Tuntemani vassarin hokijat
Työvoiman ulkopuolella, moni kelan tukien varassa , ei mitään omaisuutta, mutta niin oikeistolaisia. Pesuja siteeraavat mutta heistäkin ohi oikeammalle sinimustin aattein.
Kommentit (8)
Eli kaverisi on vaihtaneet puolta. Eikö olisi sinunkin aika?
On varmaan yksinäistä käydä Kelan luukulla ja todeta, että vasemmistosta ei ollut mitään apua 2019-2023.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normaali työssäkäyvä, ja vihaan vasentuneita. En tykkää myöskään oikeistolaisista, mutta he yleensä pysyvät omissa oloissaan, toisin kuin vasentuneet, joilla on työttömänä ja toimettomana aikaa levitellä paskajuttujaan.
Miten ihmeessä aika on muuttunut? Ennen pidettiin työläisiä vasureina ja haukuttiin. Sak. Oli oikein se vasemmiston pesä.
Miten selität tuon jos mielestäsi vasemmisto on työttömiä?
Nyt sinä työssäkäyvänä vastustat kai ay-liikettä?
Kyllä, esm purra porukoinen pysyy omissa oloissaan eikä hänen kloppinsa tuota someen aineistoa?
Vierailija kirjoitti:
Eli kaverisi on vaihtaneet puolta. Eikö olisi sinunkin aika?
On varmaan yksinäistä käydä Kelan luukulla ja todeta, että vasemmistosta ei ollut mitään apua 2019-2023.
Mitä apua tarvitsit 2019 - 2023? En ole ikinä saanut muuta kelan tukia kuin lapsilisän. Ja jotain lääkekorvauksia. Ja äitiysedut.
Ennemmin reilusti Orpo kuin jotain epämääräistä ääriajattelua.
Ap onkin tyypillinen vassari. Oikeasti hän halveksii työttömiä, niin kuin vasemmisto yleensä. Sitten alkaa tämä persujauhanta ja miten kaikki sitten yllättäen onkin omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normaali työssäkäyvä, ja vihaan vasentuneita. En tykkää myöskään oikeistolaisista, mutta he yleensä pysyvät omissa oloissaan, toisin kuin vasentuneet, joilla on työttömänä ja toimettomana aikaa levitellä paskajuttujaan.
Mistä kumma oletus että vasemmistolaiset olis toimettomia ja työttömiä?? Perinteisesti työväen liike. Itsellekin työ äärettömän tärkeää.
T. Vassari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä aika on muuttunut? Ennen pidettiin työläisiä vasureina ja haukuttiin. Sak. Oli oikein se vasemmiston pesä.
Miten selität tuon jos mielestäsi vasemmisto on työttömiä?
Nyt sinä työssäkäyvänä vastustat kai ay-liikettä?
Kyllä, esm purra porukoinen pysyy omissa oloissaan eikä hänen kloppinsa tuota someen aineistoa?
vasemmisto ei ole pitkään aikaan ollut työläisten, vaan työttömien puolue.