Lähen kohta viikoksi Kanarialle, kannattasko olla kateellinen?
Kommentit (167)
Kannattaisi olla kateellinen, kun minulla on niin kiva koti, että nautin siitä, kun minun ei tarvitse kahteen viikkoon lähteä omaa pihaa kauemmaksi.
Itse asiassa, kotoa poistumisessa on nyt hiukan tavanomaista enemmän haasteita, ja nautin siitä, kun voin vedota näihin haasteisiin, jos joku ehdottaa kotoa poistumista.
Aikamoisia myrskyjä luvataan Eurooppaan. Pidä housuistasi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia myrskyjä luvataan Eurooppaan. Pidä housuistasi kiinni.
Saaret ei ole Euroopassa.
viikko on ku kullin luikaus. ite ollu nyt 8 viikkoa inglesissä.
Vierailija kirjoitti:
viikko on ku kullin luikaus. ite ollu nyt 8 viikkoa inglesissä.
Ingles on Kanarian surkein kohde. Toki ok jos tykkää suomalaisista, tuulesta, lentävästä hiekasta, homobaareista, nudismista, pilvisestä säästä ym.
Muistutus: älkää uiko meressä, sillä siellä ui ihmispaska. Ei muuten ole vitsi.
Ei todellakaan.
Kanariansaarille ei kaivata turisteja juuri nyt.
Olet vain nolo.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan.
Kanariansaarille ei kaivata turisteja juuri nyt.
Olet vain nolo.
Kanarialle kaivataan hotellituristeja jotka käyttävät paikallisten palveluja ravintoloista hierontaan, kampaajasta baariin, retkistä ruokakaippaan etc. Kanarialle ei kaivata all inclusive ruokailijoita, Airbnb majoittujia, asunnon vuokraajia ja ostajia (siis ulkomaalaisia), suomibaareissa ym. tyylin yrityksissä asioivia (olipa kyse suomalaisista, saksalaisista, englantilaisista jne). Kanarialle ei haluta hotellien ym. loma-asuntojen lisärakentamista, luontokohteiden tuhoamista, hurjaa määrää jätettä olipa kysymys ulosteesta tai roskista, makean vedebän tuhlausta mm. uima-altaisiin, golfkentille etc. Kanaria elää turismista, mutta tällä hetkellä saarten kantokyky ei enää riitä nykyisellekään turistimäärälle. Yhtälo on hankala eli jos matkustat Kanarialle, kannata paikallisia yrittäjiä, vähennä jätteen määrä minimiin (vessassa saat käydä 😉), säästä makeaa vettä, kunnioita kanarialaisia jne.
Minne päin Kanariaa ap on matkaamassa?
Viimevuonna olin lähes 6kk ulkomailla, miksi kadehtisin 1 viikkoa?.
Jos se olisi ollut vaikka Loiren linnoissa tai Englannin puutarhoissa olisin voinut kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi ollut vaikka Loiren linnoissa tai Englannin puutarhoissa olisin voinut kiinnostua.
Talvella siel on kylmänkosteeta 🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvella siel on kylmänkosteeta 🥶
Kuulaita aurinkoisia päiviä, sisällä lämmitys. Mikä ongelma?
Mieluummin em kuin kuukausien harmaa kosteus Suomessa
Soinnun ja Topin ohjelmassa saivat melko kovaa kritiikkiä paikallisilta. Eivät ymmärrettävistä syistä turisteja sinne halua.
Huono ajankohta, toki vain minun mielestäni. Itse lähtisin vasta myrskyjen laannuttua.
Ota villasukat mukaan siellä on kivilattiat
Älä ui meressä! Ja ei, en kadehdi ketään joka vapaaehtoisesti viettää lomansa kakkaviemärin äärellä.
Ilta-lehti taisi kertoa että viranomaiset ovat kieltäneet uimisen meressä korkeiden bakteeri määrien vuoksi (ihmis ulosteet)
Nussi jotain ukkoa tai akkaa jolla on kaulan iho kuin kukon heltta.
Teneriffallahan on uimavesi pskassa, valtava jätevesiongelma just nyt?
Onko nyt joku ysäri.
Vieläkö Kanarialla oikeasti käydään. Kaverit kävi paljon lapsena. Nyt ne puhuu Kiinasta, Dubaista, japanista. Postailevat instaan italiaa, ranskan maaseutua ja moottoripyöriä. Norjan kalareissuja.
Käykö joku oikeesti vielä Kanarialla?