Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se erikoista, että Koskenniemi voi sanoa noin

Vierailija
18.01.2026 |

"Ansioitunut akateemikko pitää Donald Trumpia vaarallisena maailmalle. Yhdysvaltain presidenttiä hän kuvailee autoritaariseksi johtajaksi ja mafiapomoksi."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/231e4221-30f1-4e8e-936d-8bf9fa15ef11

Kun itse olen todennut täällä lähes tarkalleen samat asiat kuin Koskenniemi Iltalehdessä, ja jo useaan kertaan, viestini on aina poistettu. (Tosin ihan kuten muuten moni muukin keskustelu kuten esim. UPI:n harjoittelijavalintaan liittyvän rikollisen toiminnan kommentoinnitkin.)

Moderaattoreiden kannattaisi ymmärtää että totuus ei pala tulessakaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olen ajatellut, että Yhdysvalloissa on meneillään amerikkalaisen imperiumin luhistuminen ja tuho, hän sanoo Iltalehdelle."

Natohan tosiaan on jo menossa viemäristä. USA:n oikeuslaitoskin on pelkkä vitsi. 

USA:n koko valtiollisen järjestelmän suurin valuvika on kuitenkin se moneen kertaan mainittu fakta, että USA:n presidentin valtaoikeudet ovat suuret, mutta niiden rajat ovat täysin epäselvät. Esim. tuonkaltainen tilanne jossa presidentti ottaa toisen valtion (Venezuela) haltuunsa ilman että mm. kongressilla oli mitään aavistustakaan siitä asiasta etukäteen, on niin pöyristyttävä, että sitä on edelleenkin monen vaikea uskoa todeksi.

Vierailija
2/2 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä UPIn harjoittelijavalinnassa oli rikollista (en ole seurannut asiasta jauhamista). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi