Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssa leposyke alemnas

Vierailija
17.01.2026 |

Miten saisin helposti leposykettä alas? En saa nukuttua ja olo tosi väsynyt. Influenssa päälmä, leposyke 120-150 välissä. Nousee 150 ja ylikin jos esim käännän kylkeä tai yskäisen. Tulen hulluksi tän kanssa. Hengitän syvään ja makaan, mietin rentouttavia asioita, ei auta. Tää tuntuu kuopassa niin raskaalta, monta yötä jo valvonut ja olen loppu.

Joten kaikki kotikonstit tervetulleita!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se kello pois

Vierailija
2/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen muu auta kuin aika ja lepo. Juo riittävästi nesteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepoa saan tänään, huomenna palaa 3 villiä lasta kotiin. 1 v, 2 v ja 4 v. Olen yksin heidän kanssaan. Olisi siis huomiseen kello 11 asti aikaa levätä ja se ei tän sykkeen kanssa onnistu 

Vierailija
4/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä kuopasta, se voi jo auttaa.

Vierailija
5/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiaan, ota se sykemittari pois jos sulla sellainen on.Mulla oli rytmihäiriöitä ja se vaan lisäsi niitäkin oli kädessä kun tuli seurattua sitä.Jos sulla jatkuvasti huono olo niin parasta kääntyä lääkärin puoleen asiassa.

Vierailija
6/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuumetta alentavaa lääkettä, kuume nostaa sykettä 

Vierailija
7/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut ylirasittunut pidemmän aikaa? Kuulostaa siltä, että lasten pitäisi olla muualla hoidossa vielä ainakin muutaman päivän. Stressaat varmaan heidän hoitamistaan ja et pysty rauhoittumaan. Influenssa voi olla raju tauti ja vaatia pari viikkoa lepoa.

Vierailija
8/8 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asperiinia, jos vaikka tulee eteisvärinä, niin edes hiukan estää kokkareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi