Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksilelut parien seksissä; mitä käytätte ja miten?

Vierailija
21.01.2026 |

Näin meillä: Olen 50+ vakituisessa parisuhteessa oleva nainen ja mieheni muutamaa vuotta vanhempi. Seksielämä oli vaihdevuosieni takia "jäissä" parisen vuotta ja kesällä 2025 tunsin ensimmäisen kerran, että jotain seksiäkin voisi taas aloitella kun halut pikkuhiljaa heräilivät. Hankin itselleni satisfyer klitoriskiihottimen ja se avasi ensimmäisiä lukkoja, kun pyysin miestäni käyttämään laitetta. Emättimen kuivuuden ja "käyttämättömyyden" takia yhdyntä ei tullut kysymykseen, koska kivut olivat kovat. Pyysin miestäni hankkimaan vibraattorin, jonka hän tilasi netistä. Vibra oli kuitenkin sen verran "jämäkkä" etten sitä voinut laittaa sisääni edes liukkarin avulla kivuttomasti. Eli sekin toimi vain klitoriskiihottimena. No tuumasta toimeen ja tilasin uuden ja ohuemman g-piste sauvan ja sitten repesi taivas. Mieheni aloittaa g-pistesauvalla klitorikseni kiihottamisen, lisää liukkaria ja vähitellen siirtää sen sisääni ja ottaa toiseen käteensä vibran tai satisfyerin ja jatkaa klitorikseni parissa. Minä hyväilen ja runkkaan miestäni joka laukeaa viimeistään silloin kun minä saan orgasmin. Pari krt olen jopa squirtannut, kun sekä g-pistettä että klitorista on kiihotettu aluksi hitaasti ja loppua kohti kiihdyttäen.

Ja yhtenä iltana kun olin lueskellut, että miehen eturauhasen kiihottaminen joka anaalivibralla tai anustapilla voi saada myös miehelle uusia kokemuksia, niin tilasin ohuen ja taipuisan g-pistesauvan. Yhtenä iltana käänsin mieheni vatsalleen, levitin liukkaria ja aloin hieromaan alaselkää ja peppua ja laitoin hänelle ostamani g-sauvan hänen peräaukolleen ja painoin hitaasti sisään ja käynnistin vibran. Hän yllättyi ja nautti; kääntyi selälleen ja tyyny takapuolen alle ja sauva uudelleen peppuun ja minä antamaan suikkaria. Ei mennyt kuin tovi ja hän "räjähti" suuhuni. Näin tehdään välillä kun haluan antaa pelkästään hänelle hyvää.

Vähitellen etenemme kohti yhdyntää, mutta leluista emme luovu. Ne ovat meille uusi normaali.

Ps. Onko kenelläkään naisella kokemuksia strap on- vyöstä jossa ohut "teinipojan kalun" paksuinen dildo ja vyön sisäpuolella klitoriskiihotin?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi