Antaisitteko taaperonne nukkua lentokoneen lattialla?
https://www.instagram.com/reel/DTpStpaktxN/?igsh=emh4NzFhOXp4dmZu
Onko tämä joku juttu, että pieniä lapsia nukutetaan lentokoneen lattialla? Eikö ne ole ihan älyttömän likaisia? Yök
Kommentit (65)
No en todellakaan. Pas kaista, ja se todleri lentää pää edellä kattoon jos on ilmakuoppia.
No tuo lapsihan ei tuossa selkeästikään ollut paljaalla lattialla, vaan siinä oli alla jotain vilttiä/vaatetta. Ei kai se sen likaisempaa silloin ole kuin olla niiden vaatteiden päällä ihan missä tahansa muuallakaan.
Joku astuu päälle jalalla tai kompastuu jos ei näe lasta? Vai jalkatilassa?
Olen antanut. 3v nukkui pikkusisaruksen makuupussin (sellaisen äitiyspakkauksen pussin) päällä lattialla yhden 6h lennon, pikkusisarus nukkui mun sylissä. Mä sit en nukkunut, mies nukkui, mikä oli erinomaisen hyvä, niin hän ajoi meidät aamulla kotiin lentokentältä ja mä nukuin silloin.
Olen aina koneessa vöissä ja pitäisin lapsenkin vöissä (koska vähän väliä tulee niitä juttuja, kun lennetään kattoon). Mutta pitkä lento kyllä, kai siinä pakara puutuisi. Itsellä ollut max 6 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
No tuo lapsihan ei tuossa selkeästikään ollut paljaalla lattialla, vaan siinä oli alla jotain vilttiä/vaatetta. Ei kai se sen likaisempaa silloin ole kuin olla niiden vaatteiden päällä ihan missä tahansa muuallakaan.
Voi siinä unissaan kurottautua muuallekin ja esim kaivaa kättä vilttien alle. Ja lopulta nuokin viltit laitetaan muiden tavaroiden sekaan laukkuun tms. Toisekseen tuo ei kyllä ole mitenkään turvallista. Ja jos lentohenkilökunta joutuu jostain huomauttamaan, niin silloin sitä ei pelisi pitänyt tehdä alunperinkään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en antaisi. Lentokoneiden lattiat ovat ihan älyttömän likaisia paikkoja. Inhottaa jo pelkästään laittaa omaa reppua/laukkua sinne penkin alle.
Itse laitan repun päälle aina vanhan sadesuojan lentäessä. Suojaa edes vähän kaikelta siltä lialta mitä koneessa ja ja turvatarkastuksissa pyörii. Ja vanhan sadesuojan voi sen jälkeen pestä.
Nukkuessa aina turvavyö kiinni ja penkissä. Kaikkea yllättää voi sattua eikä vanhemmat varsinkaan nukkuessaan ehdi reagoimaan esim. turbulenssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi siinä unissaan kurottautua muuallekin ja esim kaivaa kättä vilttien alle. Ja lopulta nuokin viltit laitetaan muiden tavaroiden sekaan laukkuun tms. Toisekseen tuo ei kyllä ole mitenkään turvallista. Ja jos lentohenkilökunta joutuu jostain huomauttamaan, niin silloin sitä ei pelisi pitänyt tehdä alunperinkään.
Voi kauhistus. Miljoona vuotta nukuttiin luolan lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhistus. Miljoona vuotta nukuttiin luolan lattialla.
Veikkaan, että luolan lattia on puhtaampi kuin lentokoneen, jossa on paljon useamman ihmisen liat ympäri maailmaa. Siellä luolassa oli vain pienen yhteisön pienen piirin liat.
Monet antaa lastensa juosta lentokoneessa myös sukkasillaan tai ilman sukkia. Ja lääppiä joka paikkaa. En ole edes mikään hygieniafriikki, mutta lentokoneiden siivous ei ole sillä tasolla, että tuo olisi järkevää.
Jos teette matkustamossa jotain mitä lentoemännät eivät saisi huomata, niin pysykää pliis poissa lennoilta. Vaarannatte myös toisten turvallisuuden, jos ette noudata sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Pas kaista, ja se todleri lentää pää edellä kattoon jos on ilmakuoppia.
Todleri. Ei jumalauta! Miksi pitää suoltaa tuollaista paskakielt?!?
Antaisin. Laittaisin alle viltin tms takkini ja saisi nukkua siinä jos en muuten tulisi uni. En rajoita lapsen elämää mahdottomasti, tuossakaan ei ole vaaraa jos on itse tarkkaavainen. Lapsen saa nostettua ylös ja herätettyä jos tulee esim. turbulenssia.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin. Laittaisin alle viltin tms takkini ja saisi nukkua siinä jos en muuten tulisi uni. En rajoita lapsen elämää mahdottomasti, tuossakaan ei ole vaaraa jos on itse tarkkaavainen. Lapsen saa nostettua ylös ja herätettyä jos tulee esim. turbulenssia.
Ja lisäyksenä: olen matkustellut itse paljon, eikä koskaan ole yllättäen ns. lentänyt kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että olette muutenkin ihanaa lentoseuraa, jos et halua rajoittaa lapsen elämää turvallisuuden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en antaisi. Lentokoneiden lattiat ovat ihan älyttömän likaisia paikkoja. Inhottaa jo pelkästään laittaa omaa reppua/laukkua sinne penkin alle.
Minä en ainakaan laita minnekään, missä sinun likainen laukkusi on ollut.
Vierailija kirjoitti:
:D :D
Kerro ettet tiedä mitä on turbulenssi, kertomatta ettet tiedä mitä on turbulenssi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina koneessa vöissä ja pitäisin lapsenkin vöissä (koska vähän väliä tulee niitä juttuja, kun lennetään kattoon). Mutta pitkä lento kyllä, kai siinä pakara puutuisi. Itsellä ollut max 6 tuntia.
Jaa, että paljonkin tulee noita, että lentää kattoon? Katso vähemmän elokuvia, jos et tuon vertaa todellisuutta ja elokuvaa erota.