Persujen kannatus Hesarin uudessa gallupissa on kaksi prosenttia pienempi kuin Ylen vähän aikaa sitten teettämässä gallupissa
Vain 13 prossaa onneksi. Mites nyt persut, onko se Yle fake news? 🙂
Kommentit (44)
Onneksi kokoomuksen kannatuskin on vain 18. Hyvältä näyttää.
Ylellä on persujohto, joten ei ihme, että yrittävät kusettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vasennus on kyllä vakava sairaus.
Mene töihin.
Huvittaa, että Hesarin toimittajakin otsikoi gallupin niin, että hallituspuolueiden kannatus nousi hieman. Joo, niin nousi Hesarin teettämästä, mutta onhan tuo iso romahdus Ylen galluppiin, josta kuitenkin Hesarinin uutisoi innoissaan.
persujen kannatus nousussa, gradientti oikeaan suuntaan! Demarit laskussa <3
Vierailija kirjoitti:
persujen kannatus nousussa, gradientti oikeaan suuntaan! Demarit laskussa <3
13 prosentin kannatuksella en hirveästi hurrais. 😄
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, että Hesarin toimittajakin otsikoi gallupin niin, että hallituspuolueiden kannatus nousi hieman. Joo, niin nousi Hesarin teettämästä, mutta onhan tuo iso romahdus Ylen galluppiin, josta kuitenkin Hesarinin uutisoi innoissaan.
Ei noita gallupeja ole järkevää verrata ristiin.
ku Hesari tekee niiden gallupeja ne kysyy vaan kalliossa asuvilta nuorilta naisilta.
Sdp 25,00 % ja keskusta 14,3 %, keskusta noussut persujen ohi. Vasemmistoliitollekin pirteät 10,0 %. Hyvältä näyttää! 🥳👍
Hesari tietää keiltä kysyä kannatuksesta. Minäkin olin joskus HS gallupissa ja aina siellä kysyttiin puoluekannatuksestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasennus on kyllä vakava sairaus.
Mene töihin.
En mä voi kun mä olen mieleltäni sairas
Vierailija kirjoitti:
Hesari tietää keiltä kysyä kannatuksesta. Minäkin olin joskus HS gallupissa ja aina siellä kysyttiin puoluekannatuksestani.
Ei Hesari tee galluppia, vaan teettää sen niin kuin muutkin.
"ku Hesari tekee niiden gallupeja ne kysyy vaan kalliossa asuvilta nuorilta naisilta."
Hesari ei tee itse gallupejaan (niin kuin ei mikään muukaan media) vaan he ostavat ne gallupeja tekeviltä yrityksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Sdp 25,00 % ja keskusta 14,3 %, keskusta noussut persujen ohi. Vasemmistoliitollekin pirteät 10,0 %. Hyvältä näyttää! 🥳👍
Kuka luuseri kannattaa vasemmistoliittoa
Vierailija kirjoitti:
Ylellä on persujohto, joten ei ihme, että yrittävät kusettaa.
Tai yrittävät vain mielistellä persuja, etteivät jatkuvasti hyökkisi kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Toimiiko tuo myös toisin päin? Eli kun joulukuussa hesarin gallupin mukaan persujen kannatus oli 13,1% ja hiljattaisen ylen gallupin mukaan n. 15 %, niin kyseessä oli hillitön nousu? Ja nyt sitten taas romahdus? Melkoista 😄
Myös Sdp:n kannatus kaksi prosenttia korkeampi.