Siis kuinka paska USAn talous on oikein?
Piti lähteä ryöstöretkelle Venezuelaan, nyt suunnittelee toista Grönlantiin ja Trump myy istuimia jostain Rauhanneuvostosta miljardilla per tuoli.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Velkaantunut. Ja niitä velkakirjoja on mm Euroopalla, Kiinalla ja Kadanalla.
Ja Japanilla, jolla yksin on jo 10% velkakirjoista. Kiinalla vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin huonosti menee, että keskimääräinen palkka siellä on 61 900 dollaria. Revi siitä!
"Yhdysvaltojen keskipalkka vaihtelee lähteestä ja ajankohdasta riippuen, mutta esimerkiksi vuonna 2022 palkansaajien vuotuinen keskipalkka oli noin 61 900 dollaria, kun taas mediaanipalkka on tyypillisesti matalampi, esimerkiksi jossain lähteessä mainitaan mediaaniksi 51 500 dollaria ja keskiarvoksi 36 000 dollaria. Palkkatasoon vaikuttavat vahvasti koulutus, ammatti ja sijainti, ja korkeakoulutettujen ansioiden mediaani voi olla yli 100 000 dollaria vuodessa."
Kunnollinen henkivakuutus maksaa kuukaudessa sellaiset +200 dollaria ja päiväkoti halvimmillaankin jopa satoja dollareita PER VIIKKO.
Miksi luulet että luottokorttivelat räjähtäneet käsiin?
Demokraateille raha tu
Trump velkaannuttaa Yhdysvaltoja yhtä nopeasti kuin mitä koronan aikana meni.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono.
AI-kupla kasvaa. Kohta posahtaa. Kannattaa siirtää rauhallisesti kaikki sijoitukset pois. Kryptot sama homma, pyramidihuijaus.
Kun USA:n talous lävähtää käsiin sillä on iso vaikutus myös Euroopan talouteen.
Winter is coming sanoivat Starkit.
kun joltain pettää kantti (Kiina, Japani, Kanada, Eu) ja Usan velkakirjoja aletaan myydä niin koko korttitalo romahtaa.
Trump tarvitsee rahaa rikkaiden veroaleisiin & armeijaan. Siispä lisää lainaa.
Trump tietää ettei ole enää kauaa täällä eikä joudu itse tuota velkaa maksamaan. Vastuuton hyypiö.
Trumppia ei kiinnosta miten muilla yhteiskuntaluokilla tai maailmalla menee. Pääasia että saa jatkaa sulle-mulle-sulle-mulle politiikkaansa.
Demokraateille raha tulee taikaseinästä.