Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jolla ollut seksiä vain yhden miehen kanssa, eikö todellakaan kiinnosta minkälaista se olisi jonkun toisen kanssa?

Vierailija
19.01.2026 |

Kysymään kun omalle vaimolleni olin aikoinaan eka ja ihmetellyt että ei sitä kiinnosta vieraat vaikka olen ihan tyrkyttämällä tyrkyttänyt että sen kun kokeilet. Ei kiinnosta ei sitte pätkän vertaa. 

Minusta lievästi sanottuna jopa vähän hölmöä jos elää elämänsä ilman että voisi kokeilla useampaa kumppania. 

Luulisi tuollaisen muita koskaan kokeilemattoman naisen suorastaan riutuvan epätietoisuuden pauloissa että voi kun pääsis kokeileen. Mutta ei. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähänpä sinä rakkaudesta ymmärrät. Jos rakastaa vain yhtä, niin miksi pitäisi mennä naimaan muita kun ei vähäänkään kiinnosta. Pelkkä seksi ja naiminen kun ei anna mitään ilman tunteita. Väljähtynyttä kaljaa. 

Siinä syy, miksi minusta tuli yhdennaisen mies. Vaimollasi varmaan sama syy. Tosin jos tuota jatkat, voi sekin kadota. Mutta sitten kadotat kyllä vaimonkin. Mutta se ei pelaa joka pelkää. 

Vierailija
2/4 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa oma mieli ap:lla askaroida vieraiden naisten pilluissa ja tahtotila oikeuttaa oma vieraissa käyntihalunsa suostuttelemalla vaimon käymään vieraan pantavana. Aivan kuin naisesi ei tätä osaisi nähdä juttujesi läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa oma mieli ap:lla askaroida vieraiden naisten pilluissa ja tahtotila oikeuttaa oma vieraissa käyntihalunsa suostuttelemalla vaimon käymään vieraan pantavana. Aivan kuin naisesi ei tätä osaisi nähdä juttujesi läpi.

Aloittaja tässä. JUST noin vaimokin minulle aina tiuskaisee kun olen hänelle ihmetellyt miksi ei halua kokeilla jotakuta toistakin kun vielä elinpäiviä on. 

En ymmärrä logiikkaa, minulla kun oli monta suhdetta ennen häntä. 

Vierailija
4/4 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia ihan oikeasti kiinnosta, ihmiset on erilaisia. Minun on vaikeaa luottaa ihmisiin ja päästää toisia lähelle, joten seksi uuden ihmisen kanssa on hyvin stressaavaa, siis sitten kun päästään sellaiseen tilanteeseen että asiaa voi edes harkita. Mieluummin tutun ja turvallisen kanssa. 

Tämä ei nyt tarkoita etten tykkäisi kokeilla uusia juttuja, sillä joillakin elämän osa-alueilla olen hyvinkin kokeileva ja seikkailunhaluinen. Ihmissuhteet ja seksi uusien tyyppien kanssa ei vain kuulu siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi