Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku suomalainen kokee asiakseen tehdä youtubeen republikaani uutiset? Miten pelle sitä voi olla? 🤡🤡🤡

Vierailija
19.01.2026 |

Puhumattakaan niistä 5000 jotka katsoo tämän pellen videoita.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sattua. Itse et edes seuraa ja silti nokka siellä missä sen ei kuuluisi olla. Tekee hyvää niin saat ainakin jotain väriä uskomuksiisi. 

Vierailija
2/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valtamedia ei näytä ku 1 puolen jenkeistä. Tuohan on hyvä tapa tuoda myös toista esille. Olen pitkään miettinyt miksi Suomessa on vain 1 mielipide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska valtamedia ei näytä ku 1 puolen jenkeistä. Tuohan on hyvä tapa tuoda myös toista esille. Olen pitkään miettinyt miksi Suomessa on vain 1 mielipide

Kuinkas fagottitreenit sujuu Petroskoissa?

Vierailija
4/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokraattinen sanavapaa maa. Älä mieti liikoja mitä muut tekevät

Vierailija
5/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan mahtava juttu. Mitä tarkoitat? 

Vierailija
6/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sattua. Itse et edes seuraa ja silti nokka siellä missä sen ei kuuluisi olla. Tekee hyvää niin saat ainakin jotain väriä uskomuksiisi. 

Miksi seuraisin? Ihan tarpeeksi tulee niistä amerikkalaisilta sivuilta ja faktat ovat takuulla enemmän korrekteja. Lisäksi matkustan paljon usassa.

Mutta että jonkun suomalaisen pellen on pakko syöttää noita juttuja kielitaidottomille suomalaisille persu papoille myös...? Ei hän ole amerikkalainen, joten olisi ihan hiljaa jutuista jotka eivät hänelle kuulu, ja joista hän on täysin ulkopuolinen ja kaikkea muuta kuin joku asiantuntija.

Vierailija
7/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai minä tuota idioottipaskapäätä saan ihan vapaasti haukkua tässä sanavapaassa maassa 

Vierailija
8/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seuraisin? Ihan tarpeeksi tulee niistä amerikkalaisilta sivuilta ja faktat ovat takuulla enemmän korrekteja. Lisäksi matkustan paljon usassa.

Mutta että jonkun suomalaisen pellen on pakko syöttää noita juttuja kielitaidottomille suomalaisille persu papoille myös...? Ei hän ole amerikkalainen, joten olisi ihan hiljaa jutuista jotka eivät hänelle kuulu, ja joista hän on täysin ulkopuolinen ja kaikkea muuta kuin joku asiantuntija.

Matkustelet ihmeen paljon ja silti aina täällä kinaamassa. Anna ihmiste olla. 😅😅

Vierailija
9/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtamedia valtamedia.

Sitähän se Anokin hokee niissä videoissa. Ja nimimerkki riikka Scriptassa.

Vierailija
10/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on maga-lippis päässä sen profiilikuvassa 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
11/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen vaimo on se eräs "kuuluisa" tradwife.

Miten joku voi olla tuollainen karrikatyyri ihmisestä...

Vierailija
12/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai minä tuota idioottipaskapäätä saan ihan vapaasti haukkua tässä sanavapaassa maassa 

Uijui, kun vihervassu pelkää, että "omat arvot" paljastuukin isoksi puhkeavaksi kuplaksi. 

Vierailija
13/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uijui, kun vihervassu pelkää, että "omat arvot" paljastuukin isoksi puhkeavaksi kuplaksi. 

🥱 Vuoden kuluttua trump tuskin enää on presidentti. Vaikka olisikin niin hän olisi rampa. Persut eivät tule olemaan seuraavassa hallituksessa. Voi voi.

Vierailija
14/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelle oot iteki kun jaksat tehdä aloituksen aiheesta 🤡

Vierailija
15/15 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos AP kun annat näkyvyyttä tärkeälle asialle eli vaihtoehdolle valtamedian valehtelulle ja aivopesulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi