Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavasti sairas tyttö putosi,kuoli,kävi taivaassa,näki Jeesuksen ja heräsi täysin terveenä/ Fox News

Vierailija
20.01.2026 |

Muistatteko tämän tapauksen,jossa vakavasti sairas tyttö putosi ja kuoli,mutta hän heräsikin täysin terveenä ilman sitä sairautta mikä hänellä oli kuollessaan/ tippuessaan.(Lääkärintodistukset )

Tyttö kertoi käyneensä taivaassa.Näki isoäitinsä ja Jeesuksen.

Tyttö olisi halunnut jäädä heidän luokseen,mutta Jeesus sanoi,että hänen täytyy tulla vielä maanpäälle kertomaan muille,että taivas on totta,sekä ymmärtää ettei aikaa ole loputtomiin.

Joten rivien välistä voi ymmärtää viestin,jonka Jeesus antoi lapselle varoitukseksi ihmisille käyttäytyä niin kuin Jumalan Sana sanoo,jos haluaa päästä taivaaseen ,eikä joudu helvettiin.Sillä,jos Jeesus on totta,niin helvettikin on totta ,sillä Jeesus varoitti helvetistä.

Onhan useita ihmisiä käynyt helvetissäkin ja saaneet vielä uuden mahdollisuuden itselleen ja varoittaa muita,kertomalla omasta kokemuksestaan ,että helvetti on totta,he ovat kokeneet sen kauhun ja tuskan.

Helvetti on siitä kauhea,että kärsimys on ikuista,vaikka kuinka demonit kiduttavat,raiskaavat ja repivät kappaleiksi sinä koet saman uudelleen ja uudelleen ja kivun kanssa,kuten he ovat kertoneet.
Kuolemaa ei ole.Se on joko taivas tai helvetti määränpääsi.

Näitä todistuksia (nde) on valtavasti,joissa ihminen on nähnyt taivaan ja/ tai helvetin.

Sinä itse päätät.Joko Jeesus on Herrasi,jolloin elät Hänen arvojensa ja käskyjensä mukaisesti tai kuulut Paholaiselle ja päädyt helvettiin.

Puolueettomuutta ei ole.

Kuten Jeesus itse opetti: " Joka ei ole minun puolellani,on minua vastaan".

Yksinkertaista , mutta vain yksi,kapea tie johtaa Paratiisiin,Jumalan Sana eli Jeesus.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun hanurista tuli raakatimantteja

Vierailija
2/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeesus joutuu käyttämään tätä tyttöä puolestaan puhujana, eikä puhu itse? Jotenkin outoa, että Kaikkivoipa järjestää hirveän onnettomuuden sairaalle lapselle, jotta voi lähettää viestin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet. Taas on jäänyt välistä sulla.

Vierailija
4/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että Helvetissä demonit toimivat kiduttajina? Se Tulinen Järvihän on tehty heille vankilaksi, kun Herran paluu tapahtuu. 

Vierailija
5/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsevät palstan pihtarimammat sitten helvetissä antamaan oikein olen takaa. Siellä ei auta vaikka demoneita kuinka kutsuisi inceleiksi🤭🤭

Vierailija
6/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesus joutuu käyttämään tätä tyttöä puolestaan puhujana, eikä puhu itse? Jotenkin outoa, että Kaikkivoipa järjestää hirveän onnettomuuden sairaalle lapselle, jotta voi lähettää viestin. 

No daa, koko raamatun opetushan on, että ihmisillä on vapaa tahto.

Vierailija
7/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö aloittaja kertomaan mikä oli tämä sairaus, mitä hoitoja oli tehty ja miten todettiin, että sairaus on kadonnut? 

Vierailija
8/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BS

Vierailija
9/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan juu. Seuraavaksi uutisissa kahdeksalta: lehmien nähty lentävän Ylöjärven suunnalla. 

Vierailija
10/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kuolin viimeksi eilen ja palasin tänä aamuna takaisin elävien kirjoihin etten myöhästyisi töistä. Jeesus antoi minulle viestin teille kaikille tuotavaksi: vauva-palstalla tulee helvetin kätyri tekemään aloituksen jossa huijataan hyväuskoisia ja pelokkaita kuolleista heränneellä pikkutytöstä kertovalla tarinalla, älkää uskoko sitä, se on paholaisen eksytystä. Tämä on totuus joka ei pala edes helvetin tulessa.

Vierailija
11/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko Ylijumala heittelee joka kesä vasamia taivaalta, joten miksi et usko Ukkoon? Mikä on tekosyysi kumartaa aavikon hiekkademonia?

Vierailija
12/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni taivasusko on itsekästä. Käyttäydytään hyvin sen toivossa, että koetaan taivaassa itse ikuista euforiaa.

Vierailija
13/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan FOXin keskivertouutisointia. Tässä jos missä tarvitaan sitä medialukutaitoa. Huhtasaari osais kertoa vielä paljon hurjempiakin tarinoita, joita hänelle itselleen on tapahtunut.

Vierailija
14/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo helvetti on koettu väkivaltaisen puolison muodossa. Kävelin rauniot savuten sieltä pois.

Vierailija
15/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö aloittaja kertomaan mikä oli tämä sairaus, mitä hoitoja oli tehty ja miten todettiin, että sairaus on kadonnut? 

Ei ehkä kannata kauheen tosissaan näitä jorinoita alkaa penkoa. 

Vierailija
16/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fox News mädättää aivot.

Vierailija
17/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muisteta, kun ei ole totta.

Vierailija
18/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsevät palstan pihtarimammat sitten helvetissä antamaan oikein olen takaa. Siellä ei auta vaikka demoneita kuinka kutsuisi inceleiksi🤭🤭

Ja incelikin kerrankin saa? Tai sit ei.

Vierailija
19/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fox News ei ole virallisesti uutiskanava vaan viihdettä joten se voi "uutisoida" mitä haluaa. Samanlaisen uutistarjonnan haluaisi perussuomalaiset Suomeenkin kaiken YLE/HS-vihervassari/woke -puheen avulla.

Vierailija
20/26 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä kun tapahtui, niin veikkaan tytön vanhempien saaneen siunauksena suuren omaisuuden tytön tarinaa myymällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä