Kävin Itiksessä
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin juntti? Ihmettelet jos näet ihmisiä jotka ovat etniseltä taustaltaan muita kuin sinä itse? Ovat suurelta osin Suomen kansalaisia kuten kai sinä itsekin. Oletko juuri muuttanut Helsinkiin vai olitko ohikulkumatkalla?
Eivät muuten Itiksessä ole Suomen kansalaisia.
Sinnehän se suurmoskeijakin meinattiin rakentaa.
Taas on joku 120 kg läski persu-ukko käynyt pelkäämässä Itiksessä, eikö yhtään hävetä? 😂😂😂
Kiva kun kävit. Tervetuloa uudelleen!
Vassareilla ei ole mitään käsitystä islamin vaarallisuudesta. Eivät edes tajua olevansa hyödyllisiä idiootteja koska oikeasti ovat idiootteja. Suomen ma mut on 90%:sti koko ajan lisääntyviä muslimeja. Miettikää nyt mitä Iranissakin tapahtuu. Vassareiden unelmamaassa ta petaan lapsia ja nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin juntti? Ihmettelet jos näet ihmisiä jotka ovat etniseltä taustaltaan muita kuin sinä itse? Ovat suurelta osin Suomen kansalaisia kuten kai sinä itsekin. Oletko juuri muuttanut Helsinkiin vai olitko ohikulkumatkalla?
Mikset muuta itse kehitysmaahan ja nauti haluamastasi kulttuurista paikan päällä? Jos sinä tykkäät näistä ei ole järkeä muuttaa koko Suomea sellaiseksi kuin sinä haluat. Voit lähteä. Nyt. Kiitos ja näkemiin.