Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa nähtyä:

Vierailija
27.04.2007 |

pullonpalautusjonossa lapsiperheellä (äiti, isä ja kaksi lasta) oli enemmän palautuspulloja kuin minulla ja miehelläni. Eikä kyse ollut mistään limupulloista, vaan kalja- ja siideripulloja. Ja lisää ostivat kaupasta. Sääliksi kävi pieniä lapsia :(

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palautin just viime lauantaina meidän onin 8 kuukauden tyhjät pullot... Näytin varmaan jopolta ämmältä joka ryypännyt kaikki perheen rahat =))))

Vierailija
2/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä on muutto menossa ja luvattiin auttaa, eka homma oli viedä varastosta VUODEN pullot ja ostaa muuttoporukalle uutta:D Ja mukana oli vielä meidän 1v lapsikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne välttämättä ole kaikkia itse juoneet, vaikka olutta ostivatkin.

Vierailija
4/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄNTTI

Vierailija
5/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai teillä 40 ja toisilla 60?

Vierailija
6/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua, mitä järkeä on pitää vanhoja pulloja haisemassa kotona ja palauttaa vain kerran vuodessa.

ap

Vierailija
7/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on vieraita esim jouluna oli monta päivää talo täynnä, niin pulloja kertyy tuhottomasti vaikkei kukaan olis kuin pikku hiprakassa.

Ja pienen lapsen kanssa käydään ne palauttamassa, ostetaan jopa uusia kaappiin.

Vierailija
8/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ei ole ollut mitään ryyppäyspyhiäkään. Tai no, olihan tuossa pääsiäinen.

ap

Vierailija
9/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuuri saa keräilyssä olla, jos pelkkiä samoja olut- ja siideripulloja löytää...

ap

Vierailija
10/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En kyllä tajua, mitä järkeä on pitää vanhoja pulloja haisemassa kotona ja palauttaa vain kerran vuodessa.

ap

Vierailija
11/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne aikuiset olivat keränneet pulloja ja palauttivat nyt ja saivat perheelle ruokaa. kai nyt muistit tarkkailla mitä he ostivat kaupasta, kuinka monta pulloa lähti tilalle?

Hanki elämä!

Vierailija
12/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei jouluna ryypätä, eikä olla kännissä.

Mutta juhla-aterian kanssa nauttii viiniä tai olutta sitä haluavat. Ja glögiäkin juotiin ihan alkosta ostettua.

Vierailija
13/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman rahanedun siitä saa, vei niitä yksitellen tai isomman satsin. En minä ainakaan viitsisi kuukausitolkulla pulloja säästellä.

ap

Vierailija
14/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan saman rahanedun siitä saa, vei niitä yksitellen tai isomman satsin. En minä ainakaan viitsisi kuukausitolkulla pulloja säästellä.

ap

Vierailija
15/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JVoihan aikuisetkin kerätä pulloja!

Jospa ne aikuiset olivat keränneet pulloja ja palauttivat nyt ja saivat perheelle ruokaa. kai nyt muistit tarkkailla mitä he ostivat kaupasta, kuinka monta pulloa lähti tilalle?

Hanki elämä!

Minulla on elämä, mutta luulen, että niiden pikkulasten elämä ei ole kovinkaan hääppöistä...

t. ap

Vierailija
16/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että parhaimmillaan pari isoa muovikassillista ja ihan kotona, ei varastossa.. No, on meillä noita ilmaisjakelulehtiäkin kauhean suuri kasa, että varastoidaan näköjään kaikki.. :D

Vierailija
17/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aijaa.. no maksan sitten seuraavan kerran 30 ¿ ostokset sillä kolmen euron raha määrällä mitä saan

Vierailija
18/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista tehdä päätelmiä tuommosen asian perusteella tai ylipäätään kytätä muiden palautuksia ja saatuja rahoja.

Vierailija
19/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

meillä ei jouluna ryypätä, eikä olla kännissä.

Mutta juhla-aterian kanssa nauttii viiniä tai olutta sitä haluavat. Ja glögiäkin juotiin ihan alkosta ostettua.

Vierailija
20/39 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika erikoista tehdä päätelmiä tuommosen asian perusteella tai ylipäätään kytätä muiden palautuksia ja saatuja rahoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi