Vi tuttaa ihmiset, jotka ovat sekä hyvännäköisiä että älykkäitä
Itse en ole kumpaakaan, ja se tekee katkeraksi. Miksi joillekin annetaan muidenkin edestä, ja toisille ei jää käteen melkein mitään?
Kommentit (34)
Juuri tämän takia kannattaa verrata itseään lähinnä eiliseen versioon itsestään. Ei naapurin Land Roverilla ajavaan Penaan.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ei takaa menestystä. Saatat olla työtön. Kauneus ei takaa onnea. Saatat saada narsisti puolison. Onnettomuus, sairaus ja kuolema voi yllättää.
Onni on mysteeri. Toisilla on sitä enemmän kuin toisilla. Eikä sitä saa omilla ansioilla. Kateuskin on inhimillistä, sitä vastaan kannattaa taistella vaikka ei aina helppoa kun elämä potkii.
Mä uskon tuonpuoleiseen, että siellä toteutuu tasapuolisuus sitten joskus.
Kun ajattelee liikaa niin kuormittuu. Pappani joka kaikista sodista hengissä selvisi, sanoin näin: antaa hevosten ajatella, heillä on isompi pää.
No mikä sitten on viisas? Se että osaa oman elämänsä järjestää kuntoon ei välttämättä vielä kerro erityisestä viisaudesta. Ja taas toisaalta, ei sekään että menestyy matemaattis-loogista päättelyä vaativissa mensan testeissä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia kannattaa verrata itseään lähinnä eiliseen versioon itsestään. Ei naapurin Land Roverilla ajavaan Penaan.
Mun naapurilla ei ole edes Land Roveria, jota se lainaisi mulle. Nyyh. Vai oliko tämä jonkun Land Roverilla ajavan naapurin penan piilovittuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurilla ei ole edes Land Roveria, jota se lainaisi mulle. Nyyh. Vai oliko tämä jonkun Land Roverilla ajavan naapurin penan piilovittuilua?
Pena äänekkäästi kaasuttelee maasturillaan naapurin portin ohi ja virnistelee pirullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pena äänekkäästi kaasuttelee maasturillaan naapurin portin ohi ja virnistelee pirullisesti.
Tai irvistelee, koska sai autohuollosta laskun..
Vierailija kirjoitti:
Sanna ! Menestynyt. Kaunis. Rikas. Nainen.
Persu kihisee punaisena kiukusta...
Toivotaan, että pystyy vierottautumaan jauhoista?
Älä katso peiliin ettet masennu a bimp😀
Mitä sitten. Oma elämä pitää rakentaa ihan itse, sitä ei kukaan tee sinun puolesta. Jos alat kadehtimaan muita, et ehdi muuta tekemään, koska joku toinen on aina parempi jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Kummallakaan noistakaan ei saa automaattisesti elämässä yhtään mitään. Tarvitaan monta muutakin suotuisaa ominaisuutta ja sattumusta.
Tämä. Mulla esimerkiksi molemmat on tuoneet lapsesta asti pelkästään harmeja. Samanaikaisesti olen vierestä seurannut, kun tyhmemmät ja rumemmat ovat saaneet kaiken mitä halusivat. Ja kyllähän asioissa on todella paljon myös tuurillakin osansa.
Älystä on kyllä ollut se hyöty, että olen osaanut kohdata tappioni paremmin ja olen osannut kasvaa henkisesti, tosin en tiedä mitä sillä asialla teen? No ainakin olen työpaikalla kiva kaikille ja täälläkin yritän antaa asiallisia neuvoja muille. Että ehkä se on sitten mun elämäntehtäväni? Olla sellainen viisas taustavaikuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä tällaisista henkilöistä, niin arvioidaan
Brittiläinen matemaatikko Hannah Fry ei ainakaan näytä yhtään siltä mitä odottaisin matematiikan proffalta.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro esimerkkejä tällaisista henkilöistä, niin arvioidaan
Brittiläinen matemaatikko Hannah Fry ei ainakaan näytä yhtään siltä mitä odottaisin matematiikan proffalta.
-Eri
Viisautta hänellä riitttää 👍
Älykkyys ei takaa menestystä. Saatat olla työtön. Kauneus ei takaa onnea. Saatat saada narsisti puolison. Onnettomuus, sairaus ja kuolema voi yllättää.
Onni on mysteeri. Toisilla on sitä enemmän kuin toisilla. Eikä sitä saa omilla ansioilla. Kateuskin on inhimillistä, sitä vastaan kannattaa taistella vaikka ei aina helppoa kun elämä potkii.
Mä uskon tuonpuoleiseen, että siellä toteutuu tasapuolisuus sitten joskus.