Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteen poikkimeno dödön puutteen vuoksi

Vierailija
18.01.2026 |

Mitä mieltä olette tästä: meillä meni poikki kun miesystävä ei pystynyt hommaamaan dödöä?  Kävi siis päivittäin suihkussa mutta haisi kuitenkin usein hielle varsinkin aamuisin kun alasti nukkui. Sanoin tästä ihan ystävällisesti ja passitin välillä suihkuun. Ois kuvitellut jo ekan huomautuksen jälkeen että ois ostanut dödön?

No sit kutsui museoon messengerissä. Sanoin etten pääse kun oon jo sopinut tuolloin näkeväni yhtä naispuolista kaveria. Ja lisäsin "ja osta se dödö. Ei oo kiva ettet pidä hygieniasta huolta". Sit hänestä ei kuulu mitään melkein kahteen viikkoon. Laitan viestin että nyt sain tarpeekseni siitä ettei hänen kanssaan voi puhua mistään kun tämä ei oo eka kerta ja hiljenee tuollein ja tää oli nyt tässä. Vastasi että loukkaantui huomautuksestani ja kuvitteli että laitoin välit poikki silloin jo tuolla huomautuksellani.

Eli meillä meni poikki kun hän ei halunnut ostaa kahden euron dödöä. Paljon se kestikin - 1,5 vuoden suhde :-D

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun yrität puhua asiasta ja mies alkaa riehumaan. Heittelemään tavaroita/rikkomaan ja haiseminen jatkuu.

Kuulostaa pahoilta mielenterveysongelmilta, jos ei kykene ottamaan minkäänlaista kritiikkiä vastaan.

Vierailija
62/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olis vaan parempi kun seurustelet sen dödöpurkin kanssa, saa parempaa seksiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parranajo joka aamu. 

Sillä tyypillä ei kasva partakaan, joka oli peseytymättä 4 päivää mun luona. Sekoili jotain sanoen, että hän ajaa partansakin mun takia joka aamu. No ei sillä partakonetta edes ollut kun ei partakaan kasva.

Oivoi. Ei tainnut hänellä hyvin mennä...

Vierailija
64/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olis vaan parempi kun seurustelet sen dödöpurkin kanssa, saa parempaa seksiäkin.

Mieluummin dödöpurkin kanssa kuin haisevan äijän kans ehdottomasti!

Vierailija
65/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deodorantti ei ole mikään välttämättömyys. Eikä siitä ole mitään erityistä hyötyä laitettuna puhtaalle iholle. Nykyään on yhä enemmän paikkoja jotka toivovat tuoksuttomuutta.

Niin eli silloin juuri sitä deodoranttia pitäisi käyttää, ettei haise paikoissa jotka toivovat tuoksuttomuutta.

Deodorantti haisee. Puhdas ihminen ei haise. Siinä se ero.

No, puhtaana ei pysy kovin kauan, joten jos haluat tehdä muutakin kuin istua paikoillaan koko päivän, niin kannattaa sitä dödöä laittaa. Ok, olet käyny aamulla suihkussa, mutta se ei paljon enää lämmitä sen jälkeen, kun olet joutunut juoksemaan kiireessä bussiin. Siinä se sun puhtaus on jo taputeltu ja haiseminen alkaa.

Vierailija
66/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan uskovainen mies ja maallisten asioiden halveksuminen on aloitettu deodorantista ja saippuasta?

Vierailija
67/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaava ihminen alkaa haista pistävälle hielle.

Vierailija
68/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku mt-ongelma tai esim autismia? Sisko on kirjolla ja hän ei voi tehdä mitään, mitä joku muu häneltä pyytää. Ei siis yhtään mitään. Ja mitään muuta syytä tälle ei ole, muuta kuin että joku muu sitä asiaa häneltä pyytää. Se jotenkin triggeröi. Jännästi ei ole sosiaalisia suhteita hänellä. Äiti taitaa olla ainoa, joka häntä kestää velvollisuudentunnosta. Asialle oli joku hieno nimikin, mitä en muista.

Olisiko taustalla sitten jotain saman tyylistä ongelmaa?

Vierailija
69/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maalaispoika oon
Mä pistän suihketta kainaloon
Se on hyvin joviaali ilmiö ou
Mä köyhä poika oon

Kyllä sieraimet on unohdettu kokonaan
Niiden kautta henki kulkee
Koskahan portsari kapakkaan
Reitin multa sulkee

Vierailija
70/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko joku mt-ongelma tai esim autismia? Sisko on kirjolla ja hän ei voi tehdä mitään, mitä joku muu häneltä pyytää. Ei siis yhtään mitään. Ja mitään muuta syytä tälle ei ole, muuta kuin että joku muu sitä asiaa häneltä pyytää. Se jotenkin triggeröi. Jännästi ei ole sosiaalisia suhteita hänellä. Äiti taitaa olla ainoa, joka häntä kestää velvollisuudentunnosta. Asialle oli joku hieno nimikin, mitä en muista.

Olisiko taustalla sitten jotain saman tyylistä ongelmaa?

Kyllähän se viittaa johonkin nepsyongelmiin kun ihminen ei halua tehdä mitään toisen pyytäessä. Tähän lisänä tuo, että loukkaantuu heti ja osoittaa mieltään. Lopulta suuttuu jos kysytään, että miksi et voi tehdä mitä pyysin. Jopa alkaa huutamaan.

Vierailija
71/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskriteerit miehelle: käy suihkussa ja pesee hiukset, kainalot ja alapään kunnolla vähintään kerran päivässä saippualla ja aina urheilun jälkeen (luomusaippua ok), pesee hampaat hammastahnalla aamuin illoin, lankaa hampaat kerran päivässä, vaihtaa puhtaat kalsarit, aluspaidan ja sukat vähintään kerran päivässä, leikkaa kynnet lyhyiksi pari kertaa viikossa, huuhtelee nenän nenäkannulla joka ilta, pesee vaatteet pari kertaa viikossa ja urheiluvaatteet aina käytön jälkeen, vaihtaa pyyhkeet pari kertaa viikossa puhtaisiin. Käy hammaslääkärillä säännöllisesti tarkastuksessa ja puhdistuksessa. Käy parturissa tai leikkaa hiukset itse kerran kuukaudessa. Nenäkarvojen trimmaus myös tärkeää vanhemmilla miehillä. Unohtuiko jotain? 

Muuten ok, mutta nenäkannulla ei ole mitään järkeä huuhtoa nenää koko ajan. Mua allergista on siitä varoiteltu, että sitä ei kannata tehdä liian usein, se rasittaa ja kuivattaa limakalvoja. 

Jos ei ole erityisiä ongelmia, en käyttäisi nenäkannua koskaan. 

Vierailija
72/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita alumiinittomia vaihtoehtoja. 

Itse käytän luomudeodoranttia, joka perustuu lähinnä kai ruokasoodaan. Kesti kyllä kauan löytää sellainen, joka ei sotke vaatteita. Mutta se vie kyllä hienhajun, tai siis estää vaan sitä hikeä haisemasta. Tepsii jopa pahaan stressihikeen, joka saattaa joskus kiireisenä työpäivänä yllättää. 

Vierailija
73/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyvä että kävi näin, tuskin olisit halunnut viettää lopun elämääsi haisevan, itsekkään ja joustamattoman ukon kanssa. 

Vierailija
74/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minulla on melko hyvä hajuaisti ja tällaiset ihmiset haistaa kaupassa useiden metrien päästä. Peseytymättömät miehet. Olen välillä törmännyt kyllä naisiinkin joiden halitoosi saa kärpäsetkin kuolemaan. Kumppanini innostui hetkeksi tästä no poo-jutusta missä ei käytetä shampoota, lopetti kun sanoin että se päänahan talin haju saa yökkäyksen aikaan. Nämä ihmiset eivät itse ymmärrä haisevansa. Jos ei tuon vertaa ymmärrä suoraa puhetta niin on harvinaisen tyhmä ja todennäköisesti lievästi kehit ys va mmainen mies.

Vierailija
75/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti minulla on melko hyvä hajuaisti ja tällaiset ihmiset haistaa kaupassa useiden metrien päästä. Peseytymättömät miehet. Olen välillä törmännyt kyllä naisiinkin joiden halitoosi saa kärpäsetkin kuolemaan. Kumppanini innostui hetkeksi tästä no poo-jutusta missä ei käytetä shampoota, lopetti kun sanoin että se päänahan talin haju saa yökkäyksen aikaan. Nämä ihmiset eivät itse ymmärrä haisevansa. Jos ei tuon vertaa ymmärrä suoraa puhetta niin on harvinaisen tyhmä ja todennäköisesti lievästi kehit ys va mmainen mies.

Tuo va mmaisuus taitaa osua ja upota.

Vierailija
76/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ensin "dildon puutteen vuoksi"...

Vierailija
77/77 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte molemmat teineiltä mutta en mäkään olisi haisulin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi