Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhosin kerran tuntemattoman naisen perheen

Vierailija
19.01.2026 |

Tuhosin kerran ihan tuntemattoman naisen perheen. Tai ei se ihan tuntematon ollut, kun oli mun sukulaisen kaveri ja kuulin sen kautta miten törkeästi tää nainen petti miestään niiden naapurin kanssa. Kirjoitin tämän naisen miehelle sähköpostia anonyymisti ja kerroin kaiken minkä tiedän. Ei mennyt kuin pari viikkoa ja eukko joutui lähtemään tuliterästä omakotitalosta kaupungin vuokraluukkuun ja lapset jäi isälle. Suhde naapuriinkin kariutui, kun se löysi uuden ja paremman. 

Koskaan kukaan ei saanut tietää, että minä kerroin miehelle. Myöskään sukulaiseni ei koskaan ilmeisesti jäänyt kiinni siitä, että oli tämän naisen toimista juorunnut koska heidän ystävyytensä jatkui ja taitaa jatkua edelleen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok keksitty tarina.

Vierailija
2/6 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok keksitty tarina.

Eipä muuten ole, vaikka sellaiselta varmaan kuulostaa. Tästä on nyt aikaa ehkä 10 vuotta ja jouduin tekemään pientä salapoliisityötä, että sain tämän naisen puolison yhteystiedot. Onneksi työsähköposti löytyi. 

En ole itse koskaan tavannut ketään näistä osapuolista. Alkoi vaan niin ottaa päähän se, kun nainen retosteli naapurin panemisella sillä välin kun mies oli töissä. Terkkuja vaan Kajaaniin Kuluntalahteen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta samantyylinen juttu: tällä palstalla joku kertoi, miten oli inhonnut pikkutyttönä isänsä uutta naisystävää.  Vanhempansa olivat siis eronneet aiemmin ja iskä oli löytänyt uuden. Tyttö oli keksinyt valheen , että tämä tyttöystävä oli tukistanut ja nipistellyt vihaisena tyttöä ja että nyt tyttö pelkää häntä. 
No tämähän oli iskälle aivan järkytys, ja vaikka nainen täysin kiisti asian, ei suhdetta voitu jatkaa. Luottamus oli mennyt, molemmin puolin.
Nyt oli vuosia kulunut, tyttö oli aikuinen ja tekemänsä asia harmitti ja painoi häntä.

Ensinnäkin se oli aivan törkeä temppu sille naiselle, ja toisekseen : tyttö puuttui isänsä elämään ja muutti isän elämää myöskin.

Nainen oli kuulemma oikeesti kiva ja ne sopi isän kanssa hyvin yhteen.

Mitä olisi voinut tulla, jos he olis saaneet olla yhdessä?

Eikä tyttö voi ikinä kertoa tekoaan isälle.

Vierailija
4/6 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

T: Tuntematon 

Vierailija
5/6 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mä aikoinani olin se toinen nainen. Olimme aikuisopiskelijoita ja pistin huhun kiertämään koululla ja arvasin, että osuu rouvan korviin. 

He erosivat vasta vuosien päästä ja ehtivät tehdä välissä lapsenkin. En kuollaksenikaan olisi pitänyt pettävää miestä itselläni jos olisin ollut rouva. 

Pistin huhun kiertämään, koska vaikka minä tein väärin, mies teki vielä enemmän väärin. 

Vierailija
6/6 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset petetyn katkeruudet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi