Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemani vassarin hokijat

Vierailija
20.01.2026 |

Työvoiman ulkopuolella, moni kelan tukien varassa , ei mitään omaisuutta, mutta niin oikeistolaisia.  Pesuja siteeraavat mutta heistäkin ohi oikeammalle sinimustin aattein.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaali työssäkäyvä, ja vihaan vasentuneita. En tykkää myöskään oikeistolaisista, mutta he yleensä pysyvät omissa oloissaan, toisin kuin vasentuneet, joilla on työttömänä ja toimettomana aikaa levitellä paskajuttujaan.

Vierailija
2/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaverisi on vaihtaneet puolta. Eikö olisi sinunkin aika? 

On varmaan yksinäistä käydä Kelan luukulla ja todeta, että vasemmistosta ei ollut mitään apua 2019-2023.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen normaali työssäkäyvä, ja vihaan vasentuneita. En tykkää myöskään oikeistolaisista, mutta he yleensä pysyvät omissa oloissaan, toisin kuin vasentuneet, joilla on työttömänä ja toimettomana aikaa levitellä paskajuttujaan.

Miten ihmeessä aika on muuttunut?  Ennen pidettiin työläisiä vasureina ja haukuttiin.  Sak. Oli oikein se vasemmiston pesä.

Miten selität tuon jos mielestäsi vasemmisto on työttömiä? 

Nyt sinä työssäkäyvänä vastustat kai ay-liikettä?

Kyllä, esm purra porukoinen pysyy omissa oloissaan eikä hänen kloppinsa tuota someen aineistoa?

Vierailija
4/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaverisi on vaihtaneet puolta. Eikö olisi sinunkin aika? 

On varmaan yksinäistä käydä Kelan luukulla ja todeta, että vasemmistosta ei ollut mitään apua 2019-2023.

Mitä apua tarvitsit 2019  - 2023?   En ole ikinä saanut muuta kelan tukia kuin lapsilisän. Ja jotain lääkekorvauksia. Ja äitiysedut.  

Ennemmin  reilusti Orpo kuin jotain epämääräistä ääriajattelua.

Vierailija
5/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen normaali!

Vierailija
6/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onkin tyypillinen vassari. Oikeasti hän halveksii työttömiä, niin kuin vasemmisto yleensä. Sitten alkaa tämä persujauhanta ja miten kaikki sitten yllättäen onkin omaa syytä. 

Vierailija
7/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumma oletus että vasemmistolaiset olis toimettomia ja työttömiä?? Perinteisesti työväen liike. Itsellekin työ äärettömän tärkeää.

T. Vassari

Vierailija
8/8 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä aika on muuttunut?  Ennen pidettiin työläisiä vasureina ja haukuttiin.  Sak. Oli oikein se vasemmiston pesä.

Miten selität tuon jos mielestäsi vasemmisto on työttömiä? 

Nyt sinä työssäkäyvänä vastustat kai ay-liikettä?

Kyllä, esm purra porukoinen pysyy omissa oloissaan eikä hänen kloppinsa tuota someen aineistoa?

vasemmisto ei ole pitkään aikaan ollut työläisten, vaan työttömien puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan