Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vi tuttaa ihmiset, jotka ovat sekä hyvännäköisiä että älykkäitä

Vierailija
19.01.2026 |

Itse en ole kumpaakaan, ja se tekee katkeraksi. Miksi joillekin annetaan muidenkin edestä, ja toisille ei jää käteen melkein mitään? 

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallakaan noistakaan ei saa automaattisesti elämässä yhtään mitään. Tarvitaan monta muutakin suotuisaa ominaisuutta ja sattumusta.

Ulkonäöllä jo saa parempaa kohtelua.

Kohtelemalla muita kauniisti saa hyvää palvelua. 

Vierailija
42/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla pitkälle pääse. Ex-mieheni oli kumpaakin, lisäksi äärettömän empaattinen, hauska, huomaavainen. Ja siksi myös Todella huikea rakastaja. Mutta valitettavasti niin traumatisoitunut, että tuhosi minutkin, kun ei tehnyt asialle mitään. Aivan totaalista ihmiselämän hukkaan heittämistä. Ja hän oli myös velkaantunut, kun kovasta työnteosta huolimatta huonoina jaksoina sössi kaiken. Ja ei käytä päihteitä, siltikin se oli mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja hyvännäköinen, joo, mutta jos tällainen ihminen on vielä kaupan päälle helkkarin mukavakin, niin yhdistelmähän on suorastaan sietämätön

Vierailija
44/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisiakin ihmisiä olemassa. En ole koskaan nähnyt sekä hyvännäköistä että samalla älykästä ihmistä kerralla. Joko hyvännäköisiä tai älykkäitä kylläkin. 

Nyt kyllä haisee ja pahasti. Taitaa Ap puhua paskaa niin että suu vaahtoaa.

Vierailija
45/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallakaan noistakaan ei saa automaattisesti elämässä yhtään mitään. Tarvitaan monta muutakin suotuisaa ominaisuutta ja sattumusta.

Missä pumpulissa sä elät? Hyvännäköisiin ihmisiin liitetään paljon positiivisia ominaisuuksia ihan vain ulkonäön perusteella. Heidän ei tarvitse olla älykkäitä tai ahkeria, koska heidän oletetaan automaattisesti olevan sitä. Taviksen täytyy todistaa olevansa hyvä, hyvännäköisen oletetaan olevan hyvä. Ulkonäöllä on valtava merkitys elämässä. Älykkyydellä ei ole yhtä isoa merkitystä.

Jos kaksi parikymppistä opiskelijaa hakee samaa kesätyötä pankin asiakaspalvelusta, toinen on ruma ja älykäs, toinen nätti ja tyhmä. Mitäpä veikkaat kumpi saa paikan? :D 

Vierailija
46/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaunis, älykäs ja lahjakas. Ja moni rakastaa mua. Moni varmaan myös kadehtii.

Vierailija
47/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Vaikka ketjuni lähti alunperin lähinnä trollina käyntiin (itse olen oikeasti hyvännäköinen ja älykäs), kiva että se on silti herättänyt keskustelua. Jatkakaa samaan malliin.

Vierailija
48/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v*tuttaa? Sellaisia saisi olla enemmän.

Vierailija
49/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ja hyvännäköinen, joo, mutta jos tällainen ihminen on vielä kaupan päälle helkkarin mukavakin, niin yhdistelmähän on suorastaan sietämätön

Minä olen sellainen.  En leiju. 

Vierailija
50/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet katkera, niin voisitko olla sitä sitten vain hiljaa yksin. Koko elämäni joku on ollut minulle kateellinen syistä, joita en ymmärrä. 

Kateelliset pittäis panna yhteen ai'anrakkoon,

hohtimilla rutistaa ja vasaralla takkoo...

Mut ei hätää, pysy vaan kaukana ettei tuota

sulle vahinkoa vaan tukehtuu omaan sappeensa.

Vierailija
51/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä taas. Vaikka ketjuni lähti alunperin lähinnä trollina käyntiin (itse olen oikeasti hyvännäköinen ja älykäs), kiva että se on silti herättänyt keskustelua. Jatkakaa samaan malliin.

Älysi vähyys paljastui jo siitä että teit aloituksen. Ulkonäkö on täysin makuasia. Yksi tykkää, toinen inhoaa. Milloinhan te incelit tämän tajuatte.

Vierailija
52/52 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä voi kehittää ja ulkonäkö on katoavaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi