Paras suklaapatukka 🍫
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mikään fatserin
Fazerin suklaa menee aina kuin kuumille kiville kun olen tuonut sitä ulkomailla työskennellessäni työpaikalle. Sveitsiläinen tai belgialainen suklaa ei pärjää alkuunkaan. Sininen tai eritoten Fazerina ovat varmat "lahjukset" työtovereille.
Fazerilla olisi aivan mahtava viennin paikka, esimerkiksi käsittääkseni koko Etelä-Amerikka on täysin korkkaamatta, mutta taitaa tulot olla suvun mielestä jo riittävät.
Vierailija kirjoitti:
Tupla
Pakko saada patukkaa
Tuohon aikaan Tupla oli vielä kunnon suklaapatukka. Nykyisin on niin onneton, että voisivat vaihtaa nimen.
Vierailija kirjoitti:
Jim
Olisipa tätä king size koossa.
En tiedä, mutta minua kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim
Niinpä. Harmittavan pieniä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tupla
Tällä oli aikoinaan hyvät mainokset. Ne kiellettiin.
Mutta toki edelleen jotkut "mammat" tykkää tuplasta. If you know what I mean ;-)
Brunberg Moccatryffelipatukka
Brunberg Vadelmatryffelipatukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jim
Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta, hyvä sinä, tietävä "ihminen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Center
Tämä on suklaanappirulla, vai löytyykö patukkanakin?
Ei taida löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein mikään uudemmista. En tosin syökään enää juurikaa suklaata tai karkkia, Halvan vanhat autot on kyllä hyviä, samoin kuin Lidlin valkosuklaa.
Olisipa vielä Jamboa, Lolaa ja alkuperäistä Royalia (taitaa jälkimmäistä ollakin jossain myynnissä, epäilen kyllä, onko samaa kamaa).
Valkosuklaa ei ole suklaata. Ei siinä ole kaakaota
Royal ei ole samaa enää kuin oli. Sokeria ja rasvaa enemmän, kaakaota vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mikään fatserin
Fazerin suklaa menee aina kuin kuumille kiville kun olen tuonut sitä ulkomailla työskennellessäni työpaikalle. Sveitsiläinen tai belgialainen suklaa ei pärjää alkuunkaan. Sininen tai eritoten Fazerina ovat varmat "lahjukset" työtovereille.
Fazerilla olisi aivan mahtava viennin paikka, esimerkiksi käsittääkseni koko Etelä-Amerikka on täysin korkkaamatta, mutta taitaa tulot olla suvun mielestä jo riittävät.
Fazerin suklaan laatu on laskenut kuin lehmän häntä, mm. palmuöljyä kaakaovoin sijaan, sokeria enemmän. Lindtin suklaa voittaa mennen tullen . Muita parempia suklaita löytyy fazun tilalle
Lola! Oliko Hellas valmistaja, sittemmin Leaf.
Daim on paras, mutta tykkään myös Fazerinasta, Geishasta ja Tuplasta.
Eritysmaininta myös Maraboun Bubblylle kiinnostavasta kokeilusta ja innovaatiosta.
Twix, vaikka onkin enimmäkseen keksiä kuin suklaata.
Kismet ja Kex choclad