Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten suuseksin saanti naiselt

Vierailija
21.01.2026 |

Mikä mahtaa olla tilanne suihinottojen saamisen osalta vakituiselta naiseltaan miehillä, jotka on olleet vakituisessa parisuhteessa yli 5 vuotta saman naisen kanssa? Oletko saanut suihinottoja ja kuinka usein maagisen 5 vuoden kuluttua parisuhteenne alusta? Saatko suihinottoja esileikkinä yhdyntää varten vai ottaako vakinaisesi loppuun saakka? Saatko suihinottoja myös spontaanisti ilman vaatimusta välittömästä vastapalveluksesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa ja imuttaa aina kun on seksiä ja saanut loppuun asti aina kun olen halunnut. Kohta maagiset 50v yhdessä harrastettu seksiä. Samoin vaimo saanut ja halunnut aina suuseksiä. 

Miksi suuseksin pitäisi loppua pidemmässä parisuhteessa?? 

Vierailija
2/6 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

FinnSex-tutkimus: "On myös merkillepantavaa, että 1990-luvun alussa melko aktiivisesti suuseksiä harrastaneiden nuorten ihmisten sukupolvi oli 20 vuotta myöhemmin 2010-luvulla muuttunut selvästi vähemmän aktiiviseksi suuseksissä. Suuseksin suosio on tämän perusteella vähentynyt melko systemaattisesti ihmisten ikääntyessä ja pitkäkestoisissa parisuhteissa."

Oppivat nääs rakastelemaan ilman suun ja sukuelinen kohtaamista, mikä onkin epäterveellistä ja saa erityisesti miehille aikaan papilloomavirus-tartunnan ja siitä suun alueen syövän. Sori siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FinnSex-tutkimus: "On myös merkillepantavaa, että 1990-luvun alussa melko aktiivisesti suuseksiä harrastaneiden nuorten ihmisten sukupolvi oli 20 vuotta myöhemmin 2010-luvulla muuttunut selvästi vähemmän aktiiviseksi suuseksissä. Suuseksin suosio on tämän perusteella vähentynyt melko systemaattisesti ihmisten ikääntyessä ja pitkäkestoisissa parisuhteissa."

Oppivat nääs rakastelemaan ilman suun ja sukuelinen kohtaamista, mikä onkin epäterveellistä ja saa erityisesti miehille aikaan papilloomavirus-tartunnan ja siitä suun alueen syövän. Sori siitä.

Ehkä sukuelimen hajut muuttuu ihmisen vanhetessa?

Vierailija
4/6 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sukuelimen hajut muuttuu ihmisen vanhetessa?

Kunpikaan väite ei pidä paikkansa ja kertoo kirjottajan tietämättömyydestä. Ei ole itse kokenut. Mistä kuvittelin pitkään suhteeseen naiselle tulevan papillooman? Maailmassa on miljoona vaarallisempaa asiaa kun syövän saamien pillusta, saati pitkässä vakisuhteessa. Mutta voihan se olla, että sellaisen saan seuraavan 50v aikana. Mitä väliä, tietää ainakin saaneensa pillua. On niitä huonompiakin tapoja kuolla.

Vierailija
5/6 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain muutaman kerran suihinoton seurustelun alussa, silloinkin tuntui että vaimo (silloinen tyttöystävä) teki sen vähän vastentahtoisesti lähinnä vastapalveluksena pillunnuolemisesta.

Viimeisen 10 vuoden aikana en ole suikkaria saanut. Pillua nuolen joka kerta kun harrastetaan seksiä.

Vierailija
6/6 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 v. Olen saanut laueta naisen suuhun alle 10 kertaa elämässäni vaikka kumppaneita on ollut viitisenkymmentä. Nuorempana olisin kyllä saanut enemmänkin mutta ei niiden naisten taidot saaneet minua laukeamaan suuhun. Nykyisen puolison kanssa olen ollut 15 v yhdessä ja viitisen minuuttia on pisin aika mitä hän on antanut minulle suuseksiä joskus alkuvuosina. Nykyisin saan sen max minuutin muutaman kerran vuodessa ja sitäkin täytyy pyytämällä pyytää. Ajatus suuhun laukeamisesta on hänelle kauhistus. Suuseksi ja satisfyer ovat ainoa keino millä hän itse laukeaa joten minä kyllä sitä hänelle annan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän