Miten nämä lainaukset toimii?
Miten täällä saa tehtyä lainauksen oikein, niin ettei se mene harmaaseen laatikkoon?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Lainaat ja kirjoitat oman viestisi lainauksen perään.
Kas näin
Vierailija kirjoitti:
Jätä lainauksen ja oman kirjoituksen väliin yksi tyhjä rivi. Ihan vain painamalla enter.
Ennen onnistui läppärillä. Enää ei vaikka kaikki keinot olen kokeillut.
Välillä onnistuu, välillä ei. Rivejä täytyy tietysti jättää väliin, mutta aina sekään ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä lainauksen ja oman kirjoituksen väliin yksi tyhjä rivi. Ihan vain painamalla enter.
Tehty. Mutta onnistuiko?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Välillä onnistuu, välillä ei. Rivejä täytyy tietysti jättää väliin, mutta aina sekään ei auta.
Mulla ei ole onnistunut kertaakaan viimeisen ns. uudistuksen jälkeen. Testaan taas, jääkö harmaalle alueelle.
Satunnaisgeneraattorihan sen päättää, miten lainaukset menee.
Riippuu laitteesta (puhelin, pöytäkone, kannettava) ja järjestelmästä ( iPhone, android, windows, linuxpohjainen) ja vielä selaimesta. Ja siitä, onko kiinteä netti vai wifi vai mobiilidata.
Mistä tuo voi johtua, että toisilla onnistuu, toisilla ei, esim. minulla, enkä näköjään ole ainut?
Vierailija kirjoitti:
Se on Herran kädessä.
Tai riippuu planeettojen asennoista. Täyden kuun aikaan ei kannata edes kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina siltikään onnistu, auttaisikohan kaksi enteriä?
Ei ole onnistunut mulla puhelimella eikä läppärillä. Olen kokeillut myös eri selaimia ( Chrome, Edge, Firefox, Duck duck go), myös wifiä, mobiilidataa, VPN välillä. Aina jää lainaus harmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina siltikään onnistu, auttaisikohan kaksi enteriä?
Ei auta. Ei edes viisi.
Linkki linkki, onnistuuko jos on linkki?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/231e4221-30f1-4e8e-936d-8bf9fa15ef11
Edellisen huononnuksen jälkeenkin toimi edes tuon verran, ettei mennyt edellisen viestin kanssa samaan laatikkoon. Siksi piti ilmeisesti tehdä lisää huononnuksia, jottei varmasti toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Linkki linkki, onnistuuko jos on linkki?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/231e4221-30f1-4e8e-936d-8bf9fa15ef11
Kokeilen.
Sitten kun lainaat kommenttia, jossa on jo monta lainausta, kommenttisi menee jonoutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen onnistui läppärillä. Enää ei vaikka kaikki keinot olen kokeillut.
Ilman väliä?