Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan huomenna uuden työurani kaupan kassana ja aion kommentoida iloisesti kaikkien asiakkaiden tekemiä ostoksia

Vierailija
18.01.2026 |

Vakityö alkaa huomenna ja se olen sitten minä joka hymyilee leveän iloisesti ja saattaa kommentoida asiakkaiden ostoksia näin "Hei ihana! Tällaisia löytyi tällä kertaa maitoa tukemaan luustoa, salaattia terveyttä parantamaan ja suklaata. Tiesitkö että suklaa sisältää ainetta joka tuo hyvän mielen? Ihanaa! Tuleeko vielä muuta ja aurinkoista päivänjatkoa ja tervetuloa uudestaan!!" Siihen vielä leveä hymy päälle.

Aion olla kaupan paras myyjä, nopea ja huolellinen iloinen kassamyyjä. Näin on ja sata varma että iloisuuteni tarttuu niin asiakkaisiin kuin työtovereihin! Ai ai ai että olen superiloinen ja super innoissani!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tyyliin:"Hyvää huomenta! Tulit sitten heti aamuysilta hakemaan krapulakaljat. Ja pitsaa, joo, se helpottaa oloa. Hiilihydraatteja, transrasvoja....Pitäiskö vielä jotain makeaa tai vaikka sipsejä - elimistö suorastaa huutaa suolaa...Entäpä suuvettä tuohon karmeaan alkoholin löyhkään? JA OIKEIN MUKAVAA ROKULIPÄIVÄÄ!" Ura kaupassa taattu!

Vierailija
2/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tyyliin:"Hyvää huomenta! Tulit sitten heti aamuysilta hakemaan krapulakaljat. Ja pitsaa, joo, se helpottaa oloa. Hiilihydraatteja, transrasvoja....Pitäiskö vielä jotain makeaa tai vaikka sipsejä - elimistö suorastaa huutaa suolaa...Entäpä suuvettä tuohon karmeaan alkoholin löyhkään? JA OIKEIN MUKAVAA ROKULIPÄIVÄÄ!" Ura kaupassa taattu!

Ivailemaan en lähde mutta iloisia juttelen ja hymyilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollainen työkaveri, vakityö kaupassa muuten alkaa yleensä 6 tunnin työviikolla, joten et sinä paljoa pahaa aikaan saa. No joka tapauksessa työkaveri teki noin, kommentoi ja möykkäsi ja pomo siirsi hänet varaston puolelle aika nopeasti. 

Vierailija
4/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan huudella aina välillä "täällä on vapaa kassa". Miehet tykkää.

T. vapaa kassa

Vierailija
5/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat Kätevältä Emännältä, toivottavasti asiakkaillasi riittää huumoria. Mää ainaski tykkäisin kovasti;) Mutta varo huumorintajuttomia kurppakutosia, meinaan varaston puolella palkka on pienempi.

Vierailija
6/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin palstan aloitus aikoihin.

Vierailija
7/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä kans joskus vitsailen kassatyöntekijälle. Saa kommentoida ja pölistä. Ei haittaa.

Vierailija
8/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ota ne kapulat pois sieltä kassalta. Onhan se nyt hitto et 10.000 vuotta on omat ja vieraat ostokset pysyneet erillään mutta nyt karvitaan joku hiton kapula siihen. Suu auki ja sanot nää on minun! Minun tässä älä koske, onko selevä? Siihen mitään kapuloita tarvita. Kapulat on rattaita varten. Vanha kiinalainen sananlasku.

Vierailija
9/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP trasformer kun kassaksi muuttuu?

Vierailija
10/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-Kondomiostoksilla, ja ekstrakoko, juomut ja kaikki...ai että - mukavia hetkiä nais- tai mies- tai salarakkaasi kanssa. Vai oisko ihan kimppakivaa? Miten on liukuvoidetta jos vielä?"

Vierailija
11/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäironisesti tuollainen olisi todella mukavaa. Varmaan todella kuormittavaa myyjää miettien jos pitäisi olla ihan moottoriturpana koko työpäivä.

Vierailija
12/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähikaupassa on just tollasia. Maakunnan paras kauppa. 

En kyllä itse tykkää, kun joku puolituttu kassamyyjä kommentoi mun ostoksiani.

Vierailija
13/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaupan kassa, nappulat ja kaikki.

Vierailija
14/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että kukaan kommentoi mitenkään minun ostoksiani. Jos jotain tuotetta on kaupassa, se on tarkoitus  myydä.

Vierailija
15/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos joku ostaa kurkun, liukuvoiteen ja paketin kortsuja? Miten sitten suu pannaan? 

Vierailija
16/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, jos joku ostaa kurkun, liukuvoiteen ja paketin kortsuja? Miten sitten suu pannaan? 

- Kurkunhan voi näppärästi syödä "käytön" jälkeen. 

Vierailija
17/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kurkunhan voi näppärästi syödä "käytön" jälkeen. 

Kestävä kehitys ennen kaikkea.

Vierailija
18/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se käy. Voi näyttäytyä hilpeänä. 
Menin kerran sanattomaksi kun tarjoilija sanoi: Kyllä tytöillä on myt muhkeat annokset, mutta tuossa olisi tuo salaattipöytä alkuun. Tilasimme pippuripihvit. 

Myös kerran eräs työpaikan kaupassa kysyi: Aiotko syödä nämä kaikki, kun ostin pari pasteijaa  ja yhden pullan.  Ei ollut  kovin laiha tuo myyjä. 

Vierailija
19/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Huvit ne on hullullakin.

Vierailija
20/34 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tuollainen työkaveri, vakityö kaupassa muuten alkaa yleensä 6 tunnin työviikolla, joten et sinä paljoa pahaa aikaan saa. No joka tapauksessa työkaveri teki noin, kommentoi ja möykkäsi ja pomo siirsi hänet varaston puolelle aika nopeasti. 

En ole möykkääjä, vaan iloisesti palveleva myyjä. Ei väliä joudunko varastolle vai hyllyttämään, sillä ne eivät estä minua lauleskelemasta iloisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi