Naiset, tatuoimaton mies hot or not?
Mitäs naiset mieltä jos miehellä ei ole tatuointeja? Nykyään monilla on tatuointeja mutta mites kun niitä ei ole? Onko plussa vai miinus?
M39
Kommentit (38)
Tatuoitumattomuus miehessä on yhtä hot kuin sheivautumattomuus plikassa
Aivan sama. Yksi exä oli yltä päältä tatuoitu enkä ajatellut sen kummempia. Aina sanoin että kunhan ei kasvoihin ota, oli niin komeat piirteet, haluan nähdä hänen kasvot.
No se tuli kotiin sit tatuointi poskessa ja kulmassa 🤦 ensin vähän suutuin ja järkytyin, hänellä on oikeasti tosi upea profiili ja kasvot.
Päivässä siihen tottui, enkä nykyään ajattele kuuta enkä jaata.
Miksi sä ajattelet tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton mies on ehdottomasti hot.
ja sheivaamaton plikka samaten, koska sellaiseen ei saa tehtyä tatuja
Parempi ilman. Itsellänikään ei ole.
Mutta on kuitenkin vain 1 juttu ihmisessä. Kokonaisuus ratkaisee.
Valitsisin ehkä että ei tatuointeja eikä lävistyksiä, mutta yksittäinen tatska tai että joskus ollut korvis niin mitäs noista. Minulla ei pääsääntöisesti synkkaa kovin alternative-tyyppisten kanssa, mutta en myöskään innostu miehistä jotka vaikka haukkuvat toisten tatuointeja.
Itse olen tatuoimaton (ja meikitön, hiusväritön, läväreitä vailla, jne) ja todennäköisesti sellaisena pysyn, mutta en sulje pois ettenkö joskus haluaisi erilaistakin tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Entä haittaako luontoäidin tatuoinnit eli luomet?
https://seura.fi/viihde/julkkikset/linnea-leino-sai-kokea-todellisen-ku… Luomen ovat aina oikeilla paikoilla, vaikka niitä olisi sata kippaletta. Yksikään tatu taasen ei istu maisemaan missään kohtassa
Pelkään että saan tatuoiulta tyypiltä jonkun tatuointikemikaalin sisääni
Hot, jos tatuoinnit ovat taidolla tehtyjä ja taiteellisia. Not, jos on suttuisia ja näyttää siltä, että on tehty vankilassa.
Ilman on parempi. Muhun vetoaa äly, ja älykkäillä miehillä harvemmin on tatuointeja. Mulle tatuoinnit kertoo myös usein epäkiinnostavia piirteistä, kuten epävarmuudesta, menneistä kriiseistä ja sisäisistä ristiriidoista, joita en kaipaa elämääni enemmän kuin on tarve. Tiedän, että tämä mielipide ärsyttää monia, mutta sanon sen silti, koska sitä mieltä olen. Riippuu tietysti, millaista naista tavoittelet, mutta varmempi olisi olla ottamatta, jos toiveissa on pitkä ja vakaa parisuhde.
Riippu ihan siitä, mitä siellä korvien välissä on, vrt. nyt meneillään oleva keskustelu tatuoimattomasta Miiskasta ja hänen andrewtatealfamacho hihhuli selittämässä miten naisille r"aiskaus on onnenpotku.
Mies ei ole koskaan hot. Mies on lajina ällö. Jotkut miehet saattavat olla mielenkiintoisia muiden omaksuttujen taitojensa tai omaisuutensa vuoksi, mutta se mieheys eli muna on aina ällöä
Hyvä. Ei nyt yksi hyvä haittaa tai kaksi. Mutta monilla huono aihe niissä. Pitää olla hyvä.