Ysärin kaunein nainen?
Muistellaan vanhoja. Kuka oli ysärillä mielestäsi kaunein nainen? Ysärityyli vain iskee aina 👍
Kommentit (89)
George Michaelin kahdella musiikkivideoilla esiintyy ja on pääosassa em. 1990-luvun huippumalleja
Freedom! 90 (Official Video).
Too Funky (Official Video)
Gmyni Paltrow, Sarah Michelle Gellar ja Neve Campbell
Vierailija kirjoitti:
Aishwarya Rai voi vitsi se unohtu voi vitsi se unohtu voi vitsi se unohtu https://www.india-forums.com/bollywood/images/uploads/ZZC_0001.jpg
Vierailija kirjoitti:
Janina Frostell Suomesta 👍
Janina! Vieläkin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Aishwarya Rai
Hän oli kyllä Bollywoodista kova, mutta itse tykkäsin vielä enemmän Sridevistä. Oli kuin elävä nukke.
Mädchen Amick (Twin Peaksin Shelly)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sherilyn Fenn.
Oli kyllä todella kaunis, kunnes meni ja teetätti hiukan liikaa kauneustoimenpiteitä.
Se oli Lara Flynn Boyle joka niitä teetätti. Sherilyn on luonnonkaunis edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sherilyn Fenn.
Oli kyllä todella kaunis, kunnes meni ja teetätti hiukan liikaa kauneustoimenpiteitä.
Se oli Lara Flynn Boyle joka niitä teetätti. Sherilyn on luonnonkaunis edelleen.
Surullista. Laura oli kyllä upea ysärillä. Olisi todennäköisesti myös säilyttänyt kauneutensa vähintäänki kohtuullisesti jos ei olisi antanut periksi paineille taistella keinotekoisesti aikaa vastaan.
Minähän se olin. Nyt olen tällainen mummo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sherilyn Fenn.
Surullista. Laura oli kyllä upea ysärillä. Olisi todennäköisesti myös säilyttänyt kauneutensa vähintäänki kohtuullisesti jos ei olisi antanut periksi paineille taistella keinotekoisesti aikaa vastaan.
Totta. Sherilyn on edelleen kaunis, tietysti iäkäs mutta edelleen tunnistaa entisekseen. Kaunis rouva.
Riitta Bloigu-Oujee ynnä Minna Rinnelaituri https://areena.yle.fi/1-3935820. Kärtty-Oltsu ei ollu niinkään kiva