Minkä alan ihmistä et voisi tapailla? Seurustella?
Ja perustelut myös?
Itse en halu seurustella esim lääkärin kanssa, koska pitkät päivystysvuorot ja heitä ei näkisi ikinä.
Opettajaa olemattoman palkan takia.
En myöskään haluaisi seurustella pelastajan kanssa, kosksa aina saisi pelätä, miten hänelle käy.
En myöskään seurustelisi siivoojan kanssa saman syyn takia kuin opettaja.
Kommentit (69)
Markkinointi, luovat turhia tarpeita ihmisille.
Autojonne mekaanikkoa. Normaali automekaanikko käy, ei sellainen jonka elämä pyörii vapaa-ajallakin niiden koslien ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella olevan ym. verorahoilla elävän kanssa.
Tää on jännä! Oma puoliso lähti tänään kaupungin hommiin auraamaan teitä, ihan sun verorahoilla ja vielä tuplapalkalla.
Unohdit tohkeissasi vastata otsikon kysymykseen.
Turkistarhaajaa tai turkistarhan työntekijää. Arvot ei kohtaa eläinrääkkääjien kanssa. Turkistarhat aiheuttavat myös ongelmia lähiympäristölle.
En tiedä mikä laillinen ala nyt olisi sellainen, joka määrittäisi ihmisen niin paljon ettei voisi seurustella jos on kaikinpuolin ihminen johon voi rakastua.
Selvää tietysti on, että rikollisen kanssa olisi hankala seurustella, eikä se olisi mitenkään viisasta. Myöskään itseään myyvän ihmisen kanssa en haluaisi olla, koska mielestäni intiimiasiat pitää olla vain puolisoiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella olevan ym. verorahoilla elävän kanssa.
Tää on jännä! Oma puoliso lähti tänään kaupungin hommiin auraamaan teitä, ihan sun verorahoilla ja vielä tuplapalkalla.
Unohdit tohkeissasi vastata otsikon kysymykseen.
Vastasin jo aiemmin toisessa viestissä. Keskustelupalstalla saattaa syntyä keskustelua, tsemppiä sen sietämiseen.
Sinkkuvanhempaa.
Sama kuin tekisi hidasta kuolemaa kärsien.
Ei nyt ehkä ole varsinainen ala, mutta poliittisen lobbarin, poliitikon tai poliitikon avustajan jne kanssa. Enkä kenenkään sellaisen joka joko on mieltynyt julkisuudessa patsasteluun tai sitten sen työ vaatii julkista edustamista ym. Olisi kammottava ajatus, että joutuisi jonkun avecina keekoilemaan kissanristiäisiin.
Hä, olen opettaja ja tienaan reilusti yli 50 000 vuodessa, en nyt sanoisi sitä olemattomaksi. Olet urpo kun ylipäätään asetat tuollaisia reunaehtoja ihmissuhteille.
Vierailija kirjoitti:
Astronauttia koska kuu
No mut sit voisi tosiaan sanoa että rakastaa toista kuuhun ja takas.
kok vih vassari dema pers kommonis tai, no no nonou!!
Opettajaa olemattoman palkan takia? En nyt tiedä onko tämä mun 4500e/kk ihan olematon. Ehkä jollekin.
Korkeasti koulutettuja tai johtotehtävissä olevia. Poikkeuksetta psykopaatteja ja luulevat olevansa jotakin . Ojankaivajat ja rekkakuskit huomattavasti korkeamman tason ihmisiä kuin nämä mukamas menestyjät .
Vierailija kirjoitti:
Hä, olen opettaja ja tienaan reilusti yli 50 000 vuodessa, en nyt sanoisi sitä olemattomaksi. Olet urpo kun ylipäätään asetat tuollaisia reunaehtoja ihmissuhteille.
No se ei oo paljoa, saitaanhoitajin tienaa enemmän vuosituloja. Ja ennen kuin ope pääsee tuojon tuloluokkaan, niin on aina kauan pitänyt tehdä töitä ja ottaa lisävastuuta vaikka varaston siivoamisesta tai taulun pyyhkimisestä
Teurastajaa, teurasauton kuljettajaa, turkistarhaajaa, tehotuotantosikalan, -navetan, -kanalan tms ylläpitäjää.
Huoh! Sitäkö se gang stalking oli myös? Kaikki ammatit arvostettuja! Mikä juoksu, mikä kohu, mikä härdelli. . Huvittavaa ja sairasta.
Tätä pohtii varmaan joku joka ei itse ole vielä töissä edes ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ei oo paljoa, saitaanhoitajin tienaa enemmän vuosituloja. Ja ennen kuin ope pääsee tuojon tuloluokkaan, niin on aina kauan pitänyt tehdä töitä ja ottaa lisävastuuta vaikka varaston siivoamisesta tai taulun pyyhkimisestä
Voi olla, että sairaanhoitajat pääsevät kovemmille työtuloille, mutta paljonkin huonommilla työajoilla. Siinä missä opettajat tekevät lähes virka-aikaa, sairaanhoitajien on samoille tuloille päästäkseen tehtävä vuorotyötä, siis iltoja, öitä ja viikonloppuja.
Mä taas haaveilen siitä, että löytäisin puolisokseni jonkun kuuman papin.