Nainen lähdössä baariin ja synnytyksestä
Kommentit (41)
Ai äidillä ei ole oikeutta käydä tuulettumassa? Pitää istua kotona lapsen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ai äidillä ei ole oikeutta käydä tuulettumassa? Pitää istua kotona lapsen kanssa?
pelkkä synnyttäminen ei tee äidiksi
Vaadi vain ja huomaat pian naisesi jättävän sinut.
Montako kertaa olet itse ollut viihteellä viimeisen 8kk aikana?
Vierailija kirjoitti:
0. Olen absolutisti.
Naiselta pitää vaatia enemmän.
Voi mennä jos ottaa sinut esiliinaksi.
Oi ihanaa,mä lähen ens viikolla työkaverin kaa ulos eikä äijällä ole mitään sanomista. No tai kysyy se tartteeko hakea kotiin. Ihana. 🤗
Jos nainen vetoaa synnytyksestä toipumiseen välttääkseen jonkun velvollisuuden, mielestäni ei voi lähteä. Jos ei kykene normaaleja velvollisuuksiaan hoitamaan, ei kykene baariinkaan lähtemään.
Jos taas hoitaa kaikki velvollisuudet normaalisti, niin voi elää muutenkin normaalia elämää, johon myös satunnainen baarikeikka kuuluu.
M42
Vasta 8kk? Siis jo 8kk. Luulin että kyse on viikosta.
Ihmettelisin, jos olisi 8 tuntia tai päivää.
Eikö teillä sovittu pelisäännöistä ennen lapsen hankintaa ; saako toinen teistä mennä yöelämään ilman toista? Onko ok ylipäätänsä mennä yöelämään?
Ja jos nainen menee niin toivottavasti ei juo alkoholia sitten lainkaan, jos vielä imettää lasta.
Joo joo. Eipä se äitiys kotiin lukitse? Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0. Olen absolutisti.
Viihteellä oleminen ei ole vain alkoholin juomista. Voi olla viihteellä ja ei juo alkoholia.
Oletko sinä vapaa-ajat vain kotona?
Minä olisin lähtenyt baariin heti synnytyksestä
Olin 2 kertaa viihteellä vauvan 1.vuoden aikana. Ekan kerran kun vauva oli 4kk. Ja hyvin meni vaikka vauva oli mummolassa yötä. Onnistui koska en imettänyt ja vauva nukkui täydet yöt 3kk lähtien.
Et päästä sitä akkaa mihinkään! Menee jakamaan persettä kylälle. Akan kuuluu olla kotona hellan vieressä ja makkarissa perse pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2 kertaa viihteellä vauvan 1.vuoden aikana. Ekan kerran kun vauva oli 4kk. Ja hyvin meni vaikka vauva oli mummolassa yötä. Onnistui koska en imettänyt ja vauva nukkui täydet yöt 3kk lähtien.
Eli viihteelläolo oli tärkeämpi kun aika vauvasi kanssa, mikä pitäisi olla tärkein prioriteetti? Huono äiti!
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen vetoaa synnytyksestä toipumiseen välttääkseen jonkun velvollisuuden, mielestäni ei voi lähteä. Jos ei kykene normaaleja velvollisuuksiaan hoitamaan, ei kykene baariinkaan lähtemään.
Jos taas hoitaa kaikki velvollisuudet normaalisti, niin voi elää muutenkin normaalia elämää, johon myös satunnainen baarikeikka kuuluu.
M42
Mitä ovat normaalit velvollisuudet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli viihteelläolo oli tärkeämpi kun aika vauvasi kanssa, mikä pitäisi olla tärkein prioriteetti? Huono äiti!
Kaksi yötä vuoden aikana ei ole paljon, olet ääliö.
Vaatia??? Et tod. voi vaatia.