TRUMPin puhe suora lähetys!
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoo taas suoraan eurooppa tuhonnut itsensä maahan muutolla joka on kyllä täysin totta
Enemmän Yhdysvalloissa on maamuja kuin Euroopassa.
Kaikkihan ne on maamuja paitsi inkkarit
Me ollaan maamuja kaikki
Kun oikein silmiin katsotaan 🎼🎼🎼
Trumpille ei kuulu Euroopan suunta. Huolehtikoon omistaan.
Aijai. Huonolta näyttää. Se on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoo taas suoraan eurooppa tuhonnut itsensä maahan muutolla joka on kyllä täysin totta
Enemmän Yhdysvalloissa on maamuja kuin Euroopassa.
Intiaaneja lukuunottamatta ne on kaikki ma-muja. Trump itse on saksalaisen rintamakarkurin kakara.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa kuunnella tätä narsistista mielenterveysongelmista kärsivää tuuliviiriä?
Mä en. Siksi luen vain parhaat palat uutisista ja palstalta,
Henkisesti kaksivuotiaan lapsen tasolla oleva kultausta rakastava dementikko, jolla vaippa pöksyissa. Löysää 💩 ylä- ja alapäästä.
Odotan että Sky News analysoi hölmistyneenä.
Sanoo että Venezuela hoidettiin ja vihjailee että myös Grönlanti voidaan hoitaa.
Siis miten tää edes saa puheenvuoron? Jos meillä Stubb puhelis tollasia se ammuttais alas heti, miten hän voi olla noin kujalla ilman että siihen puututaan?
Ei se luovuta siitä Grönlannista.
Vierailija kirjoitti:
trump lataa totuuksia!
Kerro ihmeessä mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Tuo se jaksaa sitä Bideniä haukkua.
Alkaa olemeen dementimpi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä Trumpilla on paljon hyviä pointteja.
Kuten mitä? Mä kuulen vaan skeidaa ja itsekehua.
Jos olisin tanskalainen niin olisin raivoissani koska niin törkeästi puhuu. Ja vihjailee että ottavat voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tää edes saa puheenvuoron? Jos meillä Stubb puhelis tollasia se ammuttais alas heti, miten hän voi olla noin kujalla ilman että siihen puututaan?
Joka toinen lause vähintään on valheita ja kaikki luvut jostain perseestä revittyjä ja jengi vaan nyökkäilee hänelle.
Eihän tuo tee muuta kuin vttuilee Euroopalle. Kaikesta. On siinä liittolainen. Koko puhe on roastaamista ja ilkeilyä.
Haukkuu eurooppalaisia tyhmiksi ja nämä nauraa mukana? Wtf.