Tosimies ymmärtää, että parisuhde on vain valtataistelua, jossa vahvin voittaa. Parisuhteessa pitää ajatella strategisesti ja olla aina pari
askelta edellä vastapuolta, niin saa mitä haluaa. Peliliikkeet pitää tehdä kylmän analyyttisesti, ja on muistettava, että jalo valhe parisuhteessa on hyväksyttävää, jotta henkinen yliote voidaan parisuhteessa varmistaa.
Kommentit (30)
Tosimies ei joudu tappelemaan muiden kanssa, koska muut eivät viitsi kilpailla tämän kanssa. Jos ap miehenä kokee joutuvansa tappelemaan kumppaninsa kanssa, hän on heikko mies, jota kumppaninsa ei alkuunkaan kunnioita ja siksi kinastelee tämän kanssa. Minä en ainakaan miehenä huolisi hankalaa kumppania, jos sellaiseen ryhtyy, suhde loppuu nopeasti.
Tosimies ei ala parisuhteeseen, koska tietää että pillua saa paljon helpomminkin. Parisuhde on vain kusetusta miehen näkökulmasta.
Täällä tosimies. Ymmärrän, että sinä et kuulu meihin.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei joudu tappelemaan muiden kanssa, koska muut eivät viitsi kilpailla tämän kanssa. Jos ap miehenä kokee joutuvansa tappelemaan kumppaninsa kanssa, hän on heikko mies, jota kumppaninsa ei alkuunkaan kunnioita ja siksi kinastelee tämän kanssa. Minä en ainakaan miehenä huolisi hankalaa kumppania, jos sellaiseen ryhtyy, suhde loppuu nopeasti.
Riippuu ihan naisesta. On olemassa sellaisia naisia, jotka vaan yksinkertaisesti haluavat tapella, oli kyse sitten omasta miehestä, portsarista, poliisista tai vaikka käräjäoikeudestä. Sellaisen naisen kanssa on pakko kinastella, vaikka olisit maailman maskuliinisin ja kovin mies.
Vierailija kirjoitti:
Mies luulee että parisuhde on kilpailu? Tuskin nainen etsii sellaista. Lähtee.
Mies TIETÄÄ sen. Koko miehen elämä on kilpailua eivätkä naiset anna hetkenkään otteen herpaantua tai häipyvät.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on sanonut julkisuudessakin olevansa tosi kilpailuhenkinen. Sellaisen kanssa ei pärjää jolle ole itsekin.
Huh, onneksi en ole koskaan ollut tosimies. Elämä ja parisuhde on näin paljon helpompaa.
Ei kiitos. Parisuhde naisen kanssa on peli, jossa ainoa voittava siirto on olla pelaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi en ole koskaan ollut tosimies. Elämä ja parisuhde on näin paljon helpompaa.
Elämä kyllä, totuus parisuhteestasi selviää kyllä sinullekin aikanaan.
Mitä vastapuolta? Jotain kilpakosijaa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan naisesta. On olemassa sellaisia naisia, jotka vaan yksinkertaisesti haluavat tapella, oli kyse sitten omasta miehestä, portsarista, poliisista tai vaikka käräjäoikeudestä. Sellaisen naisen kanssa on pakko kinastella, vaikka olisit maailman maskuliinisin ja kovin mies.
On myös naisia,jotka haluavat aina keskustellen löytää kompromissin,mikäli tarpeet ovat kaukana toisistaan. Ja löytää molemmille siedettävän ratkaisun ongelmaan x.
Tämä on kuitenkin tarpeeton luonteenpiirre,mikäli kuppikoko ei ole vähintään D. Mutta tapelkaa tissien kanssa. En enää osallistu 💅🥱
Mies tekee pillun eteen kaikkensa joten yliote on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei ala parisuhteeseen, koska tietää että pillua saa paljon helpomminkin. Parisuhde on vain kusetusta miehen näkökulmasta.
Tämä. Jokainen nainen yrittää saada koukkunsa minuun, mutta ei kiitos, en halua parisuhdetta. Kerään kermat päältä (seksi, seura, läheisyys) ilman, että joudun kestämään parisuhteen monia potentiaalisesti kielteisiä puolia. Tämä toimii minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä kyllä, totuus parisuhteestasi selviää kyllä sinullekin aikanaan.
No eihän tämä totuus koske minua, kun en ole tosimies.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee pillun eteen kaikkensa joten yliote on selvä.
Ei välttämättä. Olen itse dead bedroom suhteessa, en enää yksinkertaisesti ole kiinnostunut vaimostani seksuaalisesti. Ensimmäiset vuodet pantiin kuin kanit, mutta nykyään ei nappaa enää yhtään.
Jos noin on tosiaan, niin akkamaista käytöstä tosimieheltä. Noinhan naiset toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on sanonut julkisuudessakin olevansa tosi kilpailuhenkinen. Sellaisen kanssa ei pärjää jolle ole itsekin.
Ja ketkähän julkisuuteen antaa lausuntoja, olisiko urheilijat ja uratykit. Totta kai he ovat kilpailullisia. Tavisten kannattaa pariutua tavisten kanssa ja unohtaa kilpaileminen.
Parisuhde on tiimityötä,ei valtataistelu. Tosimies seisoo vaimonsa rinnalla ja ongelmat ratkotaan YHDESSÄ.
Ap haiskahtaa kuntosalilla pullistelevalta minimunalta joka ei lähde edes tueksi synnnytykseen,koska hyi hevtti eikä takuulla vaihda mitään paskavaippoja. Ja sitten yllättyy,kun vaimo tahtoo eron "valiouroksesta"