Montako tatuointia omistat
Kommentit (67)
Ei ole. En sano ettei koskaan tulisikaan, mutta hyvin epätodennäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tule tatuointeja.
Jos joku ottaa tatskoja, niin se on hänen oma asiansa; voisiko joku kuitenkin valaista, miksi olet halunnut tatuoinnin ja mitä haluat sillä/niillä kertoa?
Lasten ja puolisoiden nimiä ja päivämääriä? Eikö nuo muista ilman muistiinpanojakin?
Englanninkielisiä kliseitä? Miksi?
Miksi jotkut tatuoi puolison ja lasten nimiä tia syntymäaikoja? Eikö muuten muista niin pitää tatuoida ihoon niin siitä voi katsoa aina kun ei muista.
Miksi ihmiset käyttää vihkisormuksia? Eikö ne muuten muista olevansa naimisissa? Miksi ihmiset pukeutuu lempiväriinsä? EIhän he itse vaatteitaan näe?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi animetatuointia ja yksi videopelitatuointi. M28
Mutta kuinka monta tatuointia omistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisille vauvoille nuo tatska jutut. Ei ole eikä tule. M40
Imase persreikää
Tyypillisen tatskatun kielenkäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi animetatuointia ja yksi videopelitatuointi. M28
Heti alkoi alapeukutus! :DDD Kylläpäs jotakin kiukuttaa tatuoinnit! :D M28
Luin viestisi yli puoli vuotta sen julkaisun jälkeen ja olit saanut hurjat KAKSI alapeukkua.
Mikä ihmeen pakkomielle muiden tatuoinnit ovat joillekin? Itselläni ei ole, mutta miehelläni on kaksi näkyvää tatuointia. Hän kulkee kulahtaneissa hupparissa, farkuissa ja tennareissa, myös töissä Näyttääkö hän jonkin ikiaikaisen stereotypian mukaan ihmiseltä, jolla on kaksi yliopistotutkintoa matemaattis-luonnontieteellisestä tiedekunnasta, työskentelee yksityisellä sektorilla tutkimus- ja tuotekehitystyössä ja saa palkkaa noin 7000 euroa kuukaudessa. Ei ehkä näytä, mutta silti hänellä on nuo tutkinnot, työpaikka ja palkka.
En yhtään. En tykkää sellaisista.