Paras suklaapatukka đ«
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mikÀÀn fatserin
Fazerin suklaa menee aina kuin kuumille kiville kun olen tuonut sitÀ ulkomailla työskennellessÀni työpaikalle. SveitsilÀinen tai belgialainen suklaa ei pÀrjÀÀ alkuunkaan. Sininen tai eritoten Fazerina ovat varmat "lahjukset" työtovereille.
Fazerilla olisi aivan mahtava viennin paikka, esimerkiksi kÀsittÀÀkseni koko EtelÀ-Amerikka on tÀysin korkkaamatta, mutta taitaa tulot olla suvun mielestÀ jo riittÀvÀt.
Vierailija kirjoitti:
Tupla
Pakko saada patukkaa
Tuohon aikaan Tupla oli vielÀ kunnon suklaapatukka. Nykyisin on niin onneton, ettÀ voisivat vaihtaa nimen.
Vierailija kirjoitti:
Jim
Olisipa tÀtÀ king size koossa.
En tiedÀ, mutta minua kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim
NiinpÀ. Harmittavan pieniÀ ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tupla
TÀllÀ oli aikoinaan hyvÀt mainokset. Ne kiellettiin.
Mutta toki edelleen jotkut "mammat" tykkÀÀ tuplasta. If you know what I mean ;-)
Brunberg Moccatryffelipatukka
Brunberg Vadelmatryffelipatukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim
MinÀ en tiedÀ, eikÀ minua kiinnosta, hyvÀ sinÀ, tietÀvÀ "ihminen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Center
TÀmÀ on suklaanappirulla, vai löytyykö patukkanakin?
Ei taida löytyÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mikÀÀn uudemmista. En tosin syökÀÀn enÀÀ juurikaa suklaata tai karkkia, Halvan vanhat autot on kyllÀ hyviÀ, samoin kuin Lidlin valkosuklaa.
Olisipa vielÀ Jamboa, Lolaa ja alkuperÀistÀ Royalia (taitaa jÀlkimmÀistÀ ollakin jossain myynnissÀ, epÀilen kyllÀ, onko samaa kamaa).
Valkosuklaa ei ole suklaata. Ei siinÀ ole kaakaota
Royal ei ole samaa enÀÀ kuin oli. Sokeria ja rasvaa enemmÀn, kaakaota vÀhemmÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mikÀÀn fatserin
Fazerin suklaa menee aina kuin kuumille kiville kun olen tuonut sitÀ ulkomailla työskennellessÀni työpaikalle. SveitsilÀinen tai belgialainen suklaa ei pÀrjÀÀ alkuunkaan. Sininen tai eritoten Fazerina ovat varmat "lahjukset" työtovereille.
Fazerilla olisi aivan mahtava viennin paikka, esimerkiksi kÀsittÀÀkseni koko EtelÀ-Amerikka on tÀysin korkkaamatta, mutta taitaa tulot olla suvun mielestÀ jo riittÀvÀt.
Fazerin suklaan laatu on laskenut kuin lehmÀn hÀntÀ, mm. palmuöljyÀ kaakaovoin sijaan, sokeria enemmÀn. Lindtin suklaa voittaa mennen tullen . Muita parempia suklaita löytyy fazun tilalle
Lola! Oliko Hellas valmistaja, sittemmin Leaf.
Daim on paras, mutta tykkÀÀn myös Fazerinasta, Geishasta ja Tuplasta.
Eritysmaininta myös Maraboun Bubblylle kiinnostavasta kokeilusta ja innovaatiosta.
Twix, vaikka onkin enimmÀkseen keksiÀ kuin suklaata.
Kismet ja Kex choclad