Miksi palstan lainaussysteemi on k*sista p*skaa?
Jatkuvasti tulee "moderointiin jonoutettuja" (lue: bittiavaruuteen kadonneita) viestejä, kun kirjoittaa lainaa-toiminnolla. Onko tuota muka niin mahdotonta saada toimivaksi, kun tiedän useita keskustelupalstoja jossa lainaussysteemi toimii täysin moitteetta?
Kommentit (17)
Voi olla, että sun tekstissä on jotain "väärää", kuten mulla parissa lainauksessa.
Kun kirjoitin vastauksen suoraan, ei mitään jonotusta tullut!
Outoa!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että sun tekstissä on jotain "väärää", kuten mulla parissa lainauksessa.
Outoa!
Tätä sanatriggereihin perustuvaa ennakkomoderointia on palstalla ollut koko sen ajan minkä olen täällä pyörinyt, tämä lainausten yhteydessä tapahtuva on selkeästi eri ilmiö. On lähtenyt moderointiin sellaisia viestejä, joissa takuuvarmasti ei ole mitään "väärää".
Sen uudistuksen jälkeen meni kaikki päin vattua. Aivan idioottimainen ratkaisu sekin ettei enää voi valikosta valita haluamaansa sivua, joka on tärkeä etenkin pitkissä ketjuissa. Toki sen voi silleen valita että osoiteriviltä muutta sivun numeron haluamakseen ja enteriä perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa!
Tätä sanatriggereihin perustuvaa ennakkomoderointia on palstalla ollut koko sen ajan minkä olen täällä pyörinyt, tämä lainausten yhteydessä tapahtuva on selkeästi eri ilmiö. On lähtenyt moderointiin sellaisia viestejä, joissa takuuvarmasti ei ole mitään "väärää".
Kuin tilauksesta, katoppa kun vastasin lainaukseen:
"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Kirjoita laillisesti, niin mitään ei katoa.
Editori on pilattu myös. Rivivaihtoja tulee helposti tehtyä liikaa kun editori ei niitä näytä kunnolla.
Viimeaikainen muutos on vain huonontunut toimivuutta. Eilenkin useampi viesti meni jonoon, kun olin kopioinut viestin varmuuden vuoksi valmiiksi, liitin ja lähetin uudelleen niin heti ilmestyi "kommenttisi on lähetetty"
Vierailija kirjoitti:
Koska palstan on aikoinaan koodannut joku ensimmäisen vuoden opiskelija palkattomassa harjoittelussa ja sitä ylläpidetään samalla tyylillä.
Kun olisikin, mutta sen teki Moden tet-harjoittelussa ollut 6-luokalla ollut lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa!
Menee joskus moderointiin mennyt läpi kun kirjoittaa uudestaan ilman lainausta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin yhteen ketjuun En syö pizzaa, meni jonoutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa!
Kuin tilauksesta, katoppa kun vastasin lainaukseen:
"Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."
Tuokin on niin älytöntä, että "julkaistaan hyväksynnän jälkeen" kun en muista yhtään esimerkkiä, että oma ennakkomoderointiin mennyt viestini olisi julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Sen uudistuksen jälkeen meni kaikki päin vattua. Aivan idioottimainen ratkaisu sekin ettei enää voi valikosta valita haluamaansa sivua, joka on tärkeä etenkin pitkissä ketjuissa. Toki sen voi silleen valita että osoiteriviltä muutta sivun numeron haluamakseen ja enteriä perään.
Täti sammuttaa välillä se pöytäkoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa!
Menee joskus moderointiin mennyt läpi kun kirjoittaa uudestaan ilman lainausta.
Juu, niin menee, ja olen lyhyitä viestejä kirjoittanutkin uusiksi. Pari kertaa on pitkä viesti hävinnyt, ne jää sitten lopulta kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat, mutta et lue?
Kyse ei ole sanatriggereihin perustuvasta ennakkomoderoinnista, mikä ainakin jossain määrin on itselle täysin ok. Kyse on nimenomaisesti ihan "puhtaista" viesteitä. Kuten joku tuossa ylempänä totesikin, pahimmillaan ihan "en syö pizzaa" -tason viesteistä.
Koska palstan on aikoinaan koodannut joku ensimmäisen vuoden opiskelija palkattomassa harjoittelussa ja sitä ylläpidetään samalla tyylillä.