Luuleeko monikin, että shampoolla pestään HIUKSET??
Ja jos on lyhyet hiukset niin päätä ei tarvitse ollenkaan pestä.
Kommentit (26)
Ei ihminen tarvitse pesuaineita.
Eli en ymmärrä mistä puhut.
Huolehdi sinä vaan omista hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Munakarvatko sillä pestään?
Ja varmaan perskarvatkin Ehkä partakin
Vierailija kirjoitti:
Ei ihminen tarvitse pesuaineita.
Eli en ymmärrä mistä puhut.
Kyllä persereikä kannattaa pestä saippualla.
Palasaippualla perse! Imaistaan sisään, pyöritetään tarpeellinen määrä ja sylkäistään ulos!
Aivan sama pesetkö sinä millä tai olet pesemättä, minä käytän shampoota ja hoitoainetta hiuksiin ja suihkugeeliä vartalon pesuun.
No kyllä se soveltuu hiusten pesuun paremmin kun tiskien tiskaamiseen.
Pelkkä päänahkako sillä pitäis pestä? Se on aika vaikeaa tehdä niin, ettei hiukset siinä samalla peseytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Päänahka! En mä ainakaan laita shampoota hiusten pituuksiin ellei kyseessä ole joku harvoin käytettävä erikoisshampoo, kuten syväpuhdistava.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päänahka! En mä ainakaan laita shampoota hiusten pituuksiin ellei kyseessä ole joku harvoin käytettävä erikoisshampoo, kuten syväpuhdistava.
Ap
Kuinka pitkät hiukset sulla on, puoli senttiä? 🤣 Kyllä shampoolla pestään sekä päänahka että hiukset.
Autonpesuainekin on hyvä tukanpesuun.
No juu, pesen shampoolla hiukset. Tapana nyt on käyttää pesuaineita niinkuin ne on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuinka pitkät hiukset sulla on, puoli senttiä? 🤣 Kyllä shampoolla pestään sekä päänahka että hiukset.
Jotain 50 cm pitkät. Pituuksiin valuva shampoo riittää kyllä puhdistamaan ne, ei hiuksia erikseen tarvitse huovuttaa. Luulin, että kaikki ihmiset on tienneet tän jo vuosikymmeniä, että shampoolla on tarkoitus pestä hiuspohja ja pituudet peseytyvät siinä sivussa. Ei mikään ihme sitten, että moni valittelee takkuja, kaksihaaraisia ja huonokuntoisia hiuksia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä päänahkako sillä pitäis pestä? Se on aika vaikeaa tehdä niin, ettei hiukset siinä samalla peseytyisi.
Juuri näin. Pestään päänahka, ja hiukset peseytyvät siinä samalla ilman, että shampoota hangataan hiusten pituuksiin.
Ap
Lähtökohtaisesti tietenkin päänahan pesu, mutta shampoota on kuitenkin käsissä niin vaahdotan hiuksiakin vähän. Hoitoaina siten vain pituuksiin, noin korvien kohdalta latvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti tietenkin päänahan pesu, mutta shampoota on kuitenkin käsissä niin vaahdotan hiuksiakin vähän. Hoitoaina siten vain pituuksiin, noin korvien kohdalta latvoihin.
Mä taas laitan hoitoaineen päänahkaankin.
Ap