Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että hyvät miehet pysyvät visusti naimisissa ja jos eroavat, he pariutuvat heti uudelleen?

Vierailija
19.01.2026 |

Elin melkein 20v henkisesti väkivaltaisesssa suhteessa. Elämässäni on tapahtunut paljon. Olen nyt 40+ eronnut kolmen lapsen äiti (ovat jo kaikki koululaisia/opiskelijoita), talous ja elämä muuten mallillaan. 
Kun tajusin että en edellisessä suhteessa koskaan kokenut aitoa rakkautta, tai kyllä itse rakastin, mutta se oli täysin yksipuolista, niin haluaisin vielä kokea elämässä aitoa romanttista rakkautta. Löytyykö tässä iässä vielä hyviä miehiä? Olen ihan viehättävä ja pidän huolta itsestäni, joten se ei ole onglema, kun joku heti sitä varmaan kommentoi.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistumiseen kuuluu realiteettien ymmärtäminen. 40v 3 lapsen äiti ei ole romanttisessa mielessä miesten kohde. Ihan niinkuin 80% miehistä ei naisille kelpaa.

Vierailija
22/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet eli pitkät,komeat,koulutetut ja jännän luonteen omavat miehet pyörittää suomen naisia. Hyvät miehet saa naisia ja kun he eroavat niin he saavat heti halutessaan uuden naisen. 

Tavalliset miehet taas jäävät varjoon, heitä ei naiset(edes ne rumat) lähesty. Tavalliset miehet on tottuneet elämään yksin kun naiset eivät kiinnostu. 

Tavalliset miehet rakentaa maata ja yhteiskuntaa, ne talot missä naiset ja hyvät miehet asuu on tavallisten miesten rakentamia. Tavalliset miehet tekee paljon hyvää yhteiskunnalle mutta naisille he ei kelpaa.

Voi luoja mitä peetä. Uskottele ihmeessä itsellesi että asia on näin niin ei tarvi katsoa sitä (henkisesti) rumaa kuvaa peilistä.

Miksi tavallinen mies ei kelpaa kauniille naiselle vaan sen tavallisen miehen ainoa vaihtoehto on tyytyä siihen alhaisen tason naiseen jos haluaa parisuhteen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuistumiseen kuuluu realiteettien ymmärtäminen. 40v 3 lapsen äiti ei ole romanttisessa mielessä miesten kohde. Ihan niinkuin 80% miehistä ei naisille kelpaa.

Mies jolla itsellä lapsia ja on samanikäinen ei kauheasti muita ole tarjolla? Miehet vanheneekin aiemmin. Moni nainen on erottuaan (myös lapselliset) ottanut nuoremman.

Vierailija
24/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät miehet eli pitkät,komeat,koulutetut ja jännän luonteen omavat miehet pyörittää suomen naisia. Hyvät miehet saa naisia ja kun he eroavat niin he saavat heti halutessaan uuden naisen. 

Tavalliset miehet taas jäävät varjoon, heitä ei naiset(edes ne rumat) lähesty. Tavalliset miehet on tottuneet elämään yksin kun naiset eivät kiinnostu. 

Tavalliset miehet rakentaa maata ja yhteiskuntaa, ne talot missä naiset ja hyvät miehet asuu on tavallisten miesten rakentamia. Tavalliset miehet tekee paljon hyvää yhteiskunnalle mutta naisille he ei kelpaa.

Voi luoja mitä peetä. Uskottele ihmeessä itsellesi että asia on näin niin ei tarvi katsoa sitä (henkisesti) rumaa kuvaa peilistä.

Miksi tavallinen mies ei kelpaa kauniille naiselle vaan sen tavallisen miehen ainoa vaihtoehto on tyytyä

Siinä tapauksessa tavallisella miehellä tarkoitat varmasti alhaisen tason miestä. 

Vierailija
25/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee kaikkia miehiä,  ei hyviä miehiä. 

Mies on pelkuri ja laiskuri. Jos se naisen kiinni saa, se ei siitä irti päästä. Ja jos se eroaa, se etsii äkkiä uuden, jota kupata ja hyödyntää ja riistää.

Erosin 2016 ja olen sen jälkeen kokeillut kahta miestä, mutta laitoin molemmat pois. Ekalla oli löysä muna eikä se suostunut käyttämään sildenafiilia, joten en saanut seksistä mitään. Toka oli muuten vain paska, vaikka muna toimi liiankin hyvin. Kieltäytyi esim. suuseksistä, vaikka sai sitä itse. Lopulta lopetin sen ja hänen ruokkimisensa ja toivoin häntä poistumaan välittömästi, minkä hän nikotellen ja kalpeana tekikin.

Tyhjän saa pyytämättäkin ja säästän nyt noin 300-400 kuussa kun ei tarvitse ruokkia miestä.

Sosiaaliset tarpeeni tyydytän harrastuksessa ja seksuaaliset tarpeeni osaan tosiaan itse hoidella paremmin, jos niitä ilmenee. Mulla on aina ollut taito sammuttaa se järjestelmä, jos kumppania ei ole. Nyt olen ollut munaton 15 kk eikä tunnu missään. Näen miehiä useana päivänä viikossa mutta yksikään ei herätä mielenkiintoa eikä haluja, vain vastenmielisyyttä.

Vierailija
26/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla itsellä lapsia ja on samanikäinen ei kauheasti muita ole tarjolla? Miehet vanheneekin aiemmin. Moni nainen on erottuaan (myös lapselliset) ottanut nuoremman.

Ota maahan houkuteltu passibro, ne on suo varten tuotu. Lastenhoito ja kädestäpitäminenkin jo valmiiksi tuttua.

Vierailija
27/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sitten tekee perheessä jos ei ole hoivaviettiä? Mikä funktio hänellä on perheessä?

Meillä minä olin vastuussa kaikesta. Myös taloudesta. Mies pelkästään pyytämällä teki asioita ja silloinkin halusi maalata minusta nalkuttavaa akkaa jotta itse voisi uhriutua ja olla ilkeä minulle. 

Vierailija
28/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Incel, ilman minkäänlaista kokemusta aiheesta

Vierailija
29/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavallinen mies ei kelpaa kauniille naiselle vaan sen tavallisen miehen ainoa vaihtoehto on tyytyä

Koska se tavallinen mies on ihan saatanan ruma ja ällöttävä. Eihän se kelpaa edes mulle, vaikka olen 60 vee ja lihava.

Vierailija
30/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan. Ainoastaan seksin takia miehet voivat niin sanotusti "deittailla" 3 lapsen äitiä. Mutta ei mitään sen vakavempaa tule tapahtumaan. Nähnyt läheltä vastaavan laisen tilanteen.

Vierailija
31/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee kaikkia miehiä,  ei hyviä miehiä. 

Mies on pelkuri ja laiskuri. Jos se naisen kiinni saa, se ei siitä irti päästä. Ja jos se eroaa, se etsii äkkiä uuden, jota kupata ja hyödyntää ja riistää.

Erosin 2016 ja olen sen jälkeen kokeillut kahta miestä, mutta laitoin molemmat pois. Ekalla oli löysä muna eikä se suostunut käyttämään sildenafiilia, joten en saanut seksistä mitään. Toka oli muuten vain paska, vaikka muna toimi liiankin hyvin. Kieltäytyi esim. suuseksistä, vaikka sai sitä itse. Lopulta lopetin sen ja hänen ruokkimisensa ja toivoin häntä poistumaan välittömästi, minkä hän nikotellen ja kalpeana tekikin.

Tyhjän saa pyytämättäkin ja säästän nyt noin 300-400 kuussa kun ei tarvitse ruokkia miestä.

Sosiaaliset tarpeeni tyydytän harrastuksessa ja seksuaaliset tarpeeni osaan tosiaan itse hoidella paremmin, jos niitä ilmenee. Mulla on a

Yhyy miehet on ihmisiä yhyy

Vierailija
32/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki miehet on olleet mua nuorempia, paitsi yksi kokeilu oli itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Kokeilun lopputulos: itseä vanhempi mies on löysämunainen sammakko, jolla on tekohampaat. Joten hyi, ei enää koskaan.

Vierailija
33/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "tavallinen mies" jutut...

Tavalliset miehet alkaa usein mustasukkaiseksi kauniista naisesta tai sitten niillä nousee päähän että ovat "napanneet" kaunottaren ja alkavat vokottelemaan voiton huumassa toisia naisia siihen sivuun.

Että ei se ole mikään automaatio että tavallinen mies = kunnollinen mies.

-Kokemusta on.

Vierailija
34/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eronneelle kolmen lapsen äidillä on ollut vientiä vaikka kuinka paljon. Jopa 10 vuotta nuoremmat ovat olleet kiinnostuneita. No olen kyllä hyvin säilynyt mutta myös hyvä tyyppi joka nykyään tietää arvonsa! Se on naisten markkinat!

Vierailija
35/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut liki 20 vuotta naimisissa henkisesti väkivaltaisen miehen kanssa, ja ihmettelee, että pysyvätkö HYVÄT miehet visusti naimisissa? 😂

Eikö tuosta voi päätellä, että KAIKKI miehet pysyvät naimisissa, jos vain voivat. Saa avioliiton edut.

Kyllä esimerkiksi pettäjämiehet pysyvät naimisissa, kunnes vaimo saa tarpeekseen. Nainenhan sen eron sitten lopulta yleensä hakee.

Vierailija
36/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät hyvät miehet eroa. 

...ennen kuin uusi kumppani on katsottuna, ihan totta ja samaa mieltä!

Vierailija
37/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tavallinen mies ei kelpaa kauniille naiselle vaan sen tavallisen miehen ainoa vaihtoehto on tyytyä siihen alhaisen tason naiseen jos haluaa parisuhteen? 

Ei se ole sun ainut vaihtoehto. Voit myös joko 

1. parantaa itseäsi (kohentamalla ulkonäköäsi, lisäämällä sivistystäsi, opettelemalla käytöstapoja, hoitamalla nuppivikasi kuntoon tunnetuin ja saatavilla olevin lääketieteen keinoin) tai

2. olla ilman parisuhdetta tai jopa

3. ryhtyä parisuhteeseen toisen ulimiehen kanssa, koska 95% miehistä on hyvinkin kiinnostuneita ottamaan parrua toiselta mieheltä.

Vierailija
38/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ kolmen lapsen äiti saattaa vielä löytää miehen 65+ ikäryhmästä miehiä, edellyttäen toki että lapset ovat aikuisia/aikuistumassa.

Vierailija
39/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Voin sanoa kokemuksesta.

Löysin aivan ihanan miehen, joka oli ollut sinkkuna todella pitkään sen jälkeen, kun oli eronnut edellisestä suhteesta. Ei halunnut enää seurustella, koska edellinen suhde oli ollut niin paha.

He, jotka pariutuvat nopeasti niin he ovat vain läheisyysriippuvaisia. Myöskin manipuloivat hyväksikäyttäjät pääsevät nopeasti aina uusiin suhteisiin.

Vierailija
40/74 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvä mies ja jos eroaisin en menis enää uuestaan naimisiin. Tinderistä vois harrastaa seksiä ilman sitoumuksia ja sais elää elämäänsä just niinku haluaa.

M37