Nainen lähdössä baariin ja synnytyksestä
Kommentit (43)
Minä käväisin baarissa kun muksu oli 2 viikon ikäinen. Ei siinä sen kummempaa ollut, pyörähdin moikkaamassa kavereita ja isä pärjäsi muksun kanssa sen pari tuntia vallan mainiosti. Jos nyt jollain hirvittää niin en tietenkään mitään räkäkännejä kiskaissut ja puhelin oli visusti mukana, jos olisi joku hätätilanne tullut kotona. Mutta olihan se mukavaa käydä edes vähän tuulettumassa ja nähdä kavereita!
Voi apua! Mä olin viihteellä kun lapsi oli 5 kk ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen vetoaa synnytyksestä toipumiseen välttääkseen jonkun velvollisuuden, mielestäni ei voi lähteä. Jos ei kykene normaaleja velvollisuuksiaan hoitamaan, ei kykene baariinkaan lähtemään.
Jos taas hoitaa kaikki velvollisuudet normaalisti, niin voi elää muutenkin normaalia elämää, johon myös satunnainen baarikeikka kuuluu.
M42
Mitä ovat normaalit velvollisuudet?
Kaikki velvollisuudet, mitä nyt voi olla. Jos nainen ei esimerkiksi jaksa laittaa ruokaa, koska toipuu synnytyksestä, niin ei silloin jaksa baariinkaan lähteä. Tai jos ei pysty nostamaan painavia tavaroita, koska toipuu synnytyksestä, niin ei silloin pysty baariinkaan lähtemään.
Ensin palautetaan normaali toimintakyky ja kun se on palautettu, voi lähteä viihteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 2 kertaa viihteellä vauvan 1.vuoden aikana. Ekan kerran kun vauva oli 4kk. Ja hyvin meni vaikka vauva oli mummolassa yötä. Onnistui koska en imettänyt ja vauva nukkui täydet yöt 3kk lähtien.
Eli viihteelläolo oli tärkeämpi kun aika vauvasi kanssa, mikä pitäisi olla tärkein prioriteetti? Huono äiti!
Kaksi yötä vuoden aikana ei ole paljon, olet ääliö.
Sinä se ääliö olet , kun et tiedosta/ ymmärrä että äidin läsnäolo on tosi tärkeätä noin pienelle!
Ap, sä tietysti haluat että hän on absolutisti? Eikö niin? Ja haluat että on vain kotona?
Vierailija kirjoitti:
Minä käväisin baarissa kun muksu oli 2 viikon ikäinen. Ei siinä sen kummempaa ollut, pyörähdin moikkaamassa kavereita ja isä pärjäsi muksun kanssa sen pari tuntia vallan mainiosti. Jos nyt jollain hirvittää niin en tietenkään mitään räkäkännejä kiskaissut ja puhelin oli visusti mukana, jos olisi joku hätätilanne tullut kotona. Mutta olihan se mukavaa käydä edes vähän tuulettumassa ja nähdä kavereita!
Ei "räkäkännejä", mutta rivien välistä ymmärtää että joit kuiteinkin vähän. Imetyksen aikana ei juoda alkoholia lainkaan! Oletan että imetit kun et maininnut asiasta tekstissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei "räkäkännejä", mutta rivien välistä ymmärtää että joit kuiteinkin vähän. Imetyksen aikana ei juoda alkoholia lainkaan! Oletan että imetit kun et maininnut asiasta tekstissäsi.
Ei tarvitse ihmetellä miksi nepsydiagnoosit on yleistyneet, kun mammat kännää raskaus/imetysaikana kuin korsteenit🤣🤣
Varmaan harmittaa että voikin olla hyvä äiti vaikka käykin joskus viihteellä. Toisilta kun onnistuu molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan harmittaa että voikin olla hyvä äiti vaikka käykin joskus viihteellä. Toisilta kun onnistuu molemmat.
Mitä muuta siellä viihteellä tehdään, kuin haetaan vastakkaista puolisoa?
Nämä minäminäminä "äidit" eivät välitä että alkoholi menee aidinmaitoon!
Koska nainen odottanut 9 kk ja synnyttänyt, mies vastaa lapsen kahdesta seuraavasta vuodesta, jotta äiti voi palautua. Voihan näitä keksiä vaikka minkälaisia variaatioita omaksi edukseen
Vierailija kirjoitti:
Kun maitoa ei enää tule?
Ja jos maitoa tulee niin sitä voi pumpata varastoon. Pitää tauon imetyksestä ja pumppaa maidon viemäriin.
Tai ei juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Koska nainen odottanut 9 kk ja synnyttänyt, mies vastaa lapsen kahdesta seuraavasta vuodesta, jotta äiti voi palautua. Voihan näitä keksiä vaikka minkälaisia variaatioita omaksi edukseen
Äärifeministin sairas ulostulo.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet itse ollut viihteellä viimeisen 8kk aikana?
0. Olen absolutisti.Viihteellä oleminen ei ole vain alkoholin juomista. Voi olla viihteellä ja ei juo alkoholia.
Oletko sinä vapaa-ajat vain kotona?
Olen.
- eri
Etkö harrasta mitään? Tai käy esim. teatterissa, elokuvissa jne.?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia voi juoda imetyksen aikana jos varamaitoa on tarjolla. Kerran 8kk aikana ei tee kenestäkään huonoa äitiä. Äidiksi tuleminen ei tarkoita että itseä ja omaa elämää tarvitsee unohtaa.
Sanoisin että nämä wannabe täydelliset äidit ovat todellisuudessa joko yksinäisiä tai muuten heidän elämä on vinksallaan kun unohtavat lapsen saatuaan itse elää. Katkeruuteen johtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet itse ollut viihteellä viimeisen 8kk aikana?
0. Olen absolutisti.Viihteellä oleminen ei ole vain alkoholin juomista. Voi olla viihteellä ja ei juo alkoholia.
Oletko sinä vapaa-ajat vain kotona?
Olen.
- eri
Etkö harrasta mitään? Tai käy esim. teatterissa, elokuvissa jne.?
Kaikkea tuota tehdään, jos puolisoa ei ole vielä löytynyt. Minulla sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia voi juoda imetyksen aikana jos varamaitoa on tarjolla. Kerran 8kk aikana ei tee kenestäkään huonoa äitiä. Äidiksi tuleminen ei tarkoita että itseä ja omaa elämää tarvitsee unohtaa.
Sanoisin että nämä wannabe täydelliset äidit ovat todellisuudessa joko yksinäisiä tai muuten heidän elämä on vinksallaan kun unohtavat lapsen saatuaan itse elää. Katkeruuteen johtavaa.
Tämä! Hyvinvoiva äiti on myös lapselleen parempi äiti ja kumppaniaan arvostava. On myös isän velvollisuus osallistua lapsen kasvatukseen ja hoivaamiseen. Näin luodaan lapselle turvallinen suhde molempiin vanhempiinsa. N29
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä sovittu pelisäännöistä ennen lapsen hankintaa ; saako toinen teistä mennä yöelämään ilman toista? Onko ok ylipäätänsä mennä yöelämään?
Ja jos nainen menee niin toivottavasti ei juo alkoholia sitten lainkaan, jos vielä imettää lasta.
Tiesitkö, rintamaitoa voi myös lypsää varastoon ja pakastaa.
Ai jaa että haetaan puolisoa ym viihteeltä. No minä olin kyllä siellä viihteellä ihan mieheni/ vauvan isän kanssa. Siksi vauva oli siellä mummolassa. Mummola oli melkein naapurissa ja tutut ihmiset mummo ja vaari hoiti enemmän kuin hyvin.
Olen.
- eri