Tajusin joskus viime vuonna, että minua ei kiinnosta parisuhde ollenkaan.
Aikaisemmin se kiinnosti, halusin päästä kokemaan miltä seurustelu tuntuu. Mutta sitten kun tajusin, että seksuaalisuus ei ole ollenkaan minun juttuni eli se ei kiinnosta minua, niin minua ei kiinnosta enää parisuhdekaan. Koska en halua kenenkään kanssa seksiä, niin miksi haluaisin parisuhdettakaan? Yleensähän se seksi on osa parisuhdetta. Kai sitä voi olla parisuhde ilman seksiäkin, mutta minä tajusin, että kumpikaan niistä ei kiinnosta minua enää. Koska en halua seksiä, niin miksi haluaisin olla parisuhteessakaan?
Sitä paitsi olen kuullut paljon true crime-tapauksista ja olen huomannut, että parisuhde väkivalta on erittäin yleistä. Naisille varmasti yksin yleisimmistä väkivallan tekijöistä on oma kumppani. Eikä se väkivalta ole toiseenkaan suuntaan tuntematonta. Myös miehet joutuvat kokemaan sitä. Parisuhteissa riidellään todella paljon ja on erittäin yleistä, että parisuhde on onneton. Paljon mieluummin olen yksin kuin onnettomassa suhteessa, jossa kumppanit lyö, potkii, kiroilee, repii hiuksista, näyttää keskisormea, uhkailee, kummittelee, riehuu, huutaa ja kiukuttlee toisilleen.
Kommentit (23)
Hei AP, tosi hieno juttu! Onnea valitsemallesi tielle!
Vierailija kirjoitti:
Minuakaan ei kiinnosta parisuhde, mutta seksi kiinnostaisi.
M43
Only fans ja prostituoidut auttavat. Jos näistä ei löydy sopivia palveluntarjoajia niin sitten lääkäri ja SSRI. Himon vuoksi ei tarvitse joutua kärsimään, lääketiede osaa kyllä hoitaa sitä :)
Sitä varmaan saat rahalla ammattilaisilta. Kysy äidiltäsi, hänellä saattaa olla tuttavia alalla.