Mistä tällainen valkoinen viiva kynnen kärjessä johtuu. kuva
kyseessä ei ole minun kynteni. olen tietoisesti perusterve nainen, mutta mulla on samanlaiset mutta himmeämmät kuin kuvassa
https://www.reddit.com/r/Nails/comments/pyf2ax/what_are_the_white_lines…
Kommentit (25)
Minusta näyttävät ihan normaaleilta kynsiltä. Sellaisilta, jotka eivät ole tiptop hoidettu. Jos noi kertoo, jostain, niin minullakin varmaan sitten se vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttävät ihan normaaleilta kynsiltä. Sellaisilta, jotka eivät ole tiptop hoidettu. Jos noi kertoo, jostain, niin minullakin varmaan sitten se vaiva.
siinä näkyy valkoinen alue ennen leikattavaa osaa eikä kaikilla ole sellaista
ap
en näe kynsissä mitään poikkeavaa tuo vaaleampi alue ennen leikattavaa osaa on normaalia vaikka sitä ei kaikilla erottuisikaan.
sh
Mielestäni normaalit. Googlaa koveruus kynsissä, viivat kynsissä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siinä näkyy valkoinen alue ennen leikattavaa osaa eikä kaikilla ole sellaista
ap
Oisko kynsi sitten hieman irti kynsipedistä. En tiedä. Voisko johtua, jos kynnenalusia putsattu vähän liian kovaa tms. Tuskin mitään ihmeellistä.
Ihan normaalit kynnet kyseessä, ei mitään erikoista.
Jos tarkoitat pieniä valkoisia täpliä, niin aiheutuvat fyysisestä traumasta kynnen kasvuvaiheessa. Sormeen kynnen alapuolelle kohdistuu siis isku tai se jää johonkin väliin. Kasvaa pois hiljalleen.
mutta entäs nuo valkoiset alueet kärjissä.
ap
Mulla on aina ollut tuollaiset, on monella muullakin. Eivät liity mihinkään sairauteen tai muuhun huolestuttavaan. Olen ajatellut, että olisi vaan kohtia joissa veri kiertää vähän heikommin, on enemmän painetta tms.
Vierailija kirjoitti:
mutta entäs nuo valkoiset alueet kärjissä.
ap
Mulla oli lapsuudessa ja nuoruudessa samanlaiset kynnet. Nyt vanhana ei jälkeäkään🙄
Miehillä kertoo pippelin pienuudesta..
Googlaa normaalit kynnet niin näet että ovat samanlaiset.
ps. provohan aloituksesi on.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä kertoo pippelin pienuudesta..
ok :D onneksi ei oo vehjettä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Googlaa normaalit kynnet niin näet että ovat samanlaiset.
ps. provohan aloituksesi on.
googlasin ja on muuten samanlaiset mutta valkoinen alue kärjessä puuttuu.
ap
Katsokaa kynsipedia kärjessä. yritin terveyskeskukseen mutta eivät ottaneet
ap