Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein yksin asuvana käytät pyykkikonetta ja astianpesukonetta?

Vierailija
21.01.2026 |

Itse laitan astiapesukoneen päälle joka päivä ja pyykkiä pesen 2-3 kertaa viikossa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa käytän. Tämä tulenee radikaalisti taas muuttuvan, kun aikuinen lapsi muutta välillä kotiin. Sitte riittä etenkin pyykkiä😁

Vierailija
22/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kolme koneellista pyykkiä viikossa. Joskus enemmän kun pesen pikkumattoja useampia. Astianpesukonetta ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen suurinpiirtein joka toinen viikko 3 koneellista ja joka toinen 2 koneellista pyykkiä. Tiskaria pyöräytän 2 kertaa viikossa. Aiemmin joka päivä, mutta iski piheys, kun sain isoja vesilaskuja. Olen niitä, jotka rakastaa seistä kuumassa suihkussa lämmittelemässä :D. 

Vierailija
24/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pakkasin muuttoa varten heitin vanhan pesukoneen pois ja myös heitin pois tai kierrätin paljon muutakin kamaa.

Uuteen asuntoon tulin siis minimoiduilla varusteilla ja tunsin helpotusta siitä. Enpä sitten ostanutkaan uutta pesukonetta, koska täällä on ilmainen pesutupa, siellä voin käydä pesemässä lakanpyykit ym. Vaatteita on nyt niin vähän, eri värisiä, osa hienopesua vaativia, osa käsipesua vaativia, joten harvoin niistä saa samanvärisiä kokonaista koneellista, joten ne pesen käsin. 

Ja nyt kun olen eläkkeellä, en edes tarvitse paljon vaatetta enkä ole kovin hikoilevaa sorttiakaan. 

Vierailija
25/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk jp

ei ap

Vierailija
26/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykki kerran viikossa 1-2 koneellista. Astianpesukone pari kertaa viikossa. 

Vierailija
27/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita riittää kahdeksi viikokai, mutta kyllä minä pyykin pesen noin kerran viikkoon. Tiskikonetta käytän kun tarvii.

Vierailija
28/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskit pesen käsin ja pyykkiä olen pessyt viimeksi heinäkuussa. M53

Vierailija
29/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni tiskikone. Käytän jokapäivä, koska teen itse kaikki ruokani. Pieni pyykkikone jota käytän kun on sen verran likaisia vaatteita.

Vertailun vuoksi laitan että meilläkin (2 henk.) pieni tiskikone, teen myös ruoat itse, kone päällä n. 2 kertaa viikossa, pyykit 2 kertaa viikossa.

Vierailija
30/30 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiskikonetta

Pyykit 1-3 krt/viikossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan