Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos.5

27.04.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ allu2006: toisen yhteisen yritys aloitettu 4/07 lapset 8/06, 7/95 ja 11/93, ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 48 vuotta

♥ Autumn78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitetaan 6/07 lapset -99 ja -01

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07 lapset 2/01 ja 4/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ kaur@: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 26 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettaan 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

allu2006: Sähläsin jälleen! Korjaan seuraavaan painokseen yrityksen aloittamisen 10/06.

Olen tänään ollut koko päivän kukkapenkissä persus pystyssä ja raahaillut pihakalusteita paikoilleen. Täällä on aivan ihana sää ja en malta edes täällä käydä kyttäämässä niin paljon. Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
2/45 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvehdys kaikille!

Kävin vähän muuttamassa nickiäni, entinen oli siis Tango_n_Beibi...

Ulkona paistaa aurinko ja täällä sitä vaan kökötellään töissä. Niin, pitäis kai tehdäkin töitä eikä surffailla, mutta... Oli tosi ihana käydä äsken ulkona syömässä, sai vähän nauttia lämmöstä. Me lähdetään pitkän viikonlopun viettoon, en taida ehtiä konetta avata ennenkuin keskiviikkona vasta.

Silmäilin tuota edellistä pinoa läpi pikaisesti. Lasten nimistä olitte ainakin keskustelleet. Mä tein edellisen raskauden aikana listaa mahdollisista nimistä ja lopulta listalta kaksi nimeä tuli käyttöön, kolmas nimi tuli ihan mustana hevosena. =) Eiköhän sitä listaa tule taas silmäiltyä, jos tässä odotus joskus alkaa... Mä tykkään kyllä ihan perinteisistä nimistä. Tai sellaisita " helpoista" kuten Anna, Maria, Johannes, Mikael... Oon kyllä sillai vähän hoopo, etten voi ajatella joitain nimiä, joita on jo jollain tuntemillani ihmisillä. Tai vaikka tuttujen lapsilla.

Ja joo, kyllä muakin vähän hirvittää tämä toisen yritys. Ehkä se johtuu siitä, että nyt tietää, mitä tuleman pitää. Enkä nyt tarkoita raskausaikaa, synnytystä, vauva-aikaa... Ne oli meillä aika helppoja. Ehkä se on se vastuu lähinnä, mikä ainakin mua mietityttää. Ja tietty pärjääminen kahden kanssa, jos tuolle " helpolle" esikoiselle tulee vaikkapa vaikea uhma just vauvan syntyessä... Turha kai näitä kuitenkin on miettiä etukäteen. Vauva on kyllä täydellisen tervetullut meille!

Kävin eilen lääkärissä ja se kirjoitti mulle lääkekuurin. Mietin tässä, alanko syödä sitä vai en. Teoriassa

saattaa

olla mahdollista, että olisin jo raskaana, enkä kyllä haluaisi riskeerata sitä lääkekuurilla, joka ei periaatteessa paranna mitään. Munhan ei pitänyt hötkyillä tämän yrityksen kanssa, mutta heti tuli mieleen, että " koskahan vois testata" ja sit jos olis nega, niin söis sen kuurin... No, yritän nyt kuitenkin pärjätä ilman lääkkeitä mahdollisimman pikään.

Tulipas itsekeskeistä tekstiä pelkästään. Sori.

Ihanaa viikonloppua ihanille naisille! Ja hauskaa vappua! Onko suuria suunnitelmia?

-Tango

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

Esikoista yritetään, yritys alkaa 5/07

Minä 22, mies 28

Minäkin voisin liittyä teidän joukkoonne, ensi vuoden vauva olisi todellakin toiveissa! Sain vihdoin ja viimein mieheltä vihreää valoa vauvahaaveille. Kuumetta on ollut viime kesästä ja miehen käännytyksen aloitin marras-joulukuussa. Loppujen lopuksi sain sen pään kännettyä melko nopeasti, vaikka aluksi tuntui ettei se onnistu ikinä :) Viimeisiä viedään pillerilaatasta, ensi viikon alussa olisi kp1 ekasta yrityskierroksesta.

Lasten nimistä taisitte puhua. Minua miellyttää tällä hetkellä kovasti Aino. Miehen mummon etunimi on Aino, joten hänellekin ajatus Aino-nimisestä lapsenlapsenlapsesta voisi olla kiva. Pidän vokaalilla alkavista pehmeistä nimistä, kuten Aino, Aamu, Emma, Onni ja Olli. Ne vain ovat niin harmillisen yleisiä. Toisaalta voisin kuvitella tyttärelleni nimen Kerttu, mutten usko miehen sellaiseen nimeen suostuvan. Myös kaksiosaiset nimet miellyttävät, koska sillä tavalla saa yleisestäkin nimestä erikoisemman. Itse olin lapsena katkera äidilleni siitä, ettei ensimmäistä ja toista nimeäni oltu yhdistetty viivalla :)

Vierailija
4/45 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa seuraavaan painokseen noi tiedot...

Uusiakin oli jälleen tullut, teretulemast vaan! =)

Kovin ahkera kirjoittelija en ole kyllä ollut, vaikka juttuja olenkin lukemassa käynyt!

Nimistä olitte puhuneet, meillä on ihan auki kyllä vielä... tai no jos tyttö suotaisiin (ennestään siis yhteensä 5 poikaa!) niin nimenä olisi ehkä Nea Sofia tai sitten Oona... pojalle en ole miettinyt, oli tällä uusimmallekin vaikea keksiä etunimeä, toinen nimi tuli suvusta ;)

O.N eipä mitään uutta, täti pakkailee kamojaan eli uusi kierto on alkanut jälleen...

-Allu kp6, yk8

Vierailija
5/45 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on tullut paljon juttua jo viikon sisällä, kun tänne listalle liityin. Ja paljon mielenkiintoista luettavaa. Minä en ole nimiä ehtinyt miettiä vaikka tämä vauva haave välillä putkahtelee mieleen. Uusi tulokas tulee sitten, kun on tullakseen. Tällä hetkellä minua lähinnä huolestuttaa, että miten kuntoilen sitten raskauden aikana. Edellisessä raskaudessa tuli paljon kiloja ja oli kova työ saada ne pois. Kuitenkin on tottunut liikkumaan niin pitää sitten mennä oman jaksamisen mukaan.

Sitten on vielä oma hevonen niin sillekin pitäisi saada sitten ratsastaja, paljon on mietittävää, mutta eiköhän kaikki asiat järjesty sitten omalla painollaan. On jo mennyt aivan liian pitkään ensimmäisestä, kun aina tuntui, että pitää tehdä töitä ja harrastaa ja ei ole aikaa uudelle lapselle. Nyt on kyllä todellakin hyvät tunnelmat ja toivotaan, että tässä vielä raskaaksi tullaan.

Vierailija
6/45 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin kiireinen päivä töissä etten ehtinyt netissä käydäkkään. Uusille lämpimästi tervetuloa!! On mukava kun porukka käy kirjoittelemassa kuulumisia.

Tässä huumoripitoinen pläjäys yhdestä kirjasta. Esikoista yrittäville:

On tullut se aika. Olette päättäneet tehdä lapsen. On hyvä ymmärtää, että samalla sinä ja rakkaimpasi olette päättäneet myös

* että ette enää halua sosiaalista elämää. Paitsi jos sillä tarjkoitettaan tietynlaisia juhlia, joissa ihmiset kirkuvat lujaa ja laulavat " Putte possun nimipäivää" .

*että haluatte kotiinne sisustuksen, joka esiteltiin kuvastossa lauseella " itäeurooppalainen kaupunki rankan sisällissodan jälkeen"

* että uni on mielestänne täysin yliarvotettua

* että luovutte ihmisoikeuksistanne ja alistutte pienen ja äänekkään terroristin vaatimuksiin.

* että on mielestänne hienoa kuluttaa kaikki rahat lelukauppaan, apteekkiin ja soittotuntimaksuihin

* että olette itseasiassa aina ajatelleet näyttävänne paremmilta jos hiuksenne ovat harmaat...

iloista illan jatkoa.

Vierailija
7/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ihan mahakippurassa ihmisoikeuksista luopumiselle ja pikkuterroristille!

Syysvilja: Jaa toinenkin kappale " onnellinen on se hevoseton nainen" immeisiä. Itselläni kiltti 15 vuotias suomenputte ja minä kyllä kiikun varmasti niin kauan selässä kun maha vain antaa periksi vaikka lääkäri ei. =)

Vierailija
8/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekoon ken jaksaa..

Joustavasti vanhemmuuteen -kurssi

Vanhemman elämäntapaa voi harjoitella helposti muutamalla yksinkertaisella keinolla.

- Piirtele niitä näitä uusimpiin tapetteihesi. Käytä mieluiten kynää, joka ei ole vesiliukoinen.

- Päätä kuusi uutta elokuvaa, jotka haluaisin käydä katsomassa elokuvissa. Älä käy katsomassa niitä. Sano, että ne tulevat joka tapauksessa pian televisiosta.

-Valmista huolella illallinen pitkän kaavan mukaan. Varmsita, että ruoka on sellaista, joka pitää syödä heti. Odota sitten kaksi tuntia ja lämmitä ruoka uudelleen. Vaihtoehtoisesti voit heittää ruuan roskikseen ja tilta pitsan.

-Aamukahvilla ota pari siemaisua kahvista ja jätä kuppi sitten pöydälle tunniksi. Jos haluat voit pyytää jotakuta kaatamaan kahvia myös matolle.

- Pyydä apulainen silloin kun puhut tärkeää puhelua. Käske avustajan kirkoa samaan aikaan housujasi ja huutaa: Katso äiti, katso tätä!Äiti! Katso tätä! Minä ouhun myös! Ei! Ei! Minä itse!

Että näin. Me lähdetään miehen kanssa huomenna reissuun. Olen siis koneen ääressä perjantaina. Ajattelin ilmoitella, jos joku ihmettelee meikäläisen kadonneen keskusteluista.

Oikein mukavaa vappua kaikille!

Vierailija
9/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet. Oikoluku on yliarvotettu asia...

Vierailija
10/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=) Aika hauska juttu, noinhan se tosiaan taitaa olla, kannattaisko vielä miettiä mihin oikeen ryhtyy...

Ei vaan niin kauan olen vauvaa haaveillut, monta vuotta että nyt kun vihdoinkin pääsee tositoimiin, en vaihtaisi tätä mistään hinnasta.

Kunpa vaan nämä menkat loppuisi, onko muilla ollut samoja ongelmia? Menkat siis alkoivat viime su, pillereitä olisi pitänyt jatkaa ke ja nyt kun en jatkanut, taitaa kierto tosiaan olla sekaisin.

Tiputtelua on vieläkin, juuri kun luulee että nyt ne loppu, vuoto alkaa uudestaan ja pientä päänsärkyäkin on, varmaan samasta johtuvaa.

Pelottaa jo etukäteen että milloin seuraavat menkat sitten tulevat, vaikka ei pitäisi ajatella etukäteen, mutta en mahtaa luonteelleni mitään kun olen tyypillinen murehtija =)

Vierailija
11/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TENAVADIEETTI

1. PÄIVÄ

Aamiainen: - Yksi keitetty muna, viipale paahtoleipää aprikoosihillon kera. Syö kaksi hyppysellistä munaa ja murenna loput lattialle. Haukkaa kerran paahtoleivästä ja hiero sitten hilloa kasvoillesi ja vaatteillesi.

Lounas: - Neljä väriliitua (värillä ei väliä), kourallinen murskattuja perunalastuja ja lasi maitoa (kolme siemausta, kaada loput lattialle).

Päivällinen: - Keksi, kaksi kymmenpennistä ja viisikymmenpenninen. Yksi roska sohvan alta.

Iltapala: - Paahda viipale paahtoleipää ja heitä se keittiön lattialle. Palanpainikkeeksi neljä siemausta iltakylpyvettä.

2. PÄIVÄ

Aamiainen: - Ota eilinen paahtoleipä keittiön lattialta ja syö se. Syö lusikallinen vanilliinisokeria ja juo puoli pullollista vihanneksista tehtyä elintarvikeväriä.

Lounas: - Puolikas pötkylä vaaleanpunaista huulipunaa. Puraisu leikkipuistosta tuodusta tupakantumpista (jonka muut perheenjäsenet pakottavat sinut sylkemään pois) jääkuution kera.

Välipala: - Nuole tikkukaramelli tahmeaksi, vie se ulos ja pudota hiekkaan. Nuole jälleen kunnes se on puhdas. Tuo se sitten sisälle ja pudota matolle.

Päivällinen: - Kivi tai kuivattu herne, työnnetään ensin vasempaan sieraimeen. Sekoita limonadia perunamuusiin. Syö lusikalla.

3. PÄIVÄ

Aamiainen: - Kaksi lettua ja runsaasti hilloa, jonka hierot hiuksiisi. Lasillinen maitoa. Juo puoli lasillista, jonka jälkeen tunge lettuja lasiin. Poimi eilinen tikkari matolta, nuole karvat pois ja piilota se sohvatyynyjen väliin.

Lounas: - Kolme tulitikkua, kaakaojuomajauhetta ja hillovoileipä. Tunge suusi täyteen leipää ja yökkää se lopulta lattialle. Kaada lasillinen maitoa pöydälle ja nuole se siitä.

Päivällinen: - Jäätelöä, kourallinen perunalastuja, kahvia (jos toiset eivät huomaa).

4. PÄIVÄ

Aamiainen: - Neljännestuubi hammastahnaa, palanen saippuaa ja oliivi. Kaada lasillinen maitoa kulholliseen maissihiutaleita. Kaada päälle puoli kupillista sokeria. Kun maissihiutaleet ovat pehmenneet, juo maito ja syötä murot koiralle.

Lounas: - Syö muruja keittiön lattialta ja olohuoneen matolta. Etsi tikkukaramelli sohvasta ja syö se loppuun.

Päivällinen: - Spagettia sekoitettuna lasilliseen kaakaojuomaa. Jätä lihapullat lautaselle. Toinen puolikas vaaleanpunaisesta huulipunasta jälkiruoaksi.

Dieettiä on hyvä tehostaa sopivalla liikunnalla. Tässä muutama esimerkki:

Kieri ja vääntelehdi supermarketin lattialla, vahvista samalla äänihuuliasi voimakkaalla karjunnalla. Pistä hanakasti vastaan kun Securitaksen mies raahaa sinua ulos kaupasta.

Juokse joka paikkaan, väliin hypähdyksiä. Kaatuile säännöllisesti, ylös kampeaminen vahvistaa lihaksia monipuolisesti. Muista taas äänihuulet: huuda juostessasi.

Pyydä pukeutumistilanteisiin sparraajaa. Vastustele pukemista kaikin voimin. Älä tyydy ensimmäsiin vaatteisiin, vaadi saada vaihtaa ne ainakin kolmeen kertaan.

Vierailija
12/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tarinat ovat niin opettavaisia! *naureksii yksinään* Vaipan vaihtoa voi myös harjoitella vilkkaan koiran avulla, niin tietää mikä on edessä. Lisäää näitä!! Kopioin nämä kaikki miehellenikin niin hänkin tulee yhtä fiksuksi kuin minä. =)

Vierailija
13/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Ekaa kertaa uskaltauduin tänne kuumeilijoiden puolelle ja kun tuo otsikko oli niin osuva niin pitihän sitä heti jotain rustata. Elikkäs:

♥ Meillä haaveillaan pikku kakkosesta ja yritys alkoi 04/07

♥ Äippä 30v ja iskä 33v

♥ pieni prinsessamme syntyi elokuussa 05

Toiveissa on että meille suotaisiin pikkuinen niin että saisi suoraan jatkaa tätä kotona oleilua. Saas nähdä millainen kuumeilu tässä vielä tuleekaan 8) Nyt hakemaan prinsessaa parvekkeelta...sieltä kuuluu ÄITIIII

tohina

Vierailija
14/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa joukkoon kasvavaan!

Vierailija
15/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari päivää nettipimennossa ja alkoi jo hieman tulla vieroitusoireita.Jostain syystä netti ei meillä oo toiminut enkä päässyt katselemaan kuulumisia.Nyt täytyy tunnustaa että torstai aamuna kun menkat ei alkanut, olin niin malttamaton että mun oli ihan pakko käydä hakemassa apteekista raskaustesti silläkin uhalla että kohta koko kylä saa siitä tietää.Oli nimittäin työpäivä edessä enkä voinut lähetä muualle kuin omaan apteekkiin. No kotona sit tein testin kaikessa rauhassa kun mies oli töissä ja olin vienyt pikkuneidin päiväkotiin.No toiveista huolimatta NEGATIIVISTA se näytti.Menkat ei oo kuitenkaan vieläkään alkanut joten en oikein tiedä mitä ajatella.Täytyy nyt vain katsoa ja odottaa mitä tapahtuu....Joku (kuten huomaatte en ikinä muista mitä kukakin on kirjoittanut,yritän parantaa tapani.) kyseli et miten työnantajat suhtautuneet äitiyslomalle ja hoitovapaalle jääntiin. Mulla kävi niin kurjasti et sain torstaina tietää et olin saanut vakituisen työpaikan ja seuraavana tiistaina tein raskaustestin joka näytti positiivista.Oli aika lailla sit miettiminen et mitä tekee. Mulla oli kuuden kuukauden koeaika,joten ne olis voinut potkasta mut pois sieltä heti sen koeajn jälkeen.Oli aika ikävää olla kertomatta raskaudesta heti työnantajalle, mutta eipä ollut kauhesti vaihtoehtoja, kyse oli kuitenkin vakituisesta työstä ja täällä pienellä paikkakunnalla semmoista on tosi vaikea saada.Raskaus oli silloin vielä sitäpaitsi niin alussa että mitä tahansa olisi voinut sattua. Kun sitten kerroin raskaudestani niin työnantaja suhtautui siihen tosi hyvin.Kerkesin olemaan töissä 7 kk ennenkuin jäin äitiyslomalle.Kuuden kuukauden koeajan jälkeen sain jäädä siis taloon, vaikka olinkin raskaana. Toisaalta työnantaja ei olisi voinut raskauden takia katkaista työsuhdetta edes koeajan jälkeen,sillä silloin olisin voinut viedä työnantajan siitä oikeuteen.No joka tapauksessa kaikki meni kuitenkin hyvin. Nyt olen ollut 8kk töissä hoitovapaan jälkeen ja kerkeän olemaan ainakin yli vuoden taas töissä ennenkuin toinen mahdollisesti tulee.

Vierailija
16/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kanssa ensimmäiset menkat pillereiden lopetuksen jälkeen " omituiset" . Lopetin helmikuussa pillereiden syönnin kesken paketin. Seuraavat menkat oli pitemmät ja juuri tuollaista tiputtelua. Sen jälkeen seuraavat menkat tuli 32 vrk:n kuluttua. Nyt seuraavat pitäisi alkaa ensi viikolla tai sitten ei. Saa nähdä onko väli mikä. En usko olevani raskaana, koska ensimmäisen kanssa tiesin olevani raskaana jo ennen kuin ehdin tehdä testiä. Tuli kummallisia mielihaluja ruuan suhteen. =)

Vierailija
17/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

6:tta olis tarkoitus 9/07

Minä hetken vielä 34v. ja Mies on 43v.

12/90

5/92

12/94

7/00 ja ainut poikamme 10/03

Vierailija
18/45 |
28.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun liityit seuraamme. Nyt voidaan yhdessä odotella syyskuuta :)

Mä pyörin täällä netissä vaikka pakata pitäisi. Matkalaukku levällään olohuoneessa odottaa jotain sisuksiinsa.

Olikohan joltain odotettavissa pian plussa uutisia? Rvasaarinen? Toivottavasti en ihan putoa loman aikana keskustelujen ulkopuolelle.

Mutta nyt oikeasti minä poistun ja palailen lauteille perjantaina.

Vierailija
19/45 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. päivä pitäisi tädin tulla, mutta katsotaan,katsotaan. Alan testailemaan jos mitään ei tule ulos. =) Kyllä plussat olisi aika huippu juttu.

Vierailija
20/45 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kummallinen ilma ulkona, aamupäivällä tuli yhtäkkiä kamala raekuuro ja nyt paistaa aurinko. Koko päivän on kuitenkin tuullut niin kovasti, ettei siellä kauan viihdy. Jäi koirankin lenkit tältä päivältä aika lyhyiksi, jos vaikka korvais pituuden määrällä tänään ja käväsis ulkona sen kanssa parin ylimääräisen kerran :)

Enää yksi pilleripäivä jäljellä, jee :D Mielenkiinnolla odotan, millainen tästä kierrosta tulee. Ja miltähän ne menkat tuntuu ilman pillereitä? Muistaakseni ne oli vähän vähemmän kipeät ennen pillerien aloittamista. Ja pidemmät! Pahimmillaan vuosin 11 päivää, yleensä pituus oli 7-9 päivää. Nykyään pillerien kanssa vuotoa on ollut noin 6 päivää korkeintaan. Mutta voihan ne olla tällä kertaa ihan erilaisetkin verrattuna aikaan ennen hormoniehkäisyjä. Olen kyllä ajatellut, että pillerien syöminen saa jäädä minun osaltani tähän, pitää keksiä sitten tulevaisuudessa jokin muu keino. On niissä ollut kuitenkin niin paljon ei-toivottuja sivuvaikutuksia.

Tulevien viikkojen tenttilista hirvittää, pitää alkaa kovalla tohinalla tekemään tehtäviä alta pois, että ehtii lukea. Ja arvatkaapas kiinnostaisiko tenttiin lukemiset yhtään? :D