Agadir, Marokko: oletteko käyneet?
Löytyykö kokemuksia ko. paikasta? Tuttava kävi taannoin ja suositteli kovasti. Näköjään lennot ovat yllättävän edullisia.
Kommentit (28)
Kanariansaaret parempi vaihtoehto ( sama suunta), siellä löytyy myös paikkoja mitkä eivät ole vain turisteja täynnä. Lämpötilat hieman korkeammat, ei ainakaan kylmemmät kun Agadiirissa, Marokossa. Turvallista, hyvä hygienia, länsimaalaisia . Jättäisin Marokon väliin !
Ahdistelevia ukkoja täynnä ja jatkuvasti joku pakkomyymässä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kanariansaaret parempi vaihtoehto ( sama suunta), siellä löytyy myös paikkoja mitkä eivät ole vain turisteja täynnä. Lämpötilat hieman korkeammat, ei ainakaan kylmemmät kun Agadiirissa, Marokossa. Turvallista, hyvä hygienia, länsimaalaisia . Jättäisin Marokon väliin !
Rahapussi äänestäisi Marokon puolelle.... siksi kyselen. Kiitos asiallisesta vastauksesta
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelevia ukkoja täynnä ja jatkuvasti joku pakkomyymässä jotain.
Vähän niinkuin Turkissa? Sinne en mee enää ikinä. Nii kusetuspaikka
Ole hyvä !
Itse matka ei maksa enemmän Kanarialle, mutta paikan päällä on ruoka y.m varmasti vähän kalliimpaa kun Marokossa ,kuitenkin huomattavasti halvempaa kun Suomessa. Itse en tinkisi turvallisuudesta ja hygieniasta pienen hintaeron vuoksi.
Ihan ok ranta , kaupat, nähtävyydet yms, ainoa mitä pitää varoa on salaatit ja muu tuore ruoka, Faaraon kirous toimii muuallakin kuin Egyptissä.
Syysloma mielessä kirjoitti:
Marokko on nyt Aurinkomatkojen uutuuskohde.
Onko tuoretta kokemusta?
Uskaltaako resortin ulkopuolella liikkua?
Hygienia?
Ai Aurinkomatkojen uutuus? No jo on. Itse olin siellä 1987 Aurinkomatkojen matkalla, on uutuudella ikää.
No onhan se Ceuta toki ollut pinnalla, mutta eikös matkaaminen sinne työllistäisi paikallisia. Ajattelin myös että aurinkomatkst tekee vasn turvallisiin kohteisiin