TRUMPin puhe suora lähetys!
Kommentit (281)
Heittää omaa mielenvikaista läpändeerosta. Saa uskoa muttei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
sanoo taas suoraan eurooppa tuhonnut itsensä maahan muutolla joka on kyllä täysin totta
Enemmän Yhdysvalloissa on maamuja kuin Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sanoo taas suoraan eurooppa tuhonnut itsensä maahan muutolla joka on kyllä täysin totta
Kaikkihan ne on maamuja paitsi inkkarit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei välttämättä kauaa kun trump pääsee vauhtiin
Puolet ICEsta on maamuja itsekin.
Tuo se jaksaa sitä Bideniä haukkua.
Sleepy Don heittää taas lukuja lukujen perään, joiden oikeellisuus on mitä sattuu. Taattua Trump BS-kamaa.
Nämä on aika puuduttavia livenä nämä Trumpin puheet. Koko ajan vaan minä minä minä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aika puuduttavia livenä nämä Trumpin puheet. Koko ajan vaan minä minä minä.
Leikatut versiot on parhaita kun niissä on kooste parhaista paloista. Livenä nämä kestää ikuisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauaa, koska ICE.
Hehehheheheh heh.
Vierailija kirjoitti:
ALFA
Jaa se pikkuriikkinen keskisormi? :)
No ei grölannin kohtalo tuolla puheella ratkea😂 Että sikäli turha jännittää.
trump kertoo miksi sähkön hinta euroopassa vaan nousee ja nousee
Vierailija kirjoitti:
Tuo se jaksaa sitä Bideniä haukkua.
Sitä se dementia teettää, levy jää pyöriin.
Tuulimyllyjen vika jos talous sakkaa.
typerät eurooppalaiset ostaa tuulimyllyjä kiinalaisilta
Kuka jaksaa kuunnella tätä narsistista mielenterveysongelmista kärsivää tuuliviiriä?
Trump kehuu, mitä vaikutuksia tullien asettamisella vieraille maille on ollut. Trumpin mukaan Yhdysvallat on saanut valtavasti rahaa tulleja määräämällä. Trump sanoo siitä olleen hyötyä kaupan alijäämän leikkaamisessa.
"Silloin oli muutamia hienoja ihmisiä, jotka ajattelivat, että tein oikein. Nyt kaikki ajattelevat, että tein oikein."
Ei oo tosi! Miten sokea ja kuuro kritiikille voi äijä olla! Tullit on aiheuttaneet merkittävää hinnan nousua tavallisille amerikkalaisille
kertoo taas totuuksia