Miksi huonekaluja ei saa valmiiksi kasattuina kotiin?
Tänäänkin olisin tilannut sohvan, rahin ja pöydän. Voimat ja halu ei riitä kokoamiseen ym. tarvittavaan toimenpiteeseen.
Joulun tienoilla tuotiin sänky, onneksi laittoivat jalat paikoilleen, paksun patjan ja petarin jättivät rullissa sängyn viereen. Pamahti selkä ja olkapää niiden kanssa tapellessa.
Tyydyn nyt näihin vanhoihin kalusteisiin, ei niin mukavat enää. Olisi ollut vain kiva kaunistaa kotia näin vanhoilla päivillä kun on alemyynnitkin menossa.
Kommentit (30)
Saa, ap, kunhan vain on valmis maksamaan lisäpalvelusta. Kukkaro auki ja valitusluukku kiinni!
Jopa Ikeasta saa kuljetuksen ja koonnin lisähintaan.
Mun mielestä hyvä, että jo valmiiksi kalliissa hinnassa ei ole kokoontipalvelua mukana. Se ottakoon/ ostakoon joka tarvitsee. Jos on varaa ostaa sohva ryhmä uutena, on varmaan varaa laittaa muutama kymppi koontiin.
Vierailija kirjoitti:
Huonekalut kannattaa ostaa käytettyinä niin ne ovat valmiiksi koottuja vaikka olisivatkin ikeaa.
Ei kannata, niissä voi olla syöpäläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Maskun sivustolta:
Maskusta saat helposti ja vaivattomasti kalusteiden kotiinkuljetukset, käyttökuntoonlaiton, kasauspalvelut sekä vanhojen kalusteiden poisviennin. Monipuolisilla kuljetuspalvelullamme voit varmistaa, että saat huonekalut kotiisi ehjänä sinulle sopivaan aikaan. Halutessasi viemme vanhat kalusteesi kierrätykseen edulliseen hintaan!
Mä tein juuri näin kun ostin uuden divaanisohvan Maskusta. Kaksi ystävällistä miestä toi sen, kokosi sen ja vei roskat ja vanhan sohvan mennessään. Olin todella tyytyväinen 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Espanjassa. Kaikki huonekalut tuodaan kotiin ilman lisämaksua käyttämistämme luottoliikkeistä, pari miestä kokoaa, jos on jotain kokoamista, siivoavat jälkensä ja vievät roskat pois. Ovatpa vielä kantaneet huonekaluja edestakaisin kahden kerroksen väliä, kun en osannut päättää, mihin tuolit sijoitetaan. Olen myös saanut huonekaluja kotiin kokeiltavaksi ennen ostopäätöstä. Täällä palvelu pelaa! (Kunhan ei käy Ikeassa).
Tämä palvelu on siellä sisällytetty hintoihin jo valmiiksi. Suomessa ei ole, vaan jokaisesta palvelusta peritään maksu erikseen.
Näin siksi, että Suomessa asiakas haluaa mahdollisimman halvan tuotteen. Jos yksi liike myy huonekalut koottuina, ei ostajia löydy! Sen sijaan muilta liikkeiltä haluaan se halpa koottuna, koska "eihän se teille paljoa maksaisi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskun sivustolta:
Maskusta saat helposti ja vaivattomasti kalusteiden kotiinkuljetukset, käyttökuntoonlaiton, kasauspalvelut sekä vanhojen kalusteiden poisviennin. Monipuolisilla kuljetuspalvelullamme voit varmistaa, että saat huonekalut kotiisi ehjänä sinulle sopivaan aikaan. Halutessasi viemme vanhat kalusteesi kierrätykseen edulliseen hintaan!
Mä tein juuri näin kun ostin uuden divaanisohvan Maskusta. Kaksi ystävällistä miestä toi sen, kokosi sen ja vei roskat ja vanhan sohvan mennessään. Olin todella tyytyväinen 🌹
Hyvä kuulla, että olet tyytyväinen palveluun. Mulle tuodaan tänään Maskusta sohva ja ostin kasauksen ja kierrätyksen. Hakonen kuljettaa.
Kyllä Ikeastakin voi ostaa kasauspalvelun.
Vierailija kirjoitti:
Asun Espanjassa. Kaikki huonekalut tuodaan kotiin ilman lisämaksua käyttämistämme luottoliikkeistä, pari miestä kokoaa, jos on jotain kokoamista, siivoavat jälkensä ja vievät roskat pois. Ovatpa vielä kantaneet huonekaluja edestakaisin kahden kerroksen väliä, kun en osannut päättää, mihin tuolit sijoitetaan. Olen myös saanut huonekaluja kotiin kokeiltavaksi ennen ostopäätöstä. Täällä palvelu pelaa! (Kunhan ei käy Ikeassa).
Täällä nimenomaan Ikealla on kanto-, kokoamis- ja jätteiden ja vanhojen huonekalujen poisvientipalvelu. Ja sit jollain Unikulmalla, mutta yritäppä ostaa vastaavaa jostain Iskusta tai Askosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nimenomaan Ikealla on kanto-, kokoamis- ja jätteiden ja vanhojen huonekalujen poisvientipalvelu. Ja sit jollain Unikulmalla, mutta yritäppä ostaa vastaavaa jostain Iskusta tai Askosta...
Kyllä Isku ja Askokin tarjoaa kasaamispalvelun.
Kuljettavat kaupastakin ostetut huonekalut postin tms rekoilla kolhittuina, usein vasta kolmannella kerralla kaluste on toivotunlainen eli täysin kunnossa. Tuskin nuo etukäteen sovitut kuljetusajat kenelläkään sattuu nappiin.