Hän tietää mitä hän omiin kaappeihinsa laittaa. Sitten huusu, että minä olin tietsikan vivun kääntänyt, ettei se avannut ohjelmia. Haukkui minua paskiaiseksi. En nyt voi tästä mihinkään lähteä kun on 35 vuotta oltu.
Näitä raivareita se saa toisinaan. Minä niin kärsin siitä.
Sohvan toisessa päässä. Kyllä rakastan, 20 vuotta jo.
Pelaa omalla koneellaan. Rakastanhan mä. <3
Rakastan ja on kotonaan lastensa kanssa
Tuossahan se istuu lukemassa omassa tuolissaan. Kyllä jo yli 50 vuotta.
Miesystäväni on varmaan juuri joko lähdössä toihin tai istuu jo autossaan ajamassa sinne. Emme asu yhdessä.
ihan kuin se olisi joskus pettämistä estänyt