Nainen, jos saisit valita vain yhden luonteenpiirteet itsellesi, mikä se olisi
Niistä jotka sinulla nyt on eli
Hulluus
Kateus
Katkeruus
Kärttyisyys
Huoruus
Kommentit (18)
Toimeliaisuus. Olen ikuinen prokrastinoitsia ja muutenkin laiska, mikä aiheuttaa monesti ihan turhaa stressiä.
Huoruus tietenkin. Ja sinä huoris voit vetästä römpsän päähäsi ja paeta vuorille.
Positiivisuus ihan ehdottomasti. Olen taipuvainen suorastaan inhorealismiin ja joskus mietin, että tulee asioista itse toteutuvia ennustuksia, kun ei osaa suhtautua mihinkään ensisijaisesti positiivisesti.
Tämä on sukuvika, joten tiukasti opittu malli kotoa.
Tämä on näitä aloituksia, joiden tarkoitus on otsikossa herättää lukijassa positiivinen odotus sisällöstä ja pientä valmistautumista kysymykseen vastaamiseen, mutta sitten auki klikatessa edessä on nöyryytys.
Perus venäläisten tai teinipoikien menoa. Edes persut ei meinaan tee tällaista.
Onko ap 12-vuotias? Sen verran lapsellista ja typerää tekstiä suoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on näitä aloituksia, joiden tarkoitus on otsikossa herättää lukijassa positiivinen odotus sisällöstä ja pientä valmistautumista kysymykseen vastaamiseen, mutta sitten auki klikatessa edessä on nöyryytys.
Perus venäläisten tai teinipoikien menoa. Edes persut ei meinaan tee tällaista.
Aloituksen tehnyt urpo on kyllä yli neljäkymppinen surkimus ja persu par excellence.
Itsehän olen mieluummin l*tka kuin h*ora, eli teen sitä mieluummin yhteiseksi huviksi kuin rahasta toiselle palveluksena.
Aloittaja on tämmönen joka hihittelee kun haukkuu naisia h**riksi ja luulee olevansa tosi roisi kovia, vaikka oikeasti on vaan tosi säälittävä keskenkasvuinen reppana.
En mä ymmärrä tällaist ollenkaan. Ällöttävää toimintaatällaset aloitukset.
Hulluus on jo 🤩 muita ei, eikä tuu 😄
Vierailija kirjoitti:
Hulluus olis kiva
Niin olisi. Saa hyvää huumoria, elatusta ja sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on tämmönen joka hihittelee kun haukkuu naisia h**riksi ja luulee olevansa tosi roisi kovia, vaikka oikeasti on vaan tosi säälittävä keskenkasvuinen reppana.
Juu. Kirjoittelee vauvapalstalle sanoja joita ei uskaltaisi sanoa ääneen. Tosi coolia 🤣
Ootko 13v